Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis BonnyR: Alternatieve route Moab-San Fransisco
Reis BonnyR: Alternatieve route Moab-San Fransisco
Op dit moment staat ons schema vast met de nodige reserveringen vanuit San Fransisco-Yosemite-Death Valley-Las Vegas en ook nog Bryce,Zion Grand Canyon.
Dag 19 vertrekken we uit Moab naar het noorden naar Yellowstone. Het is dan half mei en via Yellowstone ( 3 dagen daar) weer via South Lake Tahoe terug naar SF
Dag 26 hebben we RV Marin Park gereserveerd in SF.
Dag 29 moeten we de camper inleveren.
In totaal zijn dat nog 9 reisdagen.
Mocht het nu zo koud zijn er er veel wegen in/bij Yellowstone dicht zijn dan willen we toch Yellowstone laten schieten.
Nu sta ik naar de kaart te turen en lijkt me een rondje naar onderen en daarna eventueel via de kust omhoog iets, maar richting Phoenix of zo zijn we nog nooit geweest. Weet ook niet of dat de moeite waard is. Zijn er mensen die in deze omgeving iets gereden hebben en een leuke routesuggestie kunnen doen? We willen daar dus niets gaan reserveren of vastleggen, maar het lijkt me fijn om bijvooebeeld twee routeideeën achter de hand te hebben.
Dag 19 vertrekken we uit Moab naar het noorden naar Yellowstone. Het is dan half mei en via Yellowstone ( 3 dagen daar) weer via South Lake Tahoe terug naar SF
Dag 26 hebben we RV Marin Park gereserveerd in SF.
Dag 29 moeten we de camper inleveren.
In totaal zijn dat nog 9 reisdagen.
Mocht het nu zo koud zijn er er veel wegen in/bij Yellowstone dicht zijn dan willen we toch Yellowstone laten schieten.
Nu sta ik naar de kaart te turen en lijkt me een rondje naar onderen en daarna eventueel via de kust omhoog iets, maar richting Phoenix of zo zijn we nog nooit geweest. Weet ook niet of dat de moeite waard is. Zijn er mensen die in deze omgeving iets gereden hebben en een leuke routesuggestie kunnen doen? We willen daar dus niets gaan reserveren of vastleggen, maar het lijkt me fijn om bijvooebeeld twee routeideeën achter de hand te hebben.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
IngridZw
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis BonnyR: Alternatieve route Moab-San Fransisco
Phoenix zijn we nog niet geweest. Sedona wel. Ook erg mooi en ook een mooie omgeving. Ook San Diego is een aanrader. Een optie is Moab - Sedona en dan richting San Diego om vervolgens terug te rijden naar SF via de kust.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Re: Reis BonnyR: Alternatieve route Moab-San Fransisco
Zelf 2x in Phoenix geweest, vond de stad en omgeving niet heel erg bijzonder. De omgeving van Tucson sprak ons veel meer aan, het mooie Saguaro, de leuke rooftop bars in de stad zelf, goede restaurants en leuke omgeving.
Zoals Ingrid ook al zei, Sedona is erg mooi! Net als San Diego (in mijn ogen veel leuker dan een stad als LA).
Zoals Ingrid ook al zei, Sedona is erg mooi! Net als San Diego (in mijn ogen veel leuker dan een stad als LA).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht