Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis MarijeFlierman: Max 6 dagen rondreis vanuit en naar LA
-
MarijeFlierman
- Amerika-newbie
Reis MarijeFlierman: Max 6 dagen rondreis vanuit en naar LA
Wij gaan deze zomer naar LA omdat onze zoon daar geopereerd gaat worden.
We moeten ongeveer 4 weken in Amerika blijven tot de laatste controle is geweest en we weer terug naar Nederland mogen vliegen.
Nu denk ik dat mijn zoon in de laatste week van ons verblijf wel zover hersteld is dat we ook nog een paar dagen rond kunnen reizen.
Graag zou ik wat tips ontvangen over mogelijke routes voor 5 a 6 dagen. Vanuit LA en dus ook weer daar naar terug.
We gaan met 2 kinderen van 4 en 7 jaar.
Alvast reuze bedankt
We moeten ongeveer 4 weken in Amerika blijven tot de laatste controle is geweest en we weer terug naar Nederland mogen vliegen.
Nu denk ik dat mijn zoon in de laatste week van ons verblijf wel zover hersteld is dat we ook nog een paar dagen rond kunnen reizen.
Graag zou ik wat tips ontvangen over mogelijke routes voor 5 a 6 dagen. Vanuit LA en dus ook weer daar naar terug.
We gaan met 2 kinderen van 4 en 7 jaar.
Alvast reuze bedankt
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Max 6 dagen rondreis vanuit en naar LA
5 à 6 dagen lijkt me voor deze regio helaas niet zo haalbaar om te gaan rondreizen. Er zijn wel enkele mogelijkheden tot kleine trips.
Als het in de zomer is zou ik met de kinderen toch aan de kust blijven.
Optie 1 is enkele dagen naar San Diego gaan. Je kan daar gerust een dag of 3 volmaken en dus 3 nachten spenderen.
Optie 2 is de kustroute nemen tot San Francisco en terug. 2 nachten tot SF, 2 nachten in SF en 1 overnachting op de terugweg.
Als het in de zomer is zou ik met de kinderen toch aan de kust blijven.
Optie 1 is enkele dagen naar San Diego gaan. Je kan daar gerust een dag of 3 volmaken en dus 3 nachten spenderen.
Optie 2 is de kustroute nemen tot San Francisco en terug. 2 nachten tot SF, 2 nachten in SF en 1 overnachting op de terugweg.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Max 6 dagen rondreis vanuit en naar LA
Je kunt best wel wat doen in een kleine week. Ik begrijp dat de tickets al vastliggen? Anders was eindigen in San Francisco of een andere stad ook wel handig geweest.
De kust en San Diego zijn leuk maar een trip naar Sequoia NP is vanuit LA ook te doen. Bijvoorbeeld:
dag 1 LA - Three Rivers
dag 2 Three Rivers- Grant Grove Village
dag 3 Grant Grove Village
dag 4 Grant Grove Village- kust
dag 5 kust - LA
Of
LA- Lone Pine
Lone Pine- Mammoth Lakes
Mammoth Lakes- Yosemite
Yosemite
Yosemite- LA
Marianne
De kust en San Diego zijn leuk maar een trip naar Sequoia NP is vanuit LA ook te doen. Bijvoorbeeld:
dag 1 LA - Three Rivers
dag 2 Three Rivers- Grant Grove Village
dag 3 Grant Grove Village
dag 4 Grant Grove Village- kust
dag 5 kust - LA
Of
LA- Lone Pine
Lone Pine- Mammoth Lakes
Mammoth Lakes- Yosemite
Yosemite
Yosemite- LA
Marianne
Re: Reis MarijeFlierman: Max 6 dagen rondreis vanuit en naar LA
Ik zou ook gaan voor een korte trip naar de Sierra Nevada, zoals in Route 1 van Marianne.
Succes.
Succes.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Sterkte alvast. Ik zou een paar dagen afzakken naar San Diego. Leuke stad, veel te doen en je hoeft er niet zoveel kilometers voor te maken.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik had ook wel gedacht aan Yosemite of Sequoia, maar zoals ik begrijp wordt de zoon geopereerd en zal hij minstens nog herstellende zijn van die ingreep.
LA - Sequoia is dan al een rit van meer dan 300 km waar onderweg niet echt iets te beleven valt. Yosemite is nog verder.
LA - Sequoia is dan al een rit van meer dan 300 km waar onderweg niet echt iets te beleven valt. Yosemite is nog verder.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
-
IngridZw
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Best wel heftig. Sterkte in ieder geval.
Het is voor een buitenstaander lastig om hierover advies te geven. Hangt natuurlijk ook af van de situatie op dat moment.
Toch zou ik i.v.m. de afstanden denk ik ook gaan voor een paar dagen San Diego en de kust/stranden. En misschien een dagje Zoo of Disneyland met de kinderen.
Het is voor een buitenstaander lastig om hierover advies te geven. Hangt natuurlijk ook af van de situatie op dat moment.
Toch zou ik i.v.m. de afstanden denk ik ook gaan voor een paar dagen San Diego en de kust/stranden. En misschien een dagje Zoo of Disneyland met de kinderen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
MarijeFlierman
- Amerika-newbie
Dank jullie wel voor de reacties
Het blijft een beetje lastig
We gaan waarschijnlijk wel in la wat dingen bekijken en naar Disney
Denk dat ik ook nog maar even aan zijn arts ga vragen wat eventueel met reizen mogelijk is
Het blijft een beetje lastig
We gaan waarschijnlijk wel in la wat dingen bekijken en naar Disney
Denk dat ik ook nog maar even aan zijn arts ga vragen wat eventueel met reizen mogelijk is
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4938 Weergaves
-
Laatste bericht door Felicitas
-
- 4 Reacties