Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Broodje: camperrondreis advies gevraagd.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Broodje: camperrondreis advies gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Precies, je kunt prima zowel LA als SF doen met een one way. Het enige wat je dan mist is de kustroute.
Of je begint in LA, dan de kust, SF, Yosemite, Zion, Bryce, Page, GC, en eindigt in Las Vegas. Scheelt toch een hele dag, en je vermijdt een saaie rit.

Marianne
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ben je al eerder met 5 volwassenen in een camper weggeweest?
Mij persoonlijk lijkt dat de hel, nul privacy, en je loopt/zit en staat elkaar continue in de weg…..

Wij hebben in 2023 bij CA gehuurd in Vegas, camper was echt vies, beddegoed slecht en niet passend, en stoeltjes waardeloos.
Als we het ooit nog eens zouden doen (dan moet ik wel een andere vrouw zoeken ) huurde ik niet bij CA, en kocht ik sowieso zelf beddegoed en stoeltjes, kost geen bal bij de Walmart.
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Broodje schreef:
30 okt 2025, 17:04

Was dit CA camper, c30?
Nee, de Family Sleeper van El Monte. Wij hebben El Monte en Roadbear gehad, zijn van hetzelfde moederbedrijf, THL zit alleen andere sticker op. Canadream is ook van hun, bij de nieuwe wegbrengcampers voor 2026 kans dat je die meekrijgt. Laatste 2 keer waren ze van Thor, maar eerder waren ze van Coachmen. Maar ik heb ze ook van andere rv bouwers gezien tijdens de reizen, ze kopen/leasen bij verschillende bouwers ieder jaar. Overigens allemaal gebouwd op een Ford 350/450 chassis. Cruise America dezelfde chassis, maar die hebben nooit slideout. En het achter bed bij El Monte/Roadbear is meestal 1 grote, maar ook een c26 gehad die 2 eenpersoons bedden had achterin.
27 States so far...
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Laatste keer op weg naar Yellowstone ging 30 mile voorbij St Anthony ID het lekke band alarm af. Een aardige meneer zag ons staan en wist een banden zaak 30 miles terug. Dubbel band achter, dus heb het er maar op gewaagd. Ik heb niet gebeld met El Monte (geen bereik T-Mobile) en er was 1 lekke en een andere moest ook vervangen worden. Was $360 op de creditcard. Tijd later ging bij Salt Lake City op weg naar de KOA daar het vervang olie lampje branden. Ik was vlakbij de locatie van El Monte dus even langs gereden. Olie hoefde nog niet vervangen worden, maar voor de zekerheid wel een andere voor band. Op paar minuten van hun locatie laten doen. Ging op rekening van hun, niets hoeven te betalen. Bij inlevering camper hebben we $200 vergoed gekregen ivm het ongemak, en de $360 werd ook verrekend. Geen vragen gehad dat ik eerst moeten bellen had ofzo.
27 States so far...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer