Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Silsur: gezin van 4.
-
EllenVakantie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Reis Silsur: gezin van 4.
Je kunt Page misschien nog inruilen voor een extra nacht Yellowstone of Grand Teton. In Grand Teton zijn wij twee jaar geleden nog tot de sneeuw gelopen in Paintbrush Canyon. Death Canyon was daar ook fantastisch. In Yellowstone hadden we 4 nachten Grant, 3 nachten Canyon en 1 nacht backcountry. (We hadden ook een kleine tent meegenomen). Een nachtje extra geeft meer mogelijkheden om naast de echte highlights nog een paar andere hikes te doen: LoneStar geiser is een echte backcountry geyser zonder hekjes en Avalanche Peak een schitterende top boven de 10.000 feet. Gelopen met 2 tieners, ook deels door de sneeuwvelden. Page vonden we echt bloedheet, daar konden wij weinig doen. (Canyon X en Horseshoe bend gedaan, druk en warm).
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De campings staan vanaf Bryce niet juist vermeld in je route.
De tijd voor Yellowstone is beperkt en je rijdt ook veel heen en weer. Eerst Madison en dan naar Canyon en dan West Yellowstone. Misschien toch Cody overslaan en wat meer tijd en rust voor Yellowstone nemen?
Lone Star Geyser is inderdaad een aanrader. Wij waren daar in 2015.
In Yosemite heb je meerdere campings in de vallei dus focus niet alleen op Upper Pines. Oefen vooral een maand van tevoren met reserveren.
De campings in Yellowstone kun je nu al reserveren.
Marianne
De tijd voor Yellowstone is beperkt en je rijdt ook veel heen en weer. Eerst Madison en dan naar Canyon en dan West Yellowstone. Misschien toch Cody overslaan en wat meer tijd en rust voor Yellowstone nemen?
Lone Star Geyser is inderdaad een aanrader. Wij waren daar in 2015.
In Yosemite heb je meerdere campings in de vallei dus focus niet alleen op Upper Pines. Oefen vooral een maand van tevoren met reserveren.
De campings in Yellowstone kun je nu al reserveren.
Marianne
-
IngridZw
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou er persoonlijk voor kiezen om de 1ste 2 nachten in Canyon Village te kamperen. Twee nachten op dezelfde plek geeft sowieso al wat meer rust en Canyon Village ligt vrij centraal. Vandaaruit kun je het bovenste rondje rijden en het ligt dichtbij Yellowstone Canyon. In principe zou je die omgeving aan het eind van de dag van aankomst alvast wat kunnen verkennen. (de watervallen, artist point). Hebben wij ook gedaan. Ook de volgende dag zijn we er weer naar toe gegaan aan het eind van de middag/vroege avonduren
De laatste nacht in West Yellowstone is niet zo gek als je de volgende dag de snelste route wilt nemen naar SLC.
Mocht je toch kiezen voor verschillende overnachtingsplaatsen op dag 1 en 2 zou ik eerst naar Canyon Village gaan omdat dit het gunstigst ligt als je het park binnenrijdt via de Lamar Valley.
De laatste nacht in West Yellowstone is niet zo gek als je de volgende dag de snelste route wilt nemen naar SLC.
Mocht je toch kiezen voor verschillende overnachtingsplaatsen op dag 1 en 2 zou ik eerst naar Canyon Village gaan omdat dit het gunstigst ligt als je het park binnenrijdt via de Lamar Valley.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Van Cody naar Canyon Campground via NE entrance
Hoi,
Eind augustus gaan we met gezin van 4 (twee tieners) van Cody naar Canyon Campground. Ik wil via de NE entrance / Lamar Valley. (voor Cody komen we vanaf Colter Bay)
Ik vraag me af wat is een leukere / handigere / etc route? We hebben een RV Rental van El Monte (25ft).
(1) Vanaf Cody meteen de 120 en dan de 296 via de Dead Indian Summit naar de 212 en door naar Lamar Valley
(2) Eerst noord-oost de 12 dan de 294 tot aan Belfrey, dan de 308 en daarna de 212, vanaf daar naar Lamar Valley, dus meer NE op de 212 komen en langs Rock Creek Vista?
(3) anders, nl..... (tips welkom)
gr, Sander.
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Eind augustus gaan we met gezin van 4 (twee tieners) van Cody naar Canyon Campground. Ik wil via de NE entrance / Lamar Valley. (voor Cody komen we vanaf Colter Bay)
Ik vraag me af wat is een leukere / handigere / etc route? We hebben een RV Rental van El Monte (25ft).
(1) Vanaf Cody meteen de 120 en dan de 296 via de Dead Indian Summit naar de 212 en door naar Lamar Valley
(2) Eerst noord-oost de 12 dan de 294 tot aan Belfrey, dan de 308 en daarna de 212, vanaf daar naar Lamar Valley, dus meer NE op de 212 komen en langs Rock Creek Vista?
(3) anders, nl..... (tips welkom)
gr, Sander.
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Van Cody naar Canyon Campground via NE entrance
Je hebt in je routetopic al de tip voor de Beartooth Hwy gekregen (optie 2). Niet de snelste, maar wel de mooiste route. Wil je in Yellowstone meteen doorrijden naar Canyon of onderweg nog dingen doen?
Marianne
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 25 dec 2018, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Van Cody naar Canyon Campground via NE entrance
Bedankt. We de route daar is Colter Bay, Cody, Canyon CG, Madison CG, Grizzly CG, SLC en naar huis. Wilde van Cody naar Canyon CG in ieder geval wat tijd hebben voor Lamar Valley en de mooie route van de NE entrance. De andere dagen andere dingen bekijken en wandelen.
gr, sander.
gr, sander.
Ik reis tegenwoordig alleen met mijn 16 jarige zoon.
Denk dat het een hele mooie reis is, qua happy puber dingen zou ik in ieder geval staplekken opzoeken met free WiFi minstens 1 keer per 3 overnachtingen oid.
Daarnaast een plek met zwemwater in de buurt. Ook hebben ze de leeftijd dat ze best bij de camper kunnen blijven als ze uit willen slapen of een keer niet mee willen. Komt de sfeer wel ten goede.
Als laatste punt heb ik shoppen.. Ik ga afhankelijk van de duur van de vakantie altijd 1 of 2 keer met hem shoppen..
Zo houd ik het beide kanten op leuk! Hij wil zo nog jaren mee zegt hij.. eerst zien dan geloven
Denk dat het een hele mooie reis is, qua happy puber dingen zou ik in ieder geval staplekken opzoeken met free WiFi minstens 1 keer per 3 overnachtingen oid.
Daarnaast een plek met zwemwater in de buurt. Ook hebben ze de leeftijd dat ze best bij de camper kunnen blijven als ze uit willen slapen of een keer niet mee willen. Komt de sfeer wel ten goede.
Als laatste punt heb ik shoppen.. Ik ga afhankelijk van de duur van de vakantie altijd 1 of 2 keer met hem shoppen..
Zo houd ik het beide kanten op leuk! Hij wil zo nog jaren mee zegt hij.. eerst zien dan geloven
We zijn ondertussen terug in NL. De reis wat echt onvergetelijk! Iedereen bedankt voor de tips en adviezen. We hebben alles gezien wat we wilden en hebben fantastisch genoten van deze mooie reis.
gr, sander.
gr, sander.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1524 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote