Ik ben hier een tijdje weggeweest na mijn laatste reizen in 2015 en 2016, maar het komende jaar verwacht ik hier weer actief te worden want.... We gaan in juni 2020 op reis!

Ik ben in 2015 al in Californië, Nevada, Utah en Arizona geweest. Mijn reispartner is alleen nog maar heel kort in Tampa in Florida geweest en heeft dus nog veel te ontdekken in Amerika! Ik wil graag terug naar een aantal plaatsen en we hebben samen ook wat nieuwe wensen.
Wat we heel graag willen zien: Yellowstone NP, Grand Teton NP, Las Vegas (en Red Rock Canyon en Valley of Fire) en genoeg tijd in Utah voor nationale en state parken. Daarnaast zou San Fransisco ook erg leuk zijn als dat past. Ik zou in San Francisco wel een dag kunnen schrappen, ik heb het wel gezien, maar mijn partner wilt de highlights daar wel zien.
Ik ben begonnen met het opstellen van een concept reisschema. Ondanks dat ik zelf dus al een keer eerder een maand heb rondgereisd, vraag ik me toch af of dit schema haalbaar is. Misschien zullen we toch wat moeten schrappen. Wij zijn overigens geen wandelaars van lange afstanden en op Las Vegas na houd ik niet zo van grote steden.
Ik lees heel graag jullie mening en ervaringen! Ik heb erover nagedacht om SF te schrappen en dan een rondje vanuit Las Vegas te doen. Maar Yosemite NP willen we wel erg graag bezoeken, waardoor ik in eerste instantie toch voor deze route heb gekozen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Dag 1 - Amsterdam -> San Francisco
Dag 2 - San Francisco
Dag 3 - San Francisco
Dag 4 - San Francisco -> Yosemite
Dag 5 - Yosemite
Dag 6 - Yosemite
Dag 7 - Yosemite -> Death Valley
Dag 8 - Death Valley -> Las Vegas
Dag 9 - Las Vegas
Dag 10 - Las Vegas
Dag 11 - Las Vegas -> Zion