Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dijk26: schema mei/juni 2019.
Reis Dijk26: schema mei/juni 2019.
Hoi allemaal!
Mijn vriend en ik gaan eind mei voor het eerst een rondreis maken in West-Amerika. We gaan een auto huren en bij WalMart een tentje en kampeerspullen kopen om ook te kamperen (vooral in de natuurparken). Zo willen we hotels graag afwisselen met kamperen.
Dit is onze reisroute:
Dag 1: Aankomst San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco - San Simeon (nog niet zeker in welke plaats we overnachten)
Dag 5: San Simeon - via Santa Barbara - Los Angeles
Dag 6: LA
Dag 7: LA
Dag 8: LA - Kingman - Grand Canyon (bewuste lange dag, Mather campground geboekt)
Dag 9: Grand Canyon
Dag 10: Grand Canyon - Monument Valley
Dag 11: Monument Valley - Page
Dag 12: Page - Bryce Canyon
Dag 13: Bryce Canyon - Zion (Watchman Campground geboekt voor Zion)
Dag 14: Zion
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion - via Valley of Fire state park - Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Las Vegas - via Death Valley - Lone Line
Dag 20: Lone Pine - via Mammoth Lake en Tioga pass- Yosemite (Upper pines geboekt in Yosemite)
Dag 21: Yosemite
Dag 22: Yosemite
Dag 23: Yosemite - San Francisco
Dag 24: Auto inleveren en terug vlucht vanuit San Francisco
Ik ben benieuwd of jullie nog goede tips hebben voor de route en qua hotels/campings voor de plekken waar we nog niets voor hebben geboekt. Daarnaast zijn alle tips welkom qua activiteiten of dingen die we echt gezien of gedaan moeten hebben op deze plaatsen.
Alvast bedankt!
Groetjes.
Mijn vriend en ik gaan eind mei voor het eerst een rondreis maken in West-Amerika. We gaan een auto huren en bij WalMart een tentje en kampeerspullen kopen om ook te kamperen (vooral in de natuurparken). Zo willen we hotels graag afwisselen met kamperen.
Dit is onze reisroute:
Dag 1: Aankomst San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco - San Simeon (nog niet zeker in welke plaats we overnachten)
Dag 5: San Simeon - via Santa Barbara - Los Angeles
Dag 6: LA
Dag 7: LA
Dag 8: LA - Kingman - Grand Canyon (bewuste lange dag, Mather campground geboekt)
Dag 9: Grand Canyon
Dag 10: Grand Canyon - Monument Valley
Dag 11: Monument Valley - Page
Dag 12: Page - Bryce Canyon
Dag 13: Bryce Canyon - Zion (Watchman Campground geboekt voor Zion)
Dag 14: Zion
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion - via Valley of Fire state park - Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Las Vegas - via Death Valley - Lone Line
Dag 20: Lone Pine - via Mammoth Lake en Tioga pass- Yosemite (Upper pines geboekt in Yosemite)
Dag 21: Yosemite
Dag 22: Yosemite
Dag 23: Yosemite - San Francisco
Dag 24: Auto inleveren en terug vlucht vanuit San Francisco
Ik ben benieuwd of jullie nog goede tips hebben voor de route en qua hotels/campings voor de plekken waar we nog niets voor hebben geboekt. Daarnaast zijn alle tips welkom qua activiteiten of dingen die we echt gezien of gedaan moeten hebben op deze plaatsen.
Alvast bedankt!
Groetjes.
Re: Reis Dijk26: schema mei/juni 2019.
Aangezien jullie redelijk veel tijd hebben zou het mooi zijn om de kustroute te doen met 2 overnachtingen ipv 1. Verder is een overnachting in DV ook handig, dit geeft je ook meer tijd om de rest op de route te zien.
Voor Las Vegas is het mooi om een hotel op de strip te doen, mocht je doordeweeks er zijn dan zijn de prijzen veel lager dan in het weekend.
Het leukste deel van de strip vind ik zelf rond de Bellagio, lekker centraal en genoeg keuze uit mooie luxe hotels.
Voor Las Vegas is het mooi om een hotel op de strip te doen, mocht je doordeweeks er zijn dan zijn de prijzen veel lager dan in het weekend.
Het leukste deel van de strip vind ik zelf rond de Bellagio, lekker centraal en genoeg keuze uit mooie luxe hotels.
-
Franciscus
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mooie route. Over dag 18; Heb je speciale plannen in Mammoth Lakes? Zo niet, dan zou ik op die dag Mono Lake en/of Bodie bezoeken.
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie route!
Wel jammer dat je maar 1 stop hebt tussen Las Vegas en Yosemite. Dat geeft je niet veel tijd voor de Tioga Road en Bodie. Wanneer zijn jullie daar precies? Er is een kans dat de Tioga Pass gesloten is. En waar zijn jullie in het Memorial Day weekend?
Met 1 stop langs de kust is San Simeon een mooie stop. In 2017 overnachtten wij in Cambria. Als je wilt kamperen is Big Sur.
Marianne
Wel jammer dat je maar 1 stop hebt tussen Las Vegas en Yosemite. Dat geeft je niet veel tijd voor de Tioga Road en Bodie. Wanneer zijn jullie daar precies? Er is een kans dat de Tioga Pass gesloten is. En waar zijn jullie in het Memorial Day weekend?
Met 1 stop langs de kust is San Simeon een mooie stop. In 2017 overnachtten wij in Cambria. Als je wilt kamperen is Big Sur.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 6754 Weergaves
-
Laatste bericht door suzanne1107
-