Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Koikarper: Phoenix - Grand Forks 2019.
Reis Koikarper: Phoenix - Grand Forks 2019.
1. Amsterdam - Phoenix
2. Prescott
3. Prescott
4. Grand Canyon AZ
5. Zion UT
6. Zion UT
7. Bryce Canyon UT
8. Bryce Canyon UT
9. Moab UT
10. Colorado National Monument CO
11. Glenwood Springs CO
12. Rocky Mountain NP, CO (Estes Park)
13. Fort Laramie WY
14. Rapid City SD - Mount Rushmore
15. Rapid City SD
16. Bismarck ND
17-22. Grand Forks ND
23. Fargo - Amsterdam
Graag jullie advies over deze planning, ik twijfel heel erg over de Grand Canyon, vanwege de drukte, maar ik ben bang dat we spijt krijgen als we hem overslaan.
We verblijven de eerste nacht in een hotel in Phoenix, zodat we uitgerust zijn als we de huurauto ophalen.
De 2 dagen in Prescott en de 5 dagen in Grand Forks staan vast, dat is familie bezoek, één van de doelen van deze reis. Het andere doel is om meer van Amerika te zien. Na Oostkust, Florida en Minnesota zijn we toe aan een nieuw avontuur.
2. Prescott
3. Prescott
4. Grand Canyon AZ
5. Zion UT
6. Zion UT
7. Bryce Canyon UT
8. Bryce Canyon UT
9. Moab UT
10. Colorado National Monument CO
11. Glenwood Springs CO
12. Rocky Mountain NP, CO (Estes Park)
13. Fort Laramie WY
14. Rapid City SD - Mount Rushmore
15. Rapid City SD
16. Bismarck ND
17-22. Grand Forks ND
23. Fargo - Amsterdam
Graag jullie advies over deze planning, ik twijfel heel erg over de Grand Canyon, vanwege de drukte, maar ik ben bang dat we spijt krijgen als we hem overslaan.
We verblijven de eerste nacht in een hotel in Phoenix, zodat we uitgerust zijn als we de huurauto ophalen.
De 2 dagen in Prescott en de 5 dagen in Grand Forks staan vast, dat is familie bezoek, één van de doelen van deze reis. Het andere doel is om meer van Amerika te zien. Na Oostkust, Florida en Minnesota zijn we toe aan een nieuw avontuur.
Re: Reis Koikarper: Phoenix - Grand Forks 2019.
Liggen de vliegtickets al vast? Als je het eens per dag uitschrijft zoals hieronder dan leest het een stuk makkelijker.
Dag 1: Thuis - Phoenix
Dag 2: Phoenix - Prescott
Dag 3: Prescott - ...
Zo is het beter te zien waar je overnacht.
Als je een nacht in de Grand Canyon overnacht heb je de mooiste en rustigste uren van het park 's ochtends en aan het einde van de dag. Ja het is wel er druk maar naar mijn idee prima te doen.
Zoals het nu lijkt heb je 2 nachten Bryce staan? Hier is 1 nacht opzich voldoende. De tijd voor Moab is erg beperkt zo, net als RMNP.
Aan het einde vanaf Rapid City is het ook nog een behoorlijke trip naar Grand Forks zo te zien.
Als je Moab inwisseld voor bijvoorbeeld Capitol Reef krijg je een wat logischer route. Maar misschien in Vegas dan ook een goed begin punt.
Dan krijg je Zion - Bryce - Capitol Reef - Grand Junction - enz.
In dat geval zou je ook ipv Grand Junction en Glenwood Springs 1 nacht kunnen doen. Zo heb je ook meer tijd en win je een dag die je kan gebruiken voor RMNP.
Wat zijn jullie plannen in Prescott?
Dag 1: Thuis - Phoenix
Dag 2: Phoenix - Prescott
Dag 3: Prescott - ...
Zo is het beter te zien waar je overnacht.
Als je een nacht in de Grand Canyon overnacht heb je de mooiste en rustigste uren van het park 's ochtends en aan het einde van de dag. Ja het is wel er druk maar naar mijn idee prima te doen.
Zoals het nu lijkt heb je 2 nachten Bryce staan? Hier is 1 nacht opzich voldoende. De tijd voor Moab is erg beperkt zo, net als RMNP.
Aan het einde vanaf Rapid City is het ook nog een behoorlijke trip naar Grand Forks zo te zien.
Als je Moab inwisseld voor bijvoorbeeld Capitol Reef krijg je een wat logischer route. Maar misschien in Vegas dan ook een goed begin punt.
Dan krijg je Zion - Bryce - Capitol Reef - Grand Junction - enz.
In dat geval zou je ook ipv Grand Junction en Glenwood Springs 1 nacht kunnen doen. Zo heb je ook meer tijd en win je een dag die je kan gebruiken voor RMNP.
Wat zijn jullie plannen in Prescott?
-
Franciscus
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Als je iets meer info geeft zul je betere adviezen krijgen. En de route wat duidelijker uitschrijven waardoor beter zichtbaar is hoelang je ergens verblijft. Hoe wil je reizen; auto of camper? Welke tijd van het jaar ga je? Wat wil je doen; lange wandelingen of juist niet? E.d.
Wat direct opvalt is de relatief lange tijd in Bryce, dat is alleen nodig als je daar echt iets gaat doen; wandelen, paardrijden o.i.d. Anders heb je aan een namiddag en ochtend genoeg. De tijd in Zion is relatief kort, idem voor RMNP. De tijd in Moab is veel te kort.
Wat direct opvalt is de relatief lange tijd in Bryce, dat is alleen nodig als je daar echt iets gaat doen; wandelen, paardrijden o.i.d. Anders heb je aan een namiddag en ochtend genoeg. De tijd in Zion is relatief kort, idem voor RMNP. De tijd in Moab is veel te kort.
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
Bedankt voor jullie input, ik zal mijn ideeën wat beter uitwerken en jullie vragen beantwoorden. Sorry voor de onduidelijkheid.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1679 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 18 Reacties