Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis MrJavier (Wouter): 2017 Las Vegas-Yellowstone-Black Hills-Denver-Moab

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MrJavier
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MrJavier (Wouter): 2017 Las Vegas-Yellowstone-Black Hills-Denver-Moab

Bericht door MrJavier »

Okidoki, ik denk er nog eens over na, extra dag of niet...Ik heb nog tijd genoeg. Zodra ik de vliegtickets kan boeken kan het echte uitstippelen van de route beginnen. Nu is de planning er wel al in grote lijnen. Bedankt om mee te denken.

Wouter
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Hallo,

Natural bridges national monument vind ik een zeer ondergewaardeerd park. Het is echt ongelooflijk mooi... toch als je gaat wandelen! Als je de loop van de 3 bruggen doet, is dit park een echte aanrader. Als je alleen komt voor de uitzichten, valt het wat tegen vind ik. Je krijgt pas een goed zicht op de bogen als je er voor of er onder staat. Van bovenaf komen de bogen niet goed tot hun recht. Tijdens de hike zie je pas welke mastodonten het zijn.
Wij hebben vorig jaar de wandeling gedaan, lekker rustig, heeeeeeeeeeeeeeeeel weinig volk. 15 jaar geleden waren we hier ook al eens, toen echter alleen de uitkijkpunten van van boven gedaan, vonden we niks aan. Deze keer ... SUPER! Voor een wandeling die niet te zwaar is, met weinig volk en schitterende zichten, kies voor Natural bridges! :thumbup: (Veel indrukwekkender dan bvb. Goblin Valley, hoewel ook mooi)

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
MrJavier
Amerikafan

Bericht door MrJavier »

Had deze ook al gezien maar dacht dat het wat van het goede teveel ging zijn.
Indien je er wandelt, hoeveel tijd neemt Natural Bridges ongeveer in beslag?

Wouter
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Mooi park inderdaad. Een wandeling naar Owachomo Bridge is leuk en kost je een klein uurtje.
Groetjes,
Daniel
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Wij hebben de combinatiehike van de 3 bruggen gedaan, totale afstand = 13 km. Wij hebben er zo'n 5u over gedaan. Als je de wandeling doet, zul je er geen spijt van hebben. De bogen kunnen concurreren met de bogen van Arches NP, heel indrukwekkend zijn ze. Als je de combinatie van de 3 doet, kun je de auto best parkeren aan de Owachomo bridge (deze doe je als laatste). Je wandelt eerst over de mesa dwars over de hoogvlakte naar de Sipapu brug. De omgeving is fantastisch, om er te geraken wandel je via ladders en trappen. De tweede brug is Kachina, nog zo'n monster. Als laatste kom je dan aan Owachomo en dan terug naar je auto.

Als je tijd hebt, zou ik de wandeling zeker doen. ALs je alleen tijd hebt voor 1 brug/boog, vind ik Sipapu de indrukwekkendste (de andere zijn ook indrukwekkend hoor). Als je niet gaat wandelen, zou ik dit park overslaan.

Groetjes,
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Ron Notenboom
Amerikakenner
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Ron Notenboom »

Ik ben benieuwd wat de route van deze reis uiteindelijk is geworden en of er eventueel een reisverslag van te lezen is. Wellicht kan ik hieruit tips halen voor onze reis in 2018.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
MrJavier
Amerikafan

Bericht door MrJavier »

Door omstandigheden was ik een eind niet meer actief op het forum. Ik ben bezig met het reisverslag van 2017 uit te typen. Als je nog niet op reis bent vertrokken kan je misschien nog enkele dingen uit mijn reisverslag halen. Ik plaats de link van de reis van 2017 later erbij. Voor nu volstaat het om op de link van 2015 te drukken en zie je ook het reisverslag van 2017 staan.

Wouter
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer