Hoi,
Ik zit nog met een paar dingetjes,
Kan niet echt kiezen wat 7 april te doen, tussen SD en GC, en waar te over nachten.
Ook al zijn veel wegen afgesloten bij Sequoia en Yosemite, willen we daar toch heen en zien wat er te zien valt, dus eigenlijk tussen LV en SF willen we door Death Valley, Sequoia en Yosemite naar SF. Ik kan alleen niet echt beslissen waar te verblijven in die dagen.
Verder heb ik het idee dat ergens een dag extra moet nemen tussen SD en LV, misschien 2 dagen Bryce? Dan schuift alles op en hebben we 4 dagen om van LV naar SF te komen.
We willen hier en daar wel wandelingen maken in enkele parken, maar geen hikes van 4-5 uur, dus de kortere.
• Do 05 april 13:00 uur: Aankomst LAX, auto halen, dan richting San Diego (Hotel Goodnight Inn), s’avonds Gaslamp Quarter
• Vr 06 april: SD: Walvis spotten, Oldtown park en dag volmaken.
• Za 07 april: S’ochtends richting ??? Hotel waar ??, ik denk al flink richting GC
• Zo 08 april: S’ochtends naar Bright Angel Lodge in GC village, heel de dag GC.
• Ma 09 april: S’ochtends naar monument valley, begin avond richting Page, hotel??
• Di 10 april: S’ochtends Upper of lower antelope (weet nog niet welke) en horseshoe, en begin avond richting richting Bryce, hotel in Bryce??
• Wo 11 april: Heel de dag Bryce, begin avond richting Zion (Springdale)
• Do 12 april: Heel de dag Zion, ergens in de avond richting Las Vegas, hotel ??
• Vr 13 april: Las Vegas
• Za 14 april: Las vegas
• Zo 15 april:
• Ma 16 april:
• Di 17 april:
• Wo 18 april:
• Do 19 april:
• Vr 20 april: SF
• Za 21 april: SF
• Zo 22 april: SF
• Ma 23 april: Ik denk Monterey, Niks doen, misschien dit:
https://www.roaringcamp.com/