Arches geschrapt, hoe mooi ook. De kinderen willen niet van a naar b sjeezen, maar rust in de reis. We gaan over 2-3 jaar dit meepakken met LV-Denver-SL ofzoiets. Maar we zitten nu met de autohuur! Via sunnycars category toyota RAV €2500 all in. We zijn duur uit, omdat de kinderen zelf ook wensen te rijden.(21 en 23 jaar dan). Verschil moeten ze zelf betalen
Vraag me af of het die 300 verschil waar is dan bij sunny cars te boeken. Wat de meerwaarde is. Ik meende dat elk risico gedekt is bij sunny cars, maar dat is bij alomo full inclusive toch ook? Vind dit lastig We kijken ook naar mini-van. Kosten 500 meer en zuipen harder. Wat een bedragen gaan hierin om
(De reis is grofweg geworden: SF-MO-PI-LA-SEKI-DV-GC-BR-ZION-LV, Yosemite/Page/Arches overgeslagen ivm vorige keer lang bekeken of dat er stomweg geen tijd genoeg is (arches), less is more denken we dan) en SEKI is voor ons dan nieuw. Pak je met een andere reis niet zo makkelijk weer mee op een route)
Kortom 4 personen koffers en dergelijk. Gaat dat lukken met deze auto's. (Men geeft aan 2 koffers, maar volgens mij moet er meer in kunnen) of moeten we echt naar minivan toe. Ps. De jongens zijn lang