Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jill1234 »

Dank je; ik heb dat dan verkeerd begrepen dat je vanaf scout lookout de klimmers naar Angels Landing kan zien. Jullie hebben veel gelopen die dag!
Dan moet voor ons de riverside walk met stukje Narrows en scout lookout ook wel lukken denk ik. Denk dat we vroeg naar de Narrows gaan en dan daarna Scout Lookout doen. Vorige keer Wathcman trail en Emerald Pools gedaan, dus denk dat dit een goede keuze is.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Overweeg ook eens om het andersom te doen; Scout Lookout zou ik zo vroeg mogelijk doen als de trail nog iets in de schaduw ligt en het nog niet zo warm is.

Marianne
jill1234
Amerika-expert

Bericht door jill1234 »

Eerst Scout Lookout kan ook natuurlijk; dacht gelezen te hebben dat je het beste zo vroeg mogelijk bij de Narrows kan zijn in verband met drukte; maar vroeg ivm hitte bij Scout Lookout is natuurlijk ook wat voor te zeggen.

Ik zou ik niet zijn als ik niet toch nog even twijfel over de route; en dan met name het schrappen van Lake Tahoe. Daar heb ik toch denk ik spijt van. Nu kan ik Lake Tahoe weer toevoegen maar dat gaat dan ten koste van June Lake (we zouden dan vanuit Tonopah naar Lake Tahoe gaan in plaats van naar June Lake). Ik vind de keuze erg lastig....ik zie prachtige plaatjes van Lake Tahoe, maar ik vind het lastig om te vinden waar de mooie plekjes zijn en of die met een camper goed te doen zijn. Of met een fiets.
Zucht...we denken er maar weer eens over ;-)
jill1234
Amerika-expert

Bericht door jill1234 »

June Lake verruilen voor Lake Tahoe: we zijn er nog niet uit. Andere vraag: ik denk er over de 3e nacht Zion te verruilen voor een nacht onderweg van Zion naar June Lake/Lake Tahoe. Is het te doen om hartje zomer op Atlat'l rock campground in Valley of Fire te staan? Dat zou de rit de dag er na richting June Lake/Lake Tahoe wat verkorten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer