Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Bartus1989: SF - SF

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bartus1989
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis Bartus1989: SF - SF

Bericht door bartus1989 »

Hoi Allemaal!

Wij (2p) gaan volgend jaar september het ''standaard'' tripje maken met een auto in het zuidwesten van Amerika.
De tickets zijn inmiddels geboekt en we denken dat we zelf al heel aardig het e.a. hebben uitgezet.
Echter, als ik het allemaal zo lees zitten de beste ervaringen toch echt op dit forum!
IK ben daarom erg beniewd wat jullie van ons schema vinden!

Afbeelding

Afbeelding
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Bartus1989: SF - SF

Bericht door stegeman »

Leuk! Wij gaan hetzelfde rondje. Ook in september. Maar dan net tegenovergestelde richting. We starten met de highway 1.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Dit is het standaardrondje, dus prima te doen zo. Ik begrijp alleen de volle dag Pismo Beach niet, daar heb je aan 1 nacht wel voldoende. Als je van wandelen houdt is een extra dag Yosemite wel mooi, zeker omdat je pas die dag de auto ophaalt. Met wat meer tijd daar kun je ook de Mariposa Grove bezoeken en wandelen bij Glacier Point.
Voor de GC kan 1 nacht ook voldoende zijn, maar dan zou ik de dag erna wel eerder stoppen dan Palm Springs.
Lever je de auto niet op het vliegveld in? Of overnacht je de laatste nacht in een airport hotel?

Het lijkt erop of je volgens je kaartje via Beatty rijdt op weg naar Las Vegas.
En je neemt niet de kustweg. Voor een goede indicatie van de rijtijden maakt dat wel wat uit.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zou die volle dag Pismo Beach eerder bij Monterey of LA zetten. Zo'n leuke plek is dat nou ook weer niet. In LA is genoeg te beleven en rond Monterey zou je nog het zee aquarium, een walvistocht of gewoon langs de kust (moss landing/santa cruz etc) kunnen rijden.
bartus1989
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door bartus1989 »

Die volle dag Pismo hebben we gedaan omdat, we daar lekker een dagje aan het strand willen chillen.
Misschien is inderdaad 1 dag Grand Canyon ook wel voldoende, om te wandelen lijkt Yosemite me toch leuker.

Het kaartje is een grove indicatie van de route die we gaan rijden, uiteraard pakken we gewoon Highway 1! :thumbup:

Is die 600km van de Grand Canyon naar Palm Springs een beetje te doen?
600KM tik je in Europa makkelijk in een halve dag weg, maar heb er niet echt een beeld van hoe het in Amerika is.

Het gaan 3 pittige weken worden..
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

In amerika nog makkelijker. Cruise control aan en gaan met die banaan
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je een dagje naar het strand wilt is LA natuurlijk ook een optie. Wat zijn je plannen voor LA? Iets meer tijd daar zou niet gek zijn. Wij hadden de laatste keer Santa Monica als uitvalsbasis voor LA. Ook leuk om fietsen te huren daar.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer