Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis bcash: Los Angeles - Los Angeles
Reis bcash: Los Angeles - Los Angeles
Hallo,
Op 13 juli halen wij een camper op in Los Angeles. Zie onderstaande route.
Graag zou ik willen weten of deze route haalbaar is qua reistijden. Daarnaast willen we graag in de nationale parken kamperen. Is het benodigd om alle campings van te voren vast te leggen?
Of is het vastleggen van de campings in de nationale parken voldoende? Zodat we overige campings ter plaatsen boeken?
Welke campings dichtbij de steden raden jullie aan?
13-jul Amsterdam Los Angeles
14-jul Los Angeles
15-jul Los Angeles Malibu
16-jul Malibu Morro Bay
17-jul Morro Bay Monterrey
18-jul Monterrey San Francisco
19-jul San Francisco
20-jul San Francisco
21-jul San Francisco Yosemite
22-jul Yosemite
23-jul Yosemite Lone Pine
24-jul Lone Pine Las Vegas
25-jul Las Vegas
26-jul Las Vegas
27-jul Las Vegas Zion
28-jul Zion
29-jul Zion Bryce
30-jul Bryce
31-jul Bryce Monument Valley
1-aug Monument Valley
2-aug Monument Valley Grand Canyon
3-aug Grand Canyon
4-aug Grand Canyon Kingman
5-aug Kingman Joshua Tree
6-aug Joshua Tree Los Angeles
7-aug Los Angeles
8-aug Los Angeles Amsterdam
Wat dienen we nog meer van te voren vast te leggen?
Alvast bedankt!
Op 13 juli halen wij een camper op in Los Angeles. Zie onderstaande route.
Graag zou ik willen weten of deze route haalbaar is qua reistijden. Daarnaast willen we graag in de nationale parken kamperen. Is het benodigd om alle campings van te voren vast te leggen?
Of is het vastleggen van de campings in de nationale parken voldoende? Zodat we overige campings ter plaatsen boeken?
Welke campings dichtbij de steden raden jullie aan?
13-jul Amsterdam Los Angeles
14-jul Los Angeles
16-jul Malibu Morro Bay
19-jul San Francisco
20-jul San Francisco
22-jul Yosemite
23-jul Yosemite Lone Pine
24-jul Lone Pine Las Vegas
25-jul Las Vegas
26-jul Las Vegas
27-jul Las Vegas Zion
28-jul Zion
29-jul Zion Bryce
30-jul Bryce
1-aug Monument Valley
2-aug Monument Valley Grand Canyon
3-aug Grand Canyon
7-aug Los Angeles
8-aug Los Angeles Amsterdam
Wat dienen we nog meer van te voren vast te leggen?
Alvast bedankt!
Re: Los Angeles - Los Angeles
Je gaat in het absolute hoogseizoen, ik zou alles vastleggen. Heb je de campings in de parken wel al vastgelegd? Zo nee, dan ben je wellicht al te laat voor sommige parken.
Terug in Texas!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis bcash: Los Angeles - Los Angeles
Het is inderdaad al laat om campings vast te leggen. En ja, dat is echt wel verstandig!
Voor Yosemite kun je op 15 maart om 15.00 uur proberen een site te reserveren. Zie hier voor meer informatie. En kijk eens naar dit topic. Onderschat het niet, lees alles goed door en leg alvast iets anders vast via www.recreation.gov zodat je weet hoe het werkt.
En kijk zo snel mogelijk naar de andere parken. In Zion zal Watchman al vol zijn. Je kunt South twee weken van te voren reserveren. Zie ook www.nps.gov/zion onder camping voor de campings in en buiten het park. Buiten het park zit je in Springdale qua ligging ook goed.
Als je de campings in de parken hebt vastgelegd heeft het niet zoveel zin om de rest open te laten, je route ligt dan min of meer vast. En nu reserveren geeft je de kans om rustig iets uit te zoeken.
Voor de kust is het vinden van een camping in de stateparks net zo lastig of misschien nog wel lastiger dan in sommige parken. Let er op dat je naar Monterey zoekt en niet naar Monterrey.
Je schrijft dat je op de 13e de camper ophaalt. Dat kan niet denk ik. Ik heb altijd begrepen dat je eerst een overnachting in de VS moet hebben voordat je met een camper kunt gaan rijden.
Mag je met de camper door Death Valley rijden? Zo nee, dan is Lone Pine niet zo handig. Ga aan de oostkant van Yosemite staan zodat je meer tijd hebt voor Yosemite valley en voor de Tioga road. En dan kun je in 1 dag naar Las Vegas rijden, boven DV langs.
Wat zijn de plannen in Monument Valley? Daar is normaal gesproken1 nacht wel voldoende. En ik mis Page (Lake Powell, Antelope Canyon, Horseshoe Bend, ..) Is dat bewust?
Kijk ook eens wat je bij de Grand Canyon wilt doen. Ik vind twee nachten wel mooi maar veel mensen vinden 1 nacht voldoende. Zeker als je daarna in Kingman overnacht, dan heb je nog een halve dag voor het park.
Voor Bryce zou 1 nacht ook wel voldoende kunnen zijn, het is een klein park. Ook hier geldt; kijk eens wat je hier wilt doen. Ik heb de indruk dat je standaard voor elk park 2 nachten uittrekt, maar de parken zijn heel verschillend, qua mogelijke activiteiten en qua grootte. Voor meer informatie is www.ontdek-amerika.nl een prachtige site. En natuurlijk de NPS-sites. Voor wandelingen kun je mijn wandelsite eens bekijken.
Het stuk vanaf Las Vegas zou je ook zo kunnen doen:
26-jul Las Vegas
27-jul Las Vegas - Zion
28-jul Zion
29-jul Zion - Bryce
30-jul Bryce - Capitol Reef
31-jul Capitol Reef - Monument Valley
1-aug Monument Valley - Page
2-aug Page - Grand Canyon
3-aug Grand Canyon
Je hebt dan twee van de mooiste wegen in het zuidwesten, de U12 en de UT95.
Een extra nacht Zion zou ook niet gek zijn, het is daar druk, en een extra nacht geeft je de gelegenheid om meer gebruik te maken van de rustige en koelere uren in de ochtend en tegen de avond.
Marianne
Voor Yosemite kun je op 15 maart om 15.00 uur proberen een site te reserveren. Zie hier voor meer informatie. En kijk eens naar dit topic. Onderschat het niet, lees alles goed door en leg alvast iets anders vast via www.recreation.gov zodat je weet hoe het werkt.
En kijk zo snel mogelijk naar de andere parken. In Zion zal Watchman al vol zijn. Je kunt South twee weken van te voren reserveren. Zie ook www.nps.gov/zion onder camping voor de campings in en buiten het park. Buiten het park zit je in Springdale qua ligging ook goed.
Als je de campings in de parken hebt vastgelegd heeft het niet zoveel zin om de rest open te laten, je route ligt dan min of meer vast. En nu reserveren geeft je de kans om rustig iets uit te zoeken.
Voor de kust is het vinden van een camping in de stateparks net zo lastig of misschien nog wel lastiger dan in sommige parken. Let er op dat je naar Monterey zoekt en niet naar Monterrey.
Je schrijft dat je op de 13e de camper ophaalt. Dat kan niet denk ik. Ik heb altijd begrepen dat je eerst een overnachting in de VS moet hebben voordat je met een camper kunt gaan rijden.
Mag je met de camper door Death Valley rijden? Zo nee, dan is Lone Pine niet zo handig. Ga aan de oostkant van Yosemite staan zodat je meer tijd hebt voor Yosemite valley en voor de Tioga road. En dan kun je in 1 dag naar Las Vegas rijden, boven DV langs.
Wat zijn de plannen in Monument Valley? Daar is normaal gesproken1 nacht wel voldoende. En ik mis Page (Lake Powell, Antelope Canyon, Horseshoe Bend, ..) Is dat bewust?
Kijk ook eens wat je bij de Grand Canyon wilt doen. Ik vind twee nachten wel mooi maar veel mensen vinden 1 nacht voldoende. Zeker als je daarna in Kingman overnacht, dan heb je nog een halve dag voor het park.
Voor Bryce zou 1 nacht ook wel voldoende kunnen zijn, het is een klein park. Ook hier geldt; kijk eens wat je hier wilt doen. Ik heb de indruk dat je standaard voor elk park 2 nachten uittrekt, maar de parken zijn heel verschillend, qua mogelijke activiteiten en qua grootte. Voor meer informatie is www.ontdek-amerika.nl een prachtige site. En natuurlijk de NPS-sites. Voor wandelingen kun je mijn wandelsite eens bekijken.
Het stuk vanaf Las Vegas zou je ook zo kunnen doen:
26-jul Las Vegas
27-jul Las Vegas - Zion
28-jul Zion
29-jul Zion - Bryce
30-jul Bryce - Capitol Reef
31-jul Capitol Reef - Monument Valley
1-aug Monument Valley - Page
2-aug Page - Grand Canyon
3-aug Grand Canyon
Je hebt dan twee van de mooiste wegen in het zuidwesten, de U12 en de UT95.
Een extra nacht Zion zou ook niet gek zijn, het is daar druk, en een extra nacht geeft je de gelegenheid om meer gebruik te maken van de rustige en koelere uren in de ochtend en tegen de avond.
Als je naar Alcatraz wilt moet je dat op tijd vastleggen. Net als een bezoek aan een slot canyon.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 27 feb 2022, 09:21, 2 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nu een oud topic van jou, waarin je al deels dezelfde adviezen hebt gekregen. Is die reis niet doorgegaan?
Marianne
Marianne
Bedankt voor de reactie.
Nee deze reis is inderdaad niet doorgegaan. Dus nu zijn we het nogmaals aan het plannen.
Als ik op de site van recreation.gov kijk dan staat er bijvoorbeeld bij Yosemite (Lower&Upper Pines voor 21-07 tot 23-07), dat ik nog niet kan reserveren maar dit pas vanaf 15-03 kan doen. Terwijl jullie aangeven dat ik misschien al te laat ben?
En als ik bij Watchman Campground kijk in Zion, is deze nog beschikbaar?
Weten jullie hoe dit dan zit?
Nee deze reis is inderdaad niet doorgegaan. Dus nu zijn we het nogmaals aan het plannen.
Als ik op de site van recreation.gov kijk dan staat er bijvoorbeeld bij Yosemite (Lower&Upper Pines voor 21-07 tot 23-07), dat ik nog niet kan reserveren maar dit pas vanaf 15-03 kan doen. Terwijl jullie aangeven dat ik misschien al te laat ben?
En als ik bij Watchman Campground kijk in Zion, is deze nog beschikbaar?
Weten jullie hoe dit dan zit?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had toch ook aangegeven dat je Yosemite op 15 maart kunt reserveren? Kijk ook even bij de link die ik gegeven heb.
Yosemite heeft een ander schema dan de andere parken. En ja, voor die andere campings ben je echt laat; die kunnen 6 maanden van te voren gereserveerd worden.
Jammer dat je nu pas weer reageert, ik zou echt zo snel mogelijk de route vastleggen en kijken wat je nog in de parken kunt reserveren.
Ik weet niet voor welke data je hebt gekeken bij Watchman, op 27 juli zie ik geen beschikbaarheid voor een camper. Heb je bij equipment wel camper aangegeven?
Marianne
Hoi,
Bedankt voor alle reacties! Het is inmiddels gelukt om voor alle parken een overnachtingsplek te bemachtigen.
Nu hebben we de overige nachten nog niet geboekt. Hebben jullie misschien tips voor goede campings op onze route? In LA willen we denk ik in Malibu overnachten. We reizen met een grote station wagen als camper met extra tent. Dus tent plekken zijn ook mogelijk.
Kopen jullie een sim kaart in amerika voor internet onderweg of gebruiken jullie alleen de beschikbare wifi.
En pinnen jullie veel geld, of gebruiken jullie vooral de creditcard? En komt er bij elke creditcard betaling commissie bij zoals in andere landen?
Alvast bedankt!
Bedankt voor alle reacties! Het is inmiddels gelukt om voor alle parken een overnachtingsplek te bemachtigen.
Nu hebben we de overige nachten nog niet geboekt. Hebben jullie misschien tips voor goede campings op onze route? In LA willen we denk ik in Malibu overnachten. We reizen met een grote station wagen als camper met extra tent. Dus tent plekken zijn ook mogelijk.
Kopen jullie een sim kaart in amerika voor internet onderweg of gebruiken jullie alleen de beschikbare wifi.
En pinnen jullie veel geld, of gebruiken jullie vooral de creditcard? En komt er bij elke creditcard betaling commissie bij zoals in andere landen?
Alvast bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp dat je nog niets hebt gereserveerd langs de kust? Dat zal dan echt heel lastig en/of heel duur worden.
Een hele tijd terug had ik hier al voor gewaarschuwd:
Voor simkaarten etc kun je eens kijken in dit topic. Wij gebruiken alleen beschikbare wifi, het is maar net wat je zelf wilt.
Contant geld is handig voor het betalen van de toegang tot stateparks en het geven van fooi, maar een paar tientjes voor je hele vakantie is meestal voldoende.
Marianne
Een hele tijd terug had ik hier al voor gewaarschuwd:
Jammer dat je wel om advies vraagt maar er zo weinig mee lijkt te doen. Heb je de route nog aangepast? Wel handig om te weten voor het geven van campingtips. En het is altijd prettig om wat respons te krijgen, dan krijg je ook meer reacties en tips.Martin & Marianne schreef: ↑21 feb 2022, 17:24Voor de kust is het vinden van een camping in de stateparks net zo lastig of misschien nog wel lastiger dan in sommige parken. Let er op dat je naar Monterey zoekt en niet naar Monterrey.![]()
Voor simkaarten etc kun je eens kijken in dit topic. Wij gebruiken alleen beschikbare wifi, het is maar net wat je zelf wilt.
Contant geld is handig voor het betalen van de toegang tot stateparks en het geven van fooi, maar een paar tientjes voor je hele vakantie is meestal voldoende.
Marianne
Zijn @bp1706 en @bcash nou dezelfde persoon?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Scherp @mtl , was mij nog niet opgevallen. Zelfde persoon of reisgenoot?
Ik heb nog even dat oude topic er bij gepakt en ik zie dat je daar ook al twee nachten Monument Valley had gepland en dat je daar ook al niet hebt geantwoord op vragen naar het waarom. Net zoals je andere vragen niet beantwoordt. Zo vergaat wel een beetje het plezier in het geven van tips.
Een camper is wel iets anders dan een stationwagen. En daar is wel of niet door Death Valley mogen rijden van afhankelijk. Wat voor vervoermiddel hebben jullie nu precies gehuurd? En mag je daarmee door Death Valley rijden?
Marianne
Ik heb nog even dat oude topic er bij gepakt en ik zie dat je daar ook al twee nachten Monument Valley had gepland en dat je daar ook al niet hebt geantwoord op vragen naar het waarom. Net zoals je andere vragen niet beantwoordt. Zo vergaat wel een beetje het plezier in het geven van tips.
Een camper is wel iets anders dan een stationwagen. En daar is wel of niet door Death Valley mogen rijden van afhankelijk. Wat voor vervoermiddel hebben jullie nu precies gehuurd? En mag je daarmee door Death Valley rijden?
Marianne
Leuke stops onderweg
Hoi, Inmiddels zijn we in de US en we doen de onderstaande route. Vandaag zijn we in Yosemite en rijden overmorgen richting sequoia. We zijn opzoek naar leuke stops onderweg bijvoorbeeld: saloons, ghost towns, bezienswaardigheden etc. Hebben jullie nog tips?
Route:
13-jul Amsterdan- Los Angeles
14-jul Los Angeles
16-jul Malibu Morro Bay
19-jul San Francisco
20-jul San Francisco
22-jul Yosemite
23-jul Yosemite Sequoia
24-jul Sequoia Las Vegas
25-jul Las Vegas
26-jul Las Vegas
27-jul Las Vegas Zion
28-jul Zion
29-jul Zion Bryce
30-jul Bryce
1-aug Monument Valley Page
2-aug Page Grand Canyon
3-aug Grand Canyon
7-aug Los Angeles
8-aug Los Angeles - Amsterdam
Alvast bedankt!
Route:
13-jul Amsterdan- Los Angeles
14-jul Los Angeles
16-jul Malibu Morro Bay
19-jul San Francisco
20-jul San Francisco
22-jul Yosemite
23-jul Yosemite Sequoia
24-jul Sequoia Las Vegas
25-jul Las Vegas
26-jul Las Vegas
27-jul Las Vegas Zion
28-jul Zion
29-jul Zion Bryce
30-jul Bryce
1-aug Monument Valley Page
2-aug Page Grand Canyon
3-aug Grand Canyon
7-aug Los Angeles
8-aug Los Angeles - Amsterdam
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Markstaal op 22 jul 2022, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mod: berichten samengevoegd met vorig topic
Reden: Mod: berichten samengevoegd met vorig topic
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Leuke stops onderweg
Als ik de route zo zie heb je niet echt tijd om onderweg stops te maken. Waar overnacht je in Sequoia? Ik denk dat je zo snel mogelijk naar het park moet rijden om daar nog iets te kunnen doen. Waarom heb je niet gekozen voor de Tioga Pass? Dat is een prachtige route en ook sneller dan de route door Sequoia. Je zou dan naar Bodie kunnen gaan. En je wilt ook niet door Death Valley rijden?
Marianne
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 21 jul 2022, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
En inderdaad, waarom niet in je routetopic reageren en daar je vraag stellen?
De route via Sequoia is niet ideaal, ook als je niet door Death Valley mag rijden. Je hebt in je routetopic niet aangegeven of dat laatste mogelijk is dus we hebben geen alternatieven kunnen geven. Maar mijn voorkeur zou liggen bij de Tioga Pass, dan een bezoek aan Bodie en Mono Lake, en overnachten in Lee Vining of omgeving en dan via Tonopah of door Death Valley naar Las Vegas.
Marianne
De route via Sequoia is niet ideaal, ook als je niet door Death Valley mag rijden. Je hebt in je routetopic niet aangegeven of dat laatste mogelijk is dus we hebben geen alternatieven kunnen geven. Maar mijn voorkeur zou liggen bij de Tioga Pass, dan een bezoek aan Bodie en Mono Lake, en overnachten in Lee Vining of omgeving en dan via Tonopah of door Death Valley naar Las Vegas.
Marianne
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Yosemite - Sequoia - Las Vegas met 1 overnachting. Pittig !!!! Veel tijd voor een leuke stop zal er niet meer inzitten.
Voor de rest is de rode draad in de verschillende topics wel dat er vragen gesteld worden en nadien niet meer gereageerd wordt.....
Voor de rest is de rode draad in de verschillende topics wel dat er vragen gesteld worden en nadien niet meer gereageerd wordt.....
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
We mogen niet met de camper door Death valley. We slapen op Coy Campground bin Sequoia. We vinden het niet erg om twee dagen wat meer te rijden.
Nogmaals de vraag of er iemand tips heeft voor leuke stops over de gehele route. Alle overnachtingen liggen al vast dus de route wordt niet meer aangepast.
Ik heb niet altijd verbinding en tijd om te reageren.
Nogmaals de vraag of er iemand tips heeft voor leuke stops over de gehele route. Alle overnachtingen liggen al vast dus de route wordt niet meer aangepast.
Ik heb niet altijd verbinding en tijd om te reageren.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp dat het tijdens je vakantie lastig is om te reageren, maar het is wat jammer dat je tijdens de voorbereidingen niet wat actiever bent geweest met reageren.
De camping die je noemt ligt niet in het Sequoia NP, maar een stuk ten zuiden daarvan, in het Sequoia National Forest. Als je ook naar Sequoia wilt is het een behoorlijk eind rijden vanaf Yosemite. Kom je vanuit Yosemite Village? Sta je op een van de Pines campings? Dan is het rechtstreeks al 4,5 uur rijden, maar dan kom je niet door Kings Canyon en Sequoia NP. Wil je dat wel (je neemt dan de 180 en de 198), en bijvoorbeeld naar de General Sherman Tree of bijvoorbeeld de Congress Trail lopen (een aanrader), dan ben je een paar uur extra kwijt.
Dat geeft je dus niet echt tijd voor andere stops onderweg. Er is trouwens ook niet veel te zien op dat stuk, en ook niet tussen Coy Flat en Las Vegas. Je zou daar via Lake Isabella kunnen rijden. Bij Barstow heb je Calico ghost town, maar dat is nogal commercieel en ook duur. Dichterbij Las Vegas heb je Nelson Ghost Town.
Als ik jullie was zou ik toch nog eens overwegen om de route door Yosemite te nemen. Je hoeft dan maar 1 camping te annuleren, dat kan toch niet echt een probleem zijn? Je kunt dan een bezoek brengen aan Bodie, en je rijdt via de Tioga Road. Wil je nog sequoia's zien, dan kan dat in de Merced Grove of Tuolumne grove. Zie voor Bodie en Mono Lake eens hier voor ons verslag.
Sequoia is een prachtig park, maar je hebt daar echt minimaal twee overnachtingen nodig.
Heb je een camper of campervan? Je had het over een stationwagen. Is Death Valley dan ook verboden?
Marianne
De camping die je noemt ligt niet in het Sequoia NP, maar een stuk ten zuiden daarvan, in het Sequoia National Forest. Als je ook naar Sequoia wilt is het een behoorlijk eind rijden vanaf Yosemite. Kom je vanuit Yosemite Village? Sta je op een van de Pines campings? Dan is het rechtstreeks al 4,5 uur rijden, maar dan kom je niet door Kings Canyon en Sequoia NP. Wil je dat wel (je neemt dan de 180 en de 198), en bijvoorbeeld naar de General Sherman Tree of bijvoorbeeld de Congress Trail lopen (een aanrader), dan ben je een paar uur extra kwijt.
Dat geeft je dus niet echt tijd voor andere stops onderweg. Er is trouwens ook niet veel te zien op dat stuk, en ook niet tussen Coy Flat en Las Vegas. Je zou daar via Lake Isabella kunnen rijden. Bij Barstow heb je Calico ghost town, maar dat is nogal commercieel en ook duur. Dichterbij Las Vegas heb je Nelson Ghost Town.
Als ik jullie was zou ik toch nog eens overwegen om de route door Yosemite te nemen. Je hoeft dan maar 1 camping te annuleren, dat kan toch niet echt een probleem zijn? Je kunt dan een bezoek brengen aan Bodie, en je rijdt via de Tioga Road. Wil je nog sequoia's zien, dan kan dat in de Merced Grove of Tuolumne grove. Zie voor Bodie en Mono Lake eens hier voor ons verslag.
Sequoia is een prachtig park, maar je hebt daar echt minimaal twee overnachtingen nodig.
Heb je een camper of campervan? Je had het over een stationwagen. Is Death Valley dan ook verboden?
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Kijk ook even hier of en hoe je in Sequoia N.P. met een camper bij de bezienswaardigheden kunt komen.
Van de General Sherman Tree naar de camping is een uur of drie rijden, met een camper zal dat nog meer zijn.
Fijne vakantie.
Van de General Sherman Tree naar de camping is een uur of drie rijden, met een camper zal dat nog meer zijn.
Fijne vakantie.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@bp1706 Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan en hoe is dat bevallen?
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2032 Weergaves
-
Laatste bericht door BE-WDW