Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
AVDam
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2013, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: België

Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door AVDam »

Hallo,
Ik lees al een hele tijd hier mee op het forum en deed al super veel ideeën op. Merci al hiervoor!!

Volgend jaar in april 2025 (03/04/2025-20/04/2025) zouden we graag voor de allereerste keer naar de USA gaan met ons gezin. Ons kindjes zullen dan 3j, bijna 7j en bijna 9j zijn. Ze houden van wandelen, tot ong 10km lukt zeker (hoe avontuurlijker/zwaarder, hoe liever, vlakke wandelingen vinden ze snel saai). Echt puur citytrippen (ganse dag door straten struinen) is minder hun ding, een museum vinden ze wel fijn. En zwemmen vinden ze ook heel leuk.

Nu hebben we dus maar 15 echte dagen ter plekke (17 reisdagen), en dus vrij vroeg op het jaar. Ik heb voorlopig twee mogelijkheden uitgewerkt qua route, de ene incl Yosemite en de tweede incl Grand Canyon en Legoland. wat denken jullie hier van? Haalbaar? Vooral hoe best van Yosemite naar Las Vegas te geraken vind ik moeilijk, aangezien de Tioga pass nog zal gesloten zijn. We zijn gewoon van 16 dagen op reis te gaan, maar we blijven dan minstens 3 nachten per locatie. Dat hebben we hier nu ook af en toe proberen inplannen, omdat het ons denk ik wel rust zal geven. Dus less is more lijkt me, liever echt genieten van een NP dan er enkel door te rijden.

OPTIE 1
1. Amsterdam (of Brussel) - San Francisco
2. San Francisco
3. San Francisco - Monterey
4. Monterey
5. Monterey - El Portal of Yosemite Valley Lodge (Yosemite)
6. Yosemite
7. Yosemite
8. Yosemite - ?
9. ? - Death Valley
10. Death Valley - Las Vegas
11. Las Vegas
12. Las Vegas - Valley of Fire - Zion
13. Zion
14. Zion (- Bryce? - Zion)
15. Zion - Las Vegas
16. Las Vegas - Amsterdam

OPTIE 2
D1. Amsterdam - Las Vegas
D2. Las Vegas
D3. Las Vegas - Valley of Fire - Zion
D4. Zion
D5. Zion
D6. Zion - Bryce
D7. Bryce - Page
D8. Page
D9. Page - Grand Canyon
D10. Grand Canyon
D11. Grand Canyon - Phoenix
D12. Phoenix
D13. Phoenix
D14. Phoenix - Legoland San Diego
D15. Legoland
D16. Legoland/LA - Amsterdam

Alleszins al bedankt om mee na te denken! Alle tips zijn welkom. :) Het wordt een reis met een huurauto trouwens.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42307
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
April is een mooie periode om te gaan maar het weer kan nogal wisselend zijn. Ik denk dat Yosemite mooi is dan, maar het is wel jammer om niet de Glacier Point Road en de Tioga Road te kunnen doen. Voor de route tussen Yosemite en DV kun je zowel onderlangs (via Bakersfield) als bovenlangs, bijvoorbeeld via de CA88.
In april zou ik zelf een rondje Las Vegas wel mooi vinden. Je kunt dan in LA eindigen, maar in jouw voorstel vind ik het wel wat gehaast op het laatst. En wat zou je in Phoenix willen doen? Met een rondje Las Vegas zou je ook Capitol Reef en de parken bij Moab mee kunnen nemen.
Optie 1 heeft wel meer afwisseling. Je zou daarin kunnen overwegen om van DV naar Valley of Fire te rijden en Las Vegas op het laatst te doen. Ik heb echter niet gekeken naar de weekenden; het is goed om Yosemite en Zion in het weekend te vermijden (want druk), en dat geldt eigenlijk ook voor Las Vegas (wegens duur).
Accommodatie in Yosemite zou je nu al kunnen boeken, het is gratis te annuleren, dus wellicht niet gek om iets vast te leggen als er iets vrij is. Dat geldt ook voor de Grand Canyon.

Marianne
AVDam
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2013, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: België

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door AVDam »

Heel erg bedankt voor je snelle en nuttige reactie!

Route 1:
Voor de eerste route lijkt je voorstel langs de C88 wel wat, dankje! Heb je suggesties van plaatsen om dan te overnachten als we die route nemen, alvorens naar death valley te rijden? Om niet in het weekend in Las Vegas en Zion te zijn, zouden we daar een volle dag extra hebben. (We hebben een dag meer dan in de originele planning, leuke ontdekking :) ).

Of indien langs Bakersfield (bedoelde je dan ook daar overnachten, of leuke plekken daar? Sesuoia NP een optie in april?).
Donderdag 03/04: Amsterdam - San Francisco
Vrijdag 04/04: San Francisco
Zaterdag 05/04: San Francisco - monterey
Zondag 06/04: monterey
Maandag 07/04: Monterey - El Portal of Yosemite Valley Lodge (Yosemite)
Dinsdag 08/04: Yosemite
Woensdag 09/04: Yosemite
Donderdag 10/04: Yosemite - Bakersfield?
Vrijdag 11/04: Bakersfield?
Zaterdag 12/04: Bakersfield? - Death Valley
Zondag 13/04: Death Valley - Las Vegas
Maandag 14/04: Las Vegas
Dinsdag 15/04: Las vegas - valley of fire - Zion
Woensdag 16/04: Zion
Donderdag 17/04: Zion
Vrijdag 18/04: Zion - Las Vegas
Zaterdag 19/04: Las Vegas - Amsterdam
Zondag 20/04: aankomst Amsterdam
Indien rond bakersfield niet echt een dag te spenderen, zouden we een extra dag SF kunnen doen bij aankomst.

Zou je aanraden in El Portal te boeken? Of in Yosemite park zelf (lodge)? Een (heated) tent lijkt me wat koud in april? :)

Ik check je suggestie nog om via valley of fire te gaan en dan eindigen in Las Vegas, of dat dan nog goed uitkomt met de dagen qua weekends :)

Route 2:
Phoenix leek me wel een fijne stad met kinderen, maar jouw suggestie om bijv. Capitol Reef en/of Moab mee te pakken in de plaats lijkt me een goed alternatief voor de tweede optie! Met LA zelf hebben we niet echt iets, dus legoland om af te sluiten leek ons wel fijn in die route. Phoenix was dan als stad, wat afwisseling.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42307
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Martin & Marianne »

Tussen Yosemite en Death Valley zou je als je de CA88 neemt in Bridgeport of Lee Vining kunnen overnachten. Het is wel een lange rijdag. Als je twee nachten hebt zou je het ook met twee stops kunnen doen,.
Met de route via Bakersfield bedoelde ik niet direct ook overnachten in Bakersfield, maar op zich kan dat wel. Ik zou er echter geen twee nachten blijven. Voor beide routes is Lone Pine ook een leuke stop. Je kunt er naar de Alabama Hills. En naar het filmmuseum. Hoewel dat voor jullie kinderen waarschijnlijk niet zo interessant is.
Ik heb geen ervaring met El Portal. Voor accommodatie buiten het park ligt het goed. Zelf ben ik een voorstander van overnachten in het park; het scheelt je reistijd, en je hebt geen parkeerproblemen. En je hebt de rustige uren in het park. Aan de andere kant zal het in april met de drukte nog wel meevallen. Een unheated tent kan nog wel koud zijn, een heated tent is wel een optie. Of kijk naar een Stoneman Room in Curry Village. Of inderdaad de Lodge.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of Phoenix een fijne stad is, ik ben dat hier eigenlijk alleen nog maar tegengekomen als start- of eindpunt van een reis. De omgeving is wel mooi, wij stonden vorige maand op de camping in Lost Dutchman SP. waar we een prachtig uitzicht hadden. Of kijk naar Sedona. Wij deden daar in de omgeving de West Fork of Oak Creek Trail. Zie hier ons verslag.
De rest van het verslag is nog niet helemaal af, maar misschien heb je er iets aan voor onze ervaringen in april.

Marianne
AVDam
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2013, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: België

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door AVDam »

Heel erg bedankt voor je reactie Marianne!

Het is de eerste optie geworden, met een extra dat San Francisco zodat we niet in het weekend in yosemite, las Vegas of Zion zijn. Bedankt voor de tip! Die ene dag verschuiving maakte groot verschil :)

Enkel bij terugkeer komen we op vrijdag van Zion terug in Las Vegas, om op zaterdag terug te vliegen. En de prijzen zijn inderdaad héél duur! Toevallig tips om in het weekend toch goedkoper te overnachten in de buurt van las Vegas? We plannen niet om de strip nog eens te doen, aangezien we in ons reis al eens 2 nachten in LV zijn.

Heb je ervaring met de Yosemite lodge in de valley? De reviews die ik lees zijn helemaal niet positief... Daardoor toch weer beginnen twijfelen voor El Portal, maar ik las dat jij toch voor de valley zelf zou gaan ondanks vermoedelijk nog minder druk half april?

Dankje!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42307
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Martin & Marianne »

Het is al lang geleden dat wij in de Lodge zaten, maar wij vonden dat toen prima. De locatie is geweldig. Wij vinden het ook fijn om echt in het park te verblijven en niet heen en weer te hoeven rijden. Bij reviews is het belangrijk om te kijken waar men negatief over is en of dat zaken zijn die jij belangrijk vindt. Verwacht geen moderne kamers en luxe; als je dat wilt moet je echt iets anders zoeken. Maar je gaat voor het park, niet voor het hotel.

Voor de laatste dag Las Vegas zou je naar iets bij Fremont Street kunnen kijken. Wij vonden de Main Street Station Hotel fijn maar er ligt meer daar in de buurt.

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1285
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door paulr »

Welke vlucht heb je, de directe KLM vlucht ? Dan kan je ook op vrijdag tot st George rijden en daar stoppen. Laatste stuk op zaterdagochtend, nog even naar de South Outlet, auto inleveren en inchecken (zit allemaal dicht bij elkaar en inchecken op LAS gaat echt heel snel….). Je kan dan zo te zien zelfs overwegen om op dinsdag 15/4 ipv Zion naar Bryce te rijden. Je hebt relatief veel tijd voor Zion dan….
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7607
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Marcopstal »

In april zou ik toch eerder opteren voor de tweede route.
In Yosemite en omgeving kan het nog best fris zijn en zelfs sneeuwval is niet uitgesloten. Je wil niet geconfronteerd worden met verplichtingen tot sneeuwkettingen.

Arizona en het zuiden van Californie zal kwa temperatuur veel beter zijn. Je kan ook naar Sedona, voor Phoenix kan je Scottsdale kiezen. San Diego is ook een heel leuke stad waar je enkele dagen kan spenderen. De zoo is er ook een echte aanrader.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
AVDam
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2013, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: België

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door AVDam »

Dag allen,

Heel erg bedankt voor deze fijne reacties!

Paul, bedankt voor je suggestie rond st george. We vliegen inderdaad met KLM vanuit las Vegas. Bedankt hiervoor, al enkele fijne hotelletjes gezien! Ik weet niet of de temperatuur hier goed genoeg is om in april te zwemmen in het zwembad? Vind je dat we op dit moment te veel tijd hebben in Zion? We wouden graag toch op enkele plekken 3 nachten blijven, vooral om het reistempo niet te hoog te maken voor de kinderen. Nu dus San Francisco, Yosemite en Zion 3 nachten, dus wel wat verspreid. Bryce vermoedelijk ook nog frisjes half april?

Marianne, opnieuw bedankt! Ik denk inderdaad dat Lone Pine onze tussenstop wordt. En zoals je zegt: het is maar waar je voor komt als je naar Yosemite gaat. Ik vond ondertussen de weg naar je verslagen (ik had er al veel referenties van gezien, maar vond niet hoe ik er aan kon. Het was nochtans heel eenvoudig ;)). Ik las het verslag door van jullie eerste reis USA in 2002 met kinderen van vergelijkbare leeftijd (al hebben wij er natuurlijk nog een derde bij die nog maar 3 jaar is). Dit was alvast super interessant! Ik las ook dat je de Monterey aquarium de moeite vond, zouden we anders nooit gepland hebben maar komt nu toch op ons lijstje :)
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1285
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door paulr »

Teveel tijd voor Zion heb je nooit :) . Maar als je op vrijdag “maar” to st George gaat heb je die vrijdag nog bijna de hele dag in Zion. Het is immers maar een uurtje rijden van Zion naar st George. Je hebt dus bijna 3 volle dagen Zion dus zo. Je kan overwegen om op 15/4 LV-valley of Fire-Bryce te doen. Dan einde dag en in de ochtend Bryce (dat is voldoende voor een wandeling langs de rim en in de ochtend een wandeling de Canyon in). Vervolgens rij je om een uur of 12 naar Zion (ca 2 uur) en heb je daar de middag nog…. Dan hou je dus bijna 2,5 dag Zion over. bryce is echt wat anders en een mooie toevoeging !

Oja, Bryce kan fris zijn, maar is prachtig als er juist wat sneeuw gevallen is ! En als het te koud is dan sla je de wandelingen over en gewoon genieten van het uitzicht….
Oja 2, wij zaten op 18 feb j.l. aan het zwembad in LV, dan zal het in april in st George toch ook wel lekker zijn met een beetje geluk….
AVDam
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2013, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: België

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door AVDam »

Dag Paul, bedankt voor je reactie en de uitleg, nu begrijp ik het. Dat klinkt inderdaad als een fijne manier om toch nog Bryce te kunnen toevoegen. Ik was inderdaad een beetje afgeschrikt door het mogelijke koude weer in april.
AVDam
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2013, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: België

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door AVDam »

Dankzij alle tips heeft ons route nu goed vorm gekregen , dankje!

Nu zijn we dus begonnen aan het boeken/zoeken van de hotels :) Ik vroeg me af of jullie weet hebben van hotels/appartementen die een aparte slaapkamer/tussenschot hebben (en betaalbaar zijn ;)). Uiteraard zullen we het merendeel van onze reis alle 5 samen slapen (2volw en 2 kinderen in bedden, onze jongste is deryan reisbedje dat we zelf meebrengen). Maar vooral ons ene dochter is een lichte slaper en zou er wel deugd van hebben om niet 17 nachten met ons 5 in eenzelfde kamer te slapen.

Open ik hiervoor best een ander topic?

Bedankt alvast om mee te denken!!

Waar we nog overnachting zoeken:
* San Francisco
* Monterey (lijkt heel duur? Tips voor omgeving met strand die iets goedkoper is mag)
* Bakersfield (of omgeving, komen van Yosemite en rijden volgende dag naar Lone Pine)
* Lone Pine
* Las Vegas

N.a.v. jullie advies hebben we Yosemite en Zion al geboekt :)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42307
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Martin & Marianne »

Wat heb je nu in Zion? Bij de Zion Park Motel zijn er familiekamers, misschien is dat iets? Zie hier
In Lone Pine zou je naar het Dow Villa hotel kunnen kijken (dit is niet het motel) . De kamers daar zijn heel betaalbaar. Of er kamers zijn met een tussendeur weet ik niet, maar je zou twee kamers naast elkaar kunnen vragen.
Heb je hier 1 nacht? En dan nog een nacht in Death Valley?

In Las Vegas zou je kunnen kijken naar de Tuscany Suites. Of de Holiday Inn Club. Zelf geen ervaring mee maar ik zie ze hier wel voorbij komen.

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1285
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door paulr »

De Holiday Inn Vacation Club in LV is prima, inderdaad appartementen met een extra slaapkamer, dichtbij de Strip, naast de Sphere. In vergelijking met hotels aan de Strip voordeliger, maar nog steeds wel forse prijs denk ik.
Afgelopen oktober zaten we een nacht in Club de Soleil. Iets verder gelegen, maar met de gratis shuttle zo in de stad. Voordeel, je kan je met de shuttle af laten zetten en na een (flinke) wandeling over de Strip vanaf een andere plek een Uber terug nemen. Scheelt heel veel kilometers teruglopen naar je hotel :) . Leuk zwembad en binnentuin, waar je gebruik mag maken van de BBQ. En best betaalbaar ! https://www.clubdesoleil.com/?utm_source=gmb

Gebruik bij je zoekopdracht of filters eens “hotel with kitchenette” of “suites”, wellicht krijg je dan hotels met een extra slaapkamer als resultaat. Of kijk eens op VRBO voor appartementen en huisjes….
NaMiSe
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 15 aug 2018, 20:52
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door NaMiSe »

Wij wisselen hotels en huizen/appartementen via VRBO af, juist omdat we niet 21 dagen met z’n vieren op een kamer willen liggen.
En inderdaad in LV de Holiday Inn geboekt, ben benieuwd!
Afbeelding
Marjolijn
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 feb 2005, 14:11
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Papendrecht

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Marjolijn »

Wij zaten vorige zomer in Las Vegas in Desert Rose Resort in een appartement met 2 slaapkamers, zodat de kinderen een eigen slaapkamer hadden. 1 blok van de Strip, achter Tropicana (wat nu gesloopt wordt). Dit is heel goed bevallen.
Op een later moment tijdens onze rondreis hebben we ook nog 1 nacht in Desert Paradise Resort geslapen; wel een stuk verder van de Strip (die we toch al eerder bezocht hadden), maar ook weer een enorm appartement met 2 slaapkamers voor weinig geld.

We hebben ook twee nachten in Cedar Lodge in El Portal geslapen. Dit is goed bevallen. Niet ver van de ingang van Yosemite, restaurant en binnen- en buitenzwembad aanwezig. Wel prijzig en eenvoudige kamers.

Kijk ook een via AirBnB voor appartementen/huizen met meer slaapkamers.
2023: Zuid-West USA
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
AVDam
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2013, 13:53
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: België

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door AVDam »

Wauw, wat een fantastische tips allemaal!!!

@Martin & Marianne we hebben nu de Bumbleberry Inn geboekt in Speingdale voor Zion. We kunnen deze nog annuleren :) Ik checkte je suggestie Zion Park Motel, ziet er heel fijn met inderdaad familiekamers. De prijzen voor 2025 zijn nog niet gekend en boeken nog niet mogelijk, maar deze hou ik alvast in de gaten! Indien de prijs meevalt voor onze periode, switchen we nog 😊 Heb je een link van het Dow Villa hotel? Ik vind enkel het motel :)

@Marjolijn Desert Rose resort lijkt exact wat we zoeken! Heel hard bedankt, ondanks mijn vele zoektochten was ik hier nog niet op uitgekomen :) Wij hebben ook nog 1 nacht voor we vertrekken, dus die kan eventueel desert paradise resort (als we niet voor St george gaan), dan kan het wat verder van de strip. Via airb&b ook al gezocht voor ons volledige route , maar vaak toch heel duur.

@NaMiSe bedankt voor je bericht. VRBO ken ik niet (zag de naam hier wel af en toe passeren op het forum), ik vermoed iets Nederlands? (Wij zijn van België)

@paulr bedankt opnieuw! De club soleil staat nog niet open om te boeken voor 2025, maar we houden het in de gaten!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42307
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Martin & Marianne »

AVDam schreef:
27 mei 2024, 11:32
Heb je een link van het Dow Villa hotel? Ik vind enkel het motel
Het is dezelfde site: https://dowvillamotel.com.
Vervolgens kun je kiezen tussen het hotel en motel.

Zie ons 2019-verslag voor onze ervaring.

Marianne
NaMiSe
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 15 aug 2018, 20:52
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door NaMiSe »

@AVDam : VRBO is niet Nederlands, is een Amerikaans bedrijf dat over de hele wereld huizen verhuurt. De verhuur van huizen wordt via VRBO gedaan, geld betaal je aan hen en sturen ze pas door als de huurtijd in gaat. Zo kunnen mensen nooit weglopen met je geld. Er lijkt ook meer controle op huizen/verhuurders dan via AirBnB.
Afbeelding
Artemis20
Amerika-ontdekker
Berichten: 77
Lid geworden op: 05 feb 2019, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 0
Contacteer:

Re: Reis AVDam: 1e x USA, met 3 kindjes (3, 7 en 9 j) - San Fran-LV of LV-LA april 2025 - tips welkom!

Bericht door Artemis20 »

Hallo,
ook wij hebben geslapen in Holiday Inn Express & Suites in Las Vegas. Tot onze grote tevredenheid, we hebben alle zwembaden een bezoekje gebracht; de kamer was héél groot en netjes; gratis shuttleservice 1x gebruikt.
Wel een beetje flauw: bij het inchecken kregen we een héél lange uitleg waarin ons korting werd beloofd op heel wat activiteiten, aan het eind van die lààànge uitleg kwam dan de aap uit de mouw dat je dan eerst naar een soort timesharing-infosessie zou moeten gaan en daar je kortingsbonnen zou krijgen, klonk echt als een scam eigenlijk.
Maar verder een prima tijd gehad hoor daar!

In San Francisco zijn wij voor een airbnb gegaan, ik weet niet of je er iets aan hebt maar het was deze: https://www.airbnb.be/rooms/43500476?so ... IsOh5TVD8V
Roadtrip Zuidwesten juli 2022: https://broertjesmama.wordpress.com/202 ... /comeback/
Weekje New York met kinderen: april 2018: https://broertjesmama.wordpress.com/201 ... ren-dag-0/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer