Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

In september 2019 is het zo ver; onze eerste reis naar Amerika! Wij gaan hier 3 weken rondreizen met een auto, dus van hotel naar hotel. De vliegtickets en het eerste hotel is al geboekt. Verder heb ik al veel uitgezocht over een mogelijke route en nu tot onderstaande gekomen.

Dag 1: Amsterdam - San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco - Monterey (via Highway 1)
Dag 5: Monterey - Morro Bay (via Highway 1)
Dag 6: Morro Bay - Los Angeles
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles
Dag 9: Los Angeles - Grand Canyon (route via Joshua Tree Park)
Dag 10: Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon - Bryce Canyon
Dag 12: Bryce Canyon - Zion National Park
Dag 13: Zion National Park - Las Vegas
Dag 14: Las Vegas
Dag 15: Las Vegas
Dag 16: Las Vegas - Death Valley
Dag 17: Death Valley - Lone Pine
Dag 18: Lone Pine - Yosemite
Dag 19: Yosemite
Dag 20: Yosemite
Dag 21: Yosemite - Oakland
Dag 22: Oakland - San Francisco (terugvlucht om 17.00)

- Is deze route qua tijd voldoende of wordt het in jullie optiek te gehaast op deze manier? Is ook de tijd dat we overal zijn voldoende (of misschien te lang)?
- Is het aan te raden om de hotels al van te voren vast te leggen, of om deze in Amerika zelf op te zoeken en te boeken?
- Is de rit van Los Angeles naar Grand Canyon te doen of is het aan te raden om hier een overnachting in te plannen (en dan een andere overnachting te skippen)?

Ik hoor heel graag jullie tips, zodat ik wellicht nog een en ander kan veranderen! :-)
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Markstaal »

Mooie plannen en route is opzich mooi alleen een paar dingetjes:

- San Francisco kan je beter op het einde doen, je bent de dag na aankomst vroeg wakker dus ideaal om direct te vertrekken.

- LA - Grand Canyon is een behoorlijke afstand, hier zou je een extra nacht kunnen plannen bijvoorbeeld in Kingman, dit geeft meer tijd voor zowel Joshua Tree als de Route 66.

- 2 nachten Grand Canyon is vrij veel, aan 1 nacht heb je genoeg om alle uitzichtpunten te bekijken en een korte wandeling te maken (verblijf wel in het park zodat je de mooiste uren daar hebt).

- Ik mis Page in het reisschema, dit is ook zeer de moeite waard! (denk aan Antelope Canyon, Horseshoe Bend en Lake Powell)

- 1 nacht Zion is erg weinig, hier zijn 2 nachten zeker aan te raden (verblijf hier in bijvoorbeeld Springdale, het park wordt steeds drukker dus parkeren kan soms een probleem zijn. Ook is het mooi omdat je dan voor de grote drukte al in het park kan zijn). 2 nachten geeft je ook nog tijd om eventueel Valley of Fire SP te bezoeken, ook een zeer mooi park!

- Als je de laatste dagen in SF bent ipv aan het begin ben je ook al in de stad op de dag dat je vertrekt (mits het nog mogelijk is gratis te annuleren).

Een schema zoals hieronder is dan bijvoorbeeld een mogelijkheid (of natuurlijk andersom, mocht dat beter uitkomen ivp weekenden etc. De parken zoals Yosemite en Zion zijn dan erg druk). Let ook op bij het plannen om indien mogelijk Las Vegas buiten het weekend te doen, de prijzen zijn dan vaak 2 a 3x hoger dan doordeweeks.

Dag 1: AMS - SF
Dag 2: SF - Yosemite
Dag 3: Yosemite
Dag 4: Yosemite
Dag 5: Yosemite - Lone Pine
Dag 6: Lone Pine - Death Valley
Dag 7: Death Valley - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: Las Vegas
Dag 10: Las Vegas - Zion
Dag 11: Zion
Dag 12: Zion - Bryce
Dag 13: Bryce - Page
Dag 14: Page - Grand Canyon
Dag 15: Grand Canyon - Kingman
Dag 16: Kingman - LA
Dag 17: LA
Dag 18: LA - Pismo Beach
Dag 19: Pismo Beach - Monterey
Dag 20: Monterey - SF
Dag 21: SF
Dag 22: SF - AMS


Wat betreft vooraf boeken, dat zou ik zeker doen, in de drukke plekken gaat het niet lukken om dan ter plekke nog te kijken (denk aan Yosemite, Zion, Grand Canyon). Handig is om deze zo snel mogelijk te boeken als je de route compleet hebt.

Succes met de voorbereiding!
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7610
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Marcopstal »

San Francisco zou ik ook eerder op het einde zetten, tenzij je er een weekend in Yosemite of Vegas mee kan voorkomen.

Morro Bay vind ik een goede keuze, er is geen reden om dit in Pismo Beach te veranderen.

LA - Grand Canyon via Joshua Tree is niet realistisch voor één dag, in september zijn de dagen ook al korter.

Zoals het nu staat is de twee nachten GC niet te veel aangezien je pas heel laat er zal toekomen. Het opdelen van de route zou beter zijn.

De tijd voor Zion is inderdaad wat beperkt, maar je mist ook al MV en Page en in dit schema zie ik niet direct waar je die tijd gaat halen.

Death Valley - Lone Pine lijkt me wat zinloos, beter doorrijden naar Bishop of Mammoth Lakes.

Oakland heeft weinig te bieden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 980
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door stegeman »

Wij maken in september zo’n beetje dezelfde reis. We hebben alleen wel toegevoegd Page en Monument Valley en een extra dag Zion ten koste van dag LA, dag LV en dag SF. Wij moeten het dus nog zelf ondervinden, maar men zegt hier dat juist Page (Antelope Canyon en Horseshoe bend) en Monument Valley heel erg mooi zijn.
Ons schema (misschien heb je er wat aan)
1) Adam- SF (san remo hotel)
2) SF
3) SF
4) SF- Monterey (gosby house)
5) Monterey-Pismo Beach (sea crest)
6) Pismo- LA (venice suites)
7) LA
8) LA- LV (new York)
9) LV
10) LV-GC (bright angel)
11) GC
12)GC-MV (hat rock inn)
13) MV - Page (bears den)
14)Page
15) Page- Bryce (view lodge)
16) Bryce - Zion (red rock inn)
17) Zion
18) Zion - LV (luxor) ik weet het 2x LV niet slim maar was voor ons bewuste keuze ivm anders afstanden te lang en liever x extra LV omdat we daar niet lang zijn
19) LV-DV (ranch)
20) DV-ML (alpenhof)
21) ML (bewuste keuze ivm wandelingen die we daar willen maken in hopelijk meer rust)
22) ML-Yosemite (valley lodge)
23) Yosemite
24) Yosemite- SF (aloft, omgeving vliegveld)
25) SF-Adam
We halen dag 4 pas een auto. Ik weet niet wanneer je gaat? Wij vetrekken 29-8 en als wij 1-9 de auto halen scheelde ons €600!
Laatst gewijzigd door stegeman op 29 nov 2018, 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik ga de tips zeker meenemen en weer een beetje schroeven aan de route en planning ;)
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

stegeman schreef: We halen dag 4 pas een auto. Ik weet niet wanneer je gaat? Wij vetrekken 29-8 en als wij 1-9 de auto halen scheelde ons €600!
Thanks voor het delen van je route en hotels! Daar heb ik zeker wat aan! Wij vertrekken op 1-9 en halen ook inderdaad de auto pas op als we uit SF vertrekken. Scheelt inderdaad een hoop geld!
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 980
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door stegeman »

Wie weet komen we elkaar ergens tegen.
Of wij het goed hebben gedaan moeten we uiteraard ook zelf nog ondervinden. Keuzes van overnachtingen zijn soms bewust laag gehouden (zoals San Francisco en Las Vegas) om op andere plekken als GC, Zion, Yosemite weer juist duurder te zitten. Dat kan nu eenmaal niet overal! Ik zal je draadje even blijven volgen. Ben natuurlijk wel benieuwd naar de definitieve route. En SF kan prima zonder auto.
Wij hebben het niet maar geloof dat de meesten hiernkiezen voor Kingman als overnachting als je naar de GC rijdt vanaf LA. Misxhien hadden wij dat ook beter kunnen doen. Maar ja. Dat extra nachtje en avondje Vegas lokte ook.
Liefst bleef ik een week of zes weg, maar ja.

Ik zie dat m’n route niet helemaal klopt. GC zijn we 2 nachten omdat we daar laat aankomen en vroeg vertrekken. Heb ik even aangepast hierboven.

Gr. Alice Stegeman
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 895
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Tantelotje »

Wel of geen auto in SF is heel persoonlijk. Wij kiezen er altijd voor om de auto wel de hele vakantie te hebben, en in SF kan dat prima als je een hotel van Motor Inn kiest.
Maar los daarvan: als je dat niet wilt, kun je natuurlijk nog steeds SF naar het einde van je reis verplaatsen. Dan lever je de auto een paar dagen eerder in, in plaats van dat je hem een paar dagen later ophaalt. Het zou ook zeker mijn persoonlijke voorkeur zijn om, ingeval van een rondje SF, de stad aan het einde te plannen.
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

Het eerste hotel in SF is al geboekt, zonder annulering dus we zullen deze stad gewoon aan het begin blijven doen en dan de auto dus paar dagen later pas ophalen. Wat ik me wel afvraag; wat maakt dat bij sommige mensen de voorkeur heeft om de stad aan het einde van de reis te doen? Ik snap zo snel het verschil niet of je het nu aan het begin of aan het eind doet..?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Markstaal »

De reden daarvoor is de jetlag, door het tijdsverschil ben je de dag na aankomst vaak rond 5 a 6 uur 's ochtends wakker. Dat is best handig om dan direct die dag zo goed mogelijk te benutten en te gaan rijden naar de volgende bestemming. De dagen op het einde op 1 plek is ook wel fijn zodat je nog een beetje tijd hebt om "bij te komen" en niet de laatste dag nog moet haasten.

Wat betreft het huren van een auto maakt het niet veel uit of je deze nu later ophaalt na aankomst of eerder inlevert als je de dagen op het einde hebt staan.

Opzich kan het prima hoor! Zelf ook een aantal keren zo gedaan maar merk zelf dat de jetlag na zo'n reis best in je voordeel is.
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

Wellicht nog ter inspiratie voor anderen; onze route is compleet, zie hieronder inclusief de hotels/motels!

Dag 1: aankomst SF rond 14.00 - overnachting Luz hotel
Dag 2: SF
Dag 3: SF - Monterey - overnachting Red Roof Inn
Dag 4: Monterey - Morro Bay - overnachting Rockview Inn
Dag 5: Morro Bay - LA - overnachting Americas Best Value Inn
Dag 6: LA
Dag 7: LA - Kingman (met tussenstop in Joshua Tree Park) - overnachting Ramblin Rosé
Dag 8: Kingman - GC - overnachting Bright Angel Lodge
Dag 9: GC
Dag 10: GC - Page - overnachting Sleep Inn & Suites
Dag 11: Page
Dag 12: Page - BC - overnachting Bryce Pioneer
Dag 13: BC - Zion - overnachting Quality Inn Zion
Dag 14: Zion
Dag 15: Zion - Las Vegas - overnachting Best Western
Dag 16: Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas - DV - overnachting Panamint Springs
Dag 19: DV - Lone Pine - overnachting Historic Dow
Dag 20: Lone Pine - Yosemite - overnachting Big Tree Lodge
Dag 21: Yosemite
Dag 22: Yosemite - SF (terugvlucht om 17.00)

Blij dat de route definitief is, mochten er toch nog tips zijn dan neem ik die zeker nog graag mee! :-)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42355
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Martin & Marianne »

Ik begrijp de overnachting in Lone Pine niet als je ook in Panamint Spring overnacht. Ik zou dan doorrijden naar Mammoth Lakes. Zeker omdat je de volgende dag helemaal naar Wawona rijdt. Waarom niet in de vallei overnachten?
Als je naar Joshua Tree wilt zou ik wat eerder stoppen dan Kingman.

Marianne
MM83-EAGLE
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 sep 2017, 01:13
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door MM83-EAGLE »

Mooie route, alvast veel reisplezier gewenst. Gaat vast wel lukken. September is m.i. een uitstekende maand om deze regio te bezoeken !

Je route zit grotendeels goed en logisch in elkaar, al is de rit van Grand Canyon naar Bryce wel extreem. Ik zou hier zelf een nacht in Page inlassen om de lange rit op te breken. Antelope Canyon en Horseshoe Bend (bij Page) zijn een must wat mij betreft. Mag je zeker niet missen ...

De dag/nacht in Page zou wat mij betreft ten koste gaan van een dag/nacht in Las Vegas. Lone Pine is een hele leuke plaats (gezellig, goed weer), maar gezien het feit dat je vanuit Death Valley komt en naar Yosemite reist, zou ik wellicht iets verder doorrijden (tot June Lake of Mono Lake).
Voor Yosemite moet je minimaal 2 volle dagen (3 nachten) uittrekken en voor San Francisco ook. Las Vegas is wel leuk om een keer te zien en mee te maken (vooral 's avonds natuurlijk), maar 2 nachten (1 volle dag) is meer dan voldoende (blijft natuurlijk maar een mening, maar toch) ...
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door IngridZw »

Aangezien je een volle dag GC hebt zou ik in plaats van Kingman in Needles overnachten. Je hebt dan de volgende dag meer tijd voor route 66 via Oatman en voor een stop in Seligman. Lone Pine is mij ook onduidelijk. Als je doorrijdt naar Mammoth Lakes of Lee Vining hou je meer tijd over voor Yosemite.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

Dank voor de tips!! Hierdoor toch nog even naar een aantal zaken in de route gekeken en dan voornamelijk het laatste gedeelte.

In plaats van Lone Pine hebben we er nu voor gekozen om richting Mammoth Lakes te rijden. Hierdoor hebben we inderdaad toch wat meer tijd in Yosemite. Hebben er mensen ervaringen met het vanuit Yosemite meteen doorrijden richting San Francisco Airport? Volgens Google Maps is dit ongeveer 3,5 uur tijden, maar ben benieuwd wat de praktijk ervaring is. We vliegen pas om 17.00 uur terug vanuit SF, dus zit alvast even te rekenen hoe laat we dan uit Yosemite moeten vertrekken..
MM83-EAGLE schreef:
17 mar 2019, 23:15
Je route zit grotendeels goed en logisch in elkaar, al is de rit van Grand Canyon naar Bryce wel extreem. Ik zou hier zelf een nacht in Page inlassen om de lange rit op te breken. Antelope Canyon en Horseshoe Bend (bij Page) zijn een must wat mij betreft. Mag je zeker niet missen ...
Ik snap je opmerking niet helemaal.. Vanuit GC rijden we namelijk eerst naar Page en vanuit Page naar Bryce :)
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door IngridZw »

Ik vind het altijd wel een risico als je op de dag van terugvlucht nog een behoorlijke afstand moet afleggen. En ook wel spannend want er kunnen onderweg dingen gebeuren die je niet verwacht. Oponthoud door files, autopech etc. waardoor de kans bestaat dat je de vlucht niet kunt halen. En ik spreek uit ervaring. Onze huurauto wilde op de laatste dag opeens niet meer starten. Veel gestress, maar we waren op dat moment wel erg blij dat we in de buurt van het vliegtuig een overnachting hadden zodat we een taxi konden nemen.

Ik denk dat MM83-eagle de 1ste voorbeeldroute voor ogen heeft.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
MM83-EAGLE
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 sep 2017, 01:13
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door MM83-EAGLE »

Fleur1994 schreef:
20 mar 2019, 16:48
Dank voor de tips!! Hierdoor toch nog even naar een aantal zaken in de route gekeken en dan voornamelijk het laatste gedeelte.

In plaats van Lone Pine hebben we er nu voor gekozen om richting Mammoth Lakes te rijden. Hierdoor hebben we inderdaad toch wat meer tijd in Yosemite. Hebben er mensen ervaringen met het vanuit Yosemite meteen doorrijden richting San Francisco Airport? Volgens Google Maps is dit ongeveer 3,5 uur tijden, maar ben benieuwd wat de praktijk ervaring is. We vliegen pas om 17.00 uur terug vanuit SF, dus zit alvast even te rekenen hoe laat we dan uit Yosemite moeten vertrekken..
MM83-EAGLE schreef:
17 mar 2019, 23:15
Je route zit grotendeels goed en logisch in elkaar, al is de rit van Grand Canyon naar Bryce wel extreem. Ik zou hier zelf een nacht in Page inlassen om de lange rit op te breken. Antelope Canyon en Horseshoe Bend (bij Page) zijn een must wat mij betreft. Mag je zeker niet missen ...
Ik snap je opmerking niet helemaal.. Vanuit GC rijden we namelijk eerst naar Page en vanuit Page naar Bryce :)
Dan heb ik verkeerd gelezen en is het helemaal prima zo. Alvast veel reisplezier gewenst ! 8)
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

IngridZw schreef:
20 mar 2019, 22:15
Ik vind het altijd wel een risico als je op de dag van terugvlucht nog een behoorlijke afstand moet afleggen. En ook wel spannend want er kunnen onderweg dingen gebeuren die je niet verwacht. Oponthoud door files, autopech etc. waardoor de kans bestaat dat je de vlucht niet kunt halen. En ik spreek uit ervaring. Onze huurauto wilde op de laatste dag opeens niet meer starten. Veel gestress, maar we waren op dat moment wel erg blij dat we in de buurt van het vliegtuig een overnachting hadden zodat we een taxi konden nemen.

Ik denk dat MM83-eagle de 1ste voorbeeldroute voor ogen heeft.
Hier zit ik inderdaad ook mee ja, vind dat ook wel behoorlijk spannend.. Toch ga ik denk ik wel het risico nemen, omdat ik het ook wel heel zonde vindt om een dag Yosemite hiervoor te missen. Ik heb al bedacht om de dag van vertrek 's ochtends vroeg (denk tussen 6 of 7 u) vanuit Yosemite naar SF te rijden om in ieder geval voldoende speling te hebben..
Fleur1994
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 nov 2018, 15:56
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door Fleur1994 »

Inmiddels is onderstaande route en overnachtingen definitief, wellicht ter inspiratie voor anderen!

Dag 1: aankomst SF rond 14.00 - overnachting Luz hotel
Dag 2: SF
Dag 3: SF - Monterey - overnachting Red Roof Inn
Dag 4: Monterey - Morro Bay - overnachting Rockview Inn
Dag 5: Morro Bay - LA - overnachting Americas Best Value Inn
Dag 6: LA
Dag 7: LA - Kingman (met tussenstop in Joshua Tree Park) - overnachting Ramblin Rosé
Dag 8: Kingman - GC - overnachting Bright Angel Lodge
Dag 9: GC
Dag 10: GC - Page - overnachting Sleep Inn & Suites
Dag 11: Page
Dag 12: Page - BC - overnachting Bryce Pioneer Village
Dag 13: BC - Zion - overnachting Quality Inn Springdale at Zion park
Dag 14: Zion
Dag 15: Zion - Las Vegas - overnachting Circus Circus
Dag 16: Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas - DV - overnachting Panamint Springs
Dag 19: DV - Mammoth Lakes - overnachting Alpenhof Lodge
Dag 20: Mammoth Lakes - Yosemite - overnachting Big Tree Lodge
Dag 21: Yosemite
Dag 22: Yosemite - SF (terugvlucht om 17.00)
Laatst gewijzigd door Fleur1994 op 23 mei 2019, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: Reis Fleur1994: rondreis 3 weken - september 2019

Bericht door ingrid1955 »

Fleur1994 schreef:
27 mar 2019, 15:05
Ik heb al bedacht om de dag van vertrek 's ochtends vroeg (denk tussen 6 of 7 u) vanuit Yosemite naar SF te rijden om in ieder geval voldoende speling te hebben.
Komende van Yosemite ligt het vliegveld voor SF, je moet de stad dus niet in of door, zit wel goed.

U weet zeker wel dat Circus Circus wat weg ligt van de andere grote casino's.

Zal prachtige reis worden.

Jacques
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer