Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis lexappel: vraag over onze reis.
Reis lexappel: vraag over onze reis.
Beste forum,
ik wist even niet zo snel ons zelf te introduceren, hierbij dan maar.
Wij gaan met 2 kinderen/pubers (14 en 17) en 4 volwassenen hopelijk een fantastische route maken in juli dit jaar.
19 dagen camperhuur, totaal 23 dagen in het ZuidWesten.
Zelf hebben we al 2x een mooie reis met de motor gedaan in dit gebied (1997 en 2002) en dan nemen we nu onze kinderen mee.
Dan mijn vraag: we willen het laatste deel van onze reis via Mariposa richting kust en dan omhoog gaan (SF).
Ik heb het gevoel dat niet iedereen dat doet, m.a.w. zien wij iets over het hoofd wat onpraktisch of gek is?
Hieronder ons idee van de reis:
vr. 12 juli Los Angeles
za. 13 juli Palm Spring
zo. 14 juli Seligman
ma. 15 juli Grand Canyon
di. 16 juli Grand Canyon
wo. 17 juli Page
do. 18 juli Page
vr. 19 juli Bryce Canyon
za. 20 juli Zion
zo. 21 juli Zion
ma. 22 juli Lake Mead
di. 23 juli Las Vegas
wo. 24 juli Lone Pine
do. 25 juli Bishop
vr. 26 juli Mono Lake
za. 27 juli Mariposa
zo. 28 juli Pismo Beach
ma. 29 juli Montery
di. 30 juli Monterey
wo. 31 juli San Francisco
do. 1 aug. San Francisco
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Groet Lex Appel.
ik wist even niet zo snel ons zelf te introduceren, hierbij dan maar.
Wij gaan met 2 kinderen/pubers (14 en 17) en 4 volwassenen hopelijk een fantastische route maken in juli dit jaar.
19 dagen camperhuur, totaal 23 dagen in het ZuidWesten.
Zelf hebben we al 2x een mooie reis met de motor gedaan in dit gebied (1997 en 2002) en dan nemen we nu onze kinderen mee.
Dan mijn vraag: we willen het laatste deel van onze reis via Mariposa richting kust en dan omhoog gaan (SF).
Ik heb het gevoel dat niet iedereen dat doet, m.a.w. zien wij iets over het hoofd wat onpraktisch of gek is?
Hieronder ons idee van de reis:
vr. 12 juli Los Angeles
za. 13 juli Palm Spring
zo. 14 juli Seligman
ma. 15 juli Grand Canyon
di. 16 juli Grand Canyon
wo. 17 juli Page
do. 18 juli Page
vr. 19 juli Bryce Canyon
za. 20 juli Zion
zo. 21 juli Zion
ma. 22 juli Lake Mead
di. 23 juli Las Vegas
wo. 24 juli Lone Pine
do. 25 juli Bishop
vr. 26 juli Mono Lake
za. 27 juli Mariposa
zo. 28 juli Pismo Beach
ma. 29 juli Montery
di. 30 juli Monterey
wo. 31 juli San Francisco
do. 1 aug. San Francisco
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Groet Lex Appel.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Lex Appel, vraag over onze reis
Hallo Lex, welkom op het fourm!
De meeste mensen maken een rondje, dan hoef je niet die slinger te maken vanuit Yosemite naar de kust maar rij je de hele kustroute tussen SF en LA.
Mogen jullie met de camper door Death Valley rijden? En waaron van Lone Pine naar Bishop? En dan naar Mno LAke? Er is genoeg te doen, maar het zijn maar korte afstanden.
En je trekt bewust geen tijd uit voor Yosemite?
Mariposa begrijp ik ook niet helemaal. Je wilt niet in het park staan?
Heb je voor de GC en zion etc al naar campings gekeken? Voor de parken (muv Yosemite) kun je 6 maanden van te voren boeken.
Marianne
De meeste mensen maken een rondje, dan hoef je niet die slinger te maken vanuit Yosemite naar de kust maar rij je de hele kustroute tussen SF en LA.
Mogen jullie met de camper door Death Valley rijden? En waaron van Lone Pine naar Bishop? En dan naar Mno LAke? Er is genoeg te doen, maar het zijn maar korte afstanden.
En je trekt bewust geen tijd uit voor Yosemite?
Mariposa begrijp ik ook niet helemaal. Je wilt niet in het park staan?
Heb je voor de GC en zion etc al naar campings gekeken? Voor de parken (muv Yosemite) kun je 6 maanden van te voren boeken.
Marianne
Hoi Marianne,
Bedankt voor je snelle reactie.
We mogen niet door Death Valley, dus meende we in 1 stuk te rijden naar Lone Pine, wellicht onhandig?
Lone Pine/Bishop/Mono Lake hebben we gekozen als soort richting om het wat rustig aan te doen, ook wel lekker voor de kinderen??
Klopt dat we graag wel door Yosemite willen rijden, maar op een of andere manier lijkt Yosemite ons (nog) niet te trekken.
wie weet haalt de praktijk ons in.
Mariposa zouden we wel graag in een park willen staan, misschien moeten we dan 1 extra dag daarvoor inpassen? Kunnen we misschien switchen met Bishop?
We zijn bezig met het reserveren van meerdere campings, behalve LPine, Bishop, Mono Lake. Wel een klusje, reserveren van campings.
Tof dat je iedereen zo wilt helpen!
Bedankt voor je snelle reactie.
We mogen niet door Death Valley, dus meende we in 1 stuk te rijden naar Lone Pine, wellicht onhandig?
Lone Pine/Bishop/Mono Lake hebben we gekozen als soort richting om het wat rustig aan te doen, ook wel lekker voor de kinderen??
Klopt dat we graag wel door Yosemite willen rijden, maar op een of andere manier lijkt Yosemite ons (nog) niet te trekken.
wie weet haalt de praktijk ons in.
Mariposa zouden we wel graag in een park willen staan, misschien moeten we dan 1 extra dag daarvoor inpassen? Kunnen we misschien switchen met Bishop?
We zijn bezig met het reserveren van meerdere campings, behalve LPine, Bishop, Mono Lake. Wel een klusje, reserveren van campings.
Tof dat je iedereen zo wilt helpen!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je van Las Vegas naar Lone Pine rijdt kom je door Death Valley. Dat is de snelste route. Wat hadden jullie daar gepland?
Mariposa ligt buiten Yosemite. Wat bedoel je met in een park willen staan? Dan zul je iets in Yosemite moeten zoeken.
Marianne
Mariposa ligt buiten Yosemite. Wat bedoel je met in een park willen staan? Dan zul je iets in Yosemite moeten zoeken.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht