Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ervaringen route UT 95 (UTAH)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gesloten
Hoppe67
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

ervaringen route UT 95 (UTAH)

Bericht door Hoppe67 »

Hallo
Ik ben bezig om een route uit te stippelen voor onze drieweekse camperrondreis deze zomer door Zuid-West Amerika. Voor ons de eerste kennismaking met dit gebied.
Ik zou graag met de camper vanuit Monument Valley, bij Mexican Hat via de 261 naar de wonderschone UT 95 rijden tot aan Hanksville en dan via de 24,62 en 22 naar Bryce Canyon NP.

Ik kom deze route niet tegen in de diverse voorbeeld routes die je bij de reisbureaus ziet. Is deze route aan te raden met een camper (30ft) Heeft iemand ervaringen met deze route?
mtl
Amerika-expert

Re: ervaringen route UT 95 (UTAH)

Bericht door mtl »

Dit topic heb je 25 minuten eerder ook al geopend.
Hoppe67
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: ervaringen route UT 95 (UTAH)

Bericht door Hoppe67 »

Klopt, alleen in verkeerder rubriek.

Note mod: het is niet toegestaan meerdere keren hetzelfde topic te plaatsen. Deze wordt gesloten.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer