Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Padje: West-Amerika maart 2026

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Padje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Padje: West-Amerika maart 2026

Bericht door Padje »

jojostravelusa schreef:
30 dec 2025, 17:44
De Sonora pas is ook heel mooi. Op onze eerste Amerikareis in 1995 wilden we over de Tioga pas, maar die was op 18 juni nog niet open, dus zijn we via de noordelijke route gegaan. De weg was schoon, maar langs de weg lag zeker nog een laag van een meter of 4 sneeuw. Heel bijzonder.
Dat klinkt zeker indrukwekkend :thumbup:
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Het routekaartje in het blog klopt niet zie ik, want dat hebben we waarschijnlijk ook een keer in de winter gemaakt en dan heeft Google Maps zijn beperkingen. Dat zal ik nog eens aanpassen, maar de foto's kloppen wel :wink:
https://jojostravel1995usa.blogspot.com ... emite.html
Padje
Amerika-ontdekker

Bericht door Padje »

Tsjoh als dat soort hoeveelheden er in juni nog liggen dan kunnen wij het wel vergeten haha. We zullen het zien!
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Padje schreef:
30 dec 2025, 17:51

We hebben de nacht voor vertrek maar een hotel op Schiphol genomen zodat we relaxed van start kunnen :D
Heb ik de laatste keren ook gedaan. Sheraton of Hilton. Vind ik ook veel relaxter.
27 States so far...
Padje
Amerika-ontdekker

Bericht door Padje »

Wij hebben nu het Sheraton gekozen nu! Hebben ook een bedje voor de kleine beschikbaar dus dat is fijn. Hotel ziet er verder goed uit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer