Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jill1234 »

Ik dacht vandaag: ik zal eens kijken bij Oh Ridge Campground (June Lake); daar willen we 2 nachten staan , 20 en 21 juli. Maar ik zie nu dat bijna alle plekke al gereserveerd zijn; denk dus dat mensen heel ruim boeken en later aanpassen. Er zijn nog maar 6 plekken vrij de 20e en die komen de 19e vrij; dus ik ga de 19e proberen die te boeken, maar heb er een hard hoofd in.
Mather heb ik ook alvast geboekt, paar dagen te ruim, dus ik doe er net zo hard aan mee, maar je moet wel...

Alles geboekt nu behalve dus de 2 nachten June Lake, 3 nachten Yosemite (wel Indian Flat als back up) en 3 nachten Sequoia. Hoop maar dat het gaat lukken.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jill1234 »

Ik ben op zoek naar een alternatief voor Oh Ridge campground (June Lake)
Wij wilden daar vanaf 20 juli 2 nachten zijn, maar ik wilde eerder al boeken omdat ik zag dat heel veel plekken, bijna allemaal, al tot en met de 25e ofzo gereserveerd waren. Nu had ik vanmorgen gezien dat er 6 plekken vanaf de 19e vrij zouden zijn; dus ik dacht: dan ga ik daar morgen voor.
Maar ik kijk nu net en nu zijn die 6 plekken ook niet meer vrij. Hoe kan dat dan? De 18e waren die plekken al gereserveerd, dus het kunnen geen mensen zijn die net om 16 uur dat geboekt hebben toch?

Ik baal....en we moeten ook nog 3 nachten Yosemite en 3 nachten Sequoia......
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer