Martin & Marianne schreef: ↑21 jan 2026, 21:44
Bij de meeste verhuurders zou eind september geen probleem zijn voor Death Valley maar bij El Monte wel.
Ik vergis me, het is niet El Monte maar Road Bear - maar zelfde verhaal
Als je niet door DV rijdt kom je niet in Lone Pine, ik neem aan dat je bovenl DV angs naar Las Vegas rijdt. Anders wordt het wel een erg lange rit.
Ik dacht vanaf Lee Vining naar Lone Pine te rijden over de 395. Dat stuk is langs DV, maar niet erdoor heen toch? Of mag dat ook al niet? Mij niet geheel duidelijk. En dan vanaf daar naar LV, maar nu ik beter kijk is dat wel een heel eind om. Dan zou het inderdaad bovenlangs moeten, maar dan heb je inderdaag niet de 395. Zou dat wel zo zijn als de route omgedraaid wordt?
Kijk eens hoe het Labor Day weekend valt in de huidige route en als je de route omdraait.
Labor Day weekend valt bijna precies in het midden van onze camperreis (17 aug pick up / 28 sept inleveren). Een national park is af te raden dan, waar doe je goed aan?
Nee, nog helemaal niks ligt vast behalve de vlucht en camper
Ik vind het wel bijzonder dat de ticketprijzen zoveel verschillen. Je hebt wel de multicity optie gebruikt?
Zeker, tijd geleden geboekt. Deze optie vlucht en camper scheelde 1000+ euro tov de one way.