Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
I-70 W of 285 S
-
RuthdeLange
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
I-70 W of 285 S
In onze (nieuwe) route zit de route tussen Georgetown Colorado en Buena Vista. Wij kunnen kiezen voor de I-70 W (gevolgd door de 91 en 24) of de 285 South. iemand ervaring met het verschil tussen deze wegen? We rijden graag de weg die qua natuur het mooiste is.
Re: I-70 W of 285 S
In west Colorado kun je gewoon niet fout gaan. De Interstate is heel mooi en t snelst. Ook zijn er meerdere parkings.
.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij reden vorig jaar van Leadville via Georgetown naar Grandville, en in 2017 reden we van Leadville via Fairplay naar Denver met een stukje 285. Beide routes hebben niet veel indruk gemaakt geloof ik, er staat weinig in onze verslagen. Alleen in die van 2017 staan wat foto's van onderweg.
Wil je onderweg nog iets doen? Wij vinden Leadville een erg leuke plaats. Je kunt daar de Mineral Belt Trail fietsen. Maar dat had ik waarschijnlijk al eerder genoemd,
Marianne
Wil je onderweg nog iets doen? Wij vinden Leadville een erg leuke plaats. Je kunt daar de Mineral Belt Trail fietsen. Maar dat had ik waarschijnlijk al eerder genoemd,
Marianne
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Op de I-70 bij het Dillon Reservoir heb je een schitterend uitzichtpunt.
Van Silverthorne kun je dan weg 6 nemen over de Loveland Pass waar je een hele leuke ( korte) wandeling kunt doen.
https://www.schoutenjanssen.nl/nl/West% ... /17-9.html
Van Silverthorne kun je dan weg 6 nemen over de Loveland Pass waar je een hele leuke ( korte) wandeling kunt doen.
https://www.schoutenjanssen.nl/nl/West% ... /17-9.html
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
En vergeet in Leadville niet een heerlijke hamburger te eten bij Wild Bill's. De kans is groot dat je buiten moet wachten (heeft niks met corona te maken) voordat je aan de beurt bent. Wij hebben genoten. Prachtige omgeving. Wij hebben daar paardgereden. Was ook geweldig, ook al was het alleen een staprit, maar doordat de berg daar behoorlijk steil is, is het toch spannend. En je wordt beloond met een geweldig uitzicht.
We zijn in deze omgeving ook weleens op wintersport geweest. We waren toen in Dillon. Toen zijn we ook over de Loveland Pass geweest, maar het uitzicht hield niet over door de wolken. Toch was het mooi.
We zijn in deze omgeving ook weleens op wintersport geweest. We waren toen in Dillon. Toen zijn we ook over de Loveland Pass geweest, maar het uitzicht hield niet over door de wolken. Toch was het mooi.
-
RuthdeLange
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het is de dag na aankomst. Dus eerst boodschappen (kampeerspullen etc.) doen in Denver en dan naar Buena Vista. Onderweg Georgetown aan doen omdat ik daar ook over gelezen heb (dat het een erg leuk stadje is). We hebben niet echt veel tijd voor paardrijden of fietsen maar ik wil graag de mooiste route kiezen. Dillon reservoir en Leadville kunnen we wel onderweg bekijken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je vanuit Denver komt en nog boodschappen moet doen is het inderdaad de vraag hoeveel tijd je onderweg hebt. Ik dacht dat je vertrok uit Georgetown, dan is het een ander verhaal.
Maar goed, van Leadville naar Buena Vista is niet ver, dus je kunt ter plekke nog kijken of je daar iets gaat ondernemen.
Wij hebben er ook erg leuk gegeten beide keren.
Marianne
Maar goed, van Leadville naar Buena Vista is niet ver, dus je kunt ter plekke nog kijken of je daar iets gaat ondernemen.
Wij hebben er ook erg leuk gegeten beide keren.
Marianne