Gezien we ook fervente wintersporters zijn, hebben we helaas dit keer maar 19 dagen te spenderen.
Vluchten en logies zijn geboekt en nu is het nog wat zoeken naar wat we zeker willen meepikken of juist even moeten skippen.
De huurauto ligt ook vast en pikken we op 30/6 ‘s avonds op want zo sparen we de drop-off kosten uit (wel 1 nachtje parkeren natuurlijk).
Onderstaande planning houdt een lange verplaatsing in naar Death Valley en dit omdat we hoedanook via de Tioga Pass willen rijden ...
Vermits we in 2017 tijdens onze reis naar Canada enorm veel last hadden van jetlag en dit ook voor het Westen verwachten, gaan we zeker de eerste dagen best vroeg op pad gaan en dan vind ik het minder erg om 1 keer langer te rijden.
28/6 AMS-SFO
29/6 SF
30/6 SF
01/7 SF-Yosemite (verblijf Cedar Lodge)
02/7 Yosemite
03/7 Yosemite - Death Valley (verblijf The Ranch)
04/7 Death Valley - Las Vegas
05/7 Las Vegas
06/7 Las Vegas - Springdale
07/7 Springdale
08/7 Springdale - Bryce Canyon
09/7 Bryce Canyon - Page
10/7 Page (Antelope Canyon 9h30)
11/7 Page - Grand Canyon (logies op 5 km van het park)
12/7 Grand Canyon - Lake Havasu
13/7 Lake Havasu - LA
14/7 LA
15/7 LA
16/7 LA-AMS
De verdere invulling is enorm moeilijk en hoe meer feedback ik hier lees in de andere topics hoe lastiger het wordt om een keuze te maken van dingen de we net wel/niet moeten doen ...
Daarom hoop ik hier toch nog wel wat input te bekomen om vanalles wat te hebben, : wandelen, chillen, views, ...
Shoppen ook graag 1 keer om dochterlief te plezieren en dit voorzie ik denk op weg naar of in Las Vegas.
Tenzij de vele experts ook hier goede tips hebben natuurlijk.
Ik zie jullie reacties met veel plezier tegmoet en voor zij die reageren : alvast mijn dank
Grtz
Wout