Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis nwolf: West USA (California/Utah/Nevada) Augustus 2026
Re: Reis nwolf: West USA (California/Utah/Nevada) Augustus 2026
Oef… toch niet veel meegenomen van alle adviezen…
Maar ondanks dat… heel veel plezier uiteraard !
Paul
Maar ondanks dat… heel veel plezier uiteraard !
Paul
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@paulr , zeker wel, er is met jullie brainstorming veel gesnoeid in de planning om het meer realistisch te maken.
Als ik kijk waar ik mee begon (halve westkust) is het toch een heel stuk rustiger geworden.
Ook veel plekken zijn komen te vervallen waardoor we meer tijd hebben. Dus stiekem meer dan je denkt, maar het is en blijft natuurlijk een keuze hoe je je vakantie wilt inkleden
.
Toch (oprecht!) bedankt voor jullie tijd hierin!
Als ik kijk waar ik mee begon (halve westkust) is het toch een heel stuk rustiger geworden.
Ook veel plekken zijn komen te vervallen waardoor we meer tijd hebben. Dus stiekem meer dan je denkt, maar het is en blijft natuurlijk een keuze hoe je je vakantie wilt inkleden
Toch (oprecht!) bedankt voor jullie tijd hierin!
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
Esme1980
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Heel veel plezier!! Ik weet vrij zeker dat je nog een keer moet gaan, voor o.a. meer tijd in ZION en Yosemite 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4649 Weergaves
-
Laatste bericht door charlotte1981
-
- 5 Reacties