Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Utah state route 95 of via Moab?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Chantalvs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Utah state route 95 of via Moab?

Bericht door Chantalvs »

Hallo,
Wij hebben onze route "rondje westkust" zon' beetje klaar, maar twijfel nog over één stukje..
We overnachten in Bluff en het plan is om dan via de State route 95 (dus binnendoor) naar Torrey te rijden en Moab te laten liggen omdat we daar al eens geweest zijn zonder de kids. De route eromheen is zoals ik mij herinner een prachtige route, maar hoe zit het met deze weg? Of toch via Moab en dan in de buurt van Hanksville overnachten, omdat de afstand anders te groot wordt?
En je kunt niet alles zien, ik weet het... helaas... :wink:
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Utah state route 95 of via Moab?

Bericht door thebruins »

Hoe bedoel je 'hoe zit het met deze weg'. Het is een mooie route, en als je in de buurt van Moab geen plannen hebt, een leukere weg om te doen dan US191 en I70. Genoeg om te zien en doen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou via de 95 rijden, tenzij je ook nog tijd voor de parken bij Moab wilt uittrekken. Maar als je dit in 1 dag wilt doen is de 95 de aangewezen route. Vanaf Bluff kun je eerst richting Mexican Hat rijden om dan de Moki Dugway te nemen, dus eerst de 163 en dan de 261.
Je rijdt dan ook via Hanksville, leuk om dan Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon te bezoeken. En kijk eens naar Little Egypt.

Wij hebben dit stuk meerdere keren gereden, zie bijvoorbeeld hier (met Moki Dugway) en hier (zonder Moki Dugway).
Een hele mooi kaart voor dit gebied is de Indian country Map van de AAA.

Je hebt blijkbaar meerdere dagen nog? Lastig adviseren zonder de complete route te kennen.

Marianne
Chantalvs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Chantalvs »

Goede tip Marianne. Heb jullie stukje even gelezen, mooie optie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer