Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Mvds: rondje SF 12 dagen.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mvds
Amerika-newbie

Reis Mvds: rondje SF 12 dagen.

Bericht door Mvds »

Hoi,

Eind mei gaan wij naar de westkust. Wij gaan 12 dagen.

Heeft iemand een mooie route die te doen is in 12 dagen? De westkust hebben wij al 2 x eerder bezocht en hadden toen meer tijd. De hoogtepunten van de westkust zijn toen al bezocht. Graag willen we nu meepakken wat we kunnen meepakken.

We starten in SF en willen dan in eerste instantie afzakken via Morro Bay naar LA. Vanuit daar richting Las Vegas. En dan lopen wij vast wat te doen ...

Iemand tips?

Groet, Matt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Rondje SF 12 dagen.

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Je hebt de westkust al eerder bezocht, wat heb je dan precies gezien? De kustweg heb je ook al gedaan? En Yosemite en Sequoia ook? Waarom dan nu een vlucht op SF?
In mei is Joshua Tree wellicht nog aangenaam. en je kunt een bezoek aan Death Valley brengen. Waar houden jullie van, willen jullie wandelen in de parken? Wil je überhaupt parken bezoeken?
Wanner ga je precies, ben je er ook in het Memorial Day weekend?
Hoeveel tijd wil je voor SF, de kust, LA en LV uittrekken?

Een mogelijke route:
dag 1 naar SF
dag 2 SF - Monterey
dag 3 Monterey - Pismo Beach
dag 4 Pismo Beach - LA
dag 5 LA
dag 6 LA Joshua Tree
dag 7 Joshua Tree - Las Vegas
dag 8 Las Vegas
dag 9 Las Vegas - Death Valley - Lone Pine
dag 10 Lone Pine - SF
dag 11 SF
dag 12 SF

Je kunt ook Las VEgas overslaan en vanuit LA naar Sequoia rijden en dan naar Yosemite. Maar daar zijn nog wel wegen afgesloten. Maar Yosemite is wel prachtig in juni. Zie voor Sequoia en Yosemite in juni ons 2013-verslag.

Marianne
Mvds
Amerika-newbie

Bericht door Mvds »

Hoi Marianne,

Dank voor je reactie.

We gaan eind mei en zoals het er nu naar uitziet is de Tioga pass dan nog gesloten.

In verleden al 2 keer rondje westkust gedaan en veel parken bezocht. We gaan daar graag nog een keer naar toe, alleen in 2 weken zullen het er niet veel worden gok ik.

We kregen nu bij United een goede deal rechtstreeks op SFO.. vandaar.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De TIoga Pass is zeker nog gesloten. Je zou misschien de Sonora Pass kunnen nemen, of de Carson Pass.
In mijn voorstel ging ik uit van de route onderlangs.
Je hebt mijn vragen niet echt beantwoord, het is wat lastig adviseren zo. Zoek je zoiets als mijn voorstel?

Marianne
Mvds
Amerika-newbie

Bericht door Mvds »

Ja jou reisplan ziet er goed uit. Wij arriveren 31 mei in SF. We zouden graag wat parken bezoeken inderdaad.

Ik zal jou reisplan morgen even uitwerken in google maps. Dank je
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer