Ik voel me haast bezwaard om een bericht te maken. Er staat al zo veel informatie op dit forum!
Wij gaan in september/oktober een rondreis maken van 21 dagen waarvan we 18 dagen de camper hebben. We vliegen op San Francisco, dit staat vast. We halen daar de camper op en leveren hem daar ook weer in. Dit staat ook vast.
We hebben een route in gedachten maar hebben nog niets gereserveerd. Hebben de boeking pas afgelopen week rond gemaakt.
Dag van aankomst slapen we uiteraard in San Francisco, om op dag 2 de camper te halen. Die dag zal ook in het teken staan van boodschappen etc. Als het lukt willen we een begin maken, in ieder geval vast de stad uit en richting Yosemite.
Dag 3: Yosemite
dag 4: Yosemite - Death Valley (tips voor overnachtingsplek zijn welkom, of meteen door naar Las Vegas?)
Dag 5: Death Valley - Las Vegas
Dag 6: Las Vegas - Zion
Dag 7: Zion en/of Bryce Canyon
Dag 8: Zion en/of Bryce Canyon
Dag 9: Bryce Canyon - Page
Dag 10: Page - Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon - Kingman
Dag 12: Kingman - Joshua Tree
Dag 13: Joshua Tree - LA
Dag 14: LA
Dag 15: LA - via Highway 1 naar San Francisco verspreid over 2 of 3 dagen.
Na camper inleveren hebben we nog een dag SF.
We hebben helaas geen mogelijkheden om er nog een week aan te plakken, dus we moeten echt keuzes maken. Ik had bijvoorbeeld ook graag nog Sequoia gezien en Arches NP en Capitol Reef, maar ik vrees dat dit niet gaat passen.
We zijn mensen van de natuur, maar de steden lijken ons dan ook weer te gaaf om over te slaan.
Mochten jullie andere tips hebben dan nemen we die graag aan, we zijn nog niet in West-Amerika geweest, dus we vinden het lastig inschatten allemaal. We zijn zeker niet gebonden aan bovenstaand schema en kunnen alles nog aanpassen.
Op voorhand al dank voor de tips! We lezen nog lekker verder en pakken uit velen berichten ook andere tips mee.
Groetjes Fleur.