Haha nou ik denk dat ik mijn vriendin niet kan porren voor een whisky-trip naar Amerika. We gaan nu vooral voor de diversiteit aan natuur, maar als we er langs een distillery komen mag ik iets plannen.jojostravelusa schreef: ↑22 dec 2024, 10:54Als je whiskey wilt, dan moet je eigenlijk naar een andere regio. In Tennessee en Kentucky zijn genoeg distillerijen te vinden. Er is zelfs een mooi nummer over gemaakt: Tennessee whiskey van Chris Stapleton.
Prachtig nummer en toeval bestaat blijkbaar niet, want tijdens het typen komt het nummer voorbij op NPO radio 2.
Bedankt voor de bevestiging Marianne! Ik denk dat we dan toch gaan proberen om een bezoek aan Kirby te brengen. Zojuist ook een paar aanpassingen gedaan in de route.Martin & Marianne schreef: ↑22 dec 2024, 11:31Het hele stuk door Wyoming is vrij saai, dus wat dat betreft zou ik de omweg via Kirby geen probleem vinden En dan de volgende dag een stuk van de Beartooth Hwy meenemen. Je mist denk ik alleen de 14 of alt14; dat is een mooie route. Maar je gaat veel meer moois zien, het is geen echte must.
En mooi, dat blog! Ik heb nets met whiskey maar Schotland staat op onze to-do-list, dus ik ga hem bekijken!
- Monument Valley er uitgehaald. Alle overnachtingen van dag 8 tot en met dag 17, 1 dag naar voren gehaald.
- Dit geeft ruimte voor een overnachting op dag 18 in Cooke City. We overwegen het Alpine Motel, deze is ook redelijk betaalbaar en last-minute te annuleren i.v.m. nog mogelijke sluiting Beartooth Highway.
- Onze overnachtingen in Yellowstone omgewisseld, nu 4/6 - 6/6 in Mammoth Hotel en 6/6 - 8/6 in Old Faithful Inn.
Dan moeten we alleen nog de overnachtingen na Yellowstone tot thuis reserveren. Tijdens de kerstdagen gaan we hier weer even voor zitten.
PS. mocht je tips of informatie willen voor een route door Schotland, stuur dan zeker een bericht. Ik help je graag.