Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Crool: juli/aug 2018 Las Vegas-Denver-Yellowstone.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis Crool: juli/aug 2018 Las Vegas-Denver-Yellowstone.
Mijn voorstel is om de route andersom te doen. Je komt dan ook beter uit op het eind van de route. Als je op dag 2 vroeg vertrekt (je bent sowieso al heel vroeg wakker i.v.m. jetlag) is de rit naar bv Hot Springs goed te doen. De weg op zich is vrij saai maar het schiet goed op. Voordeel is dat je dan een volle dag hebt voor Custer State Park. In jouw route heb je daar te weinig tijd voor.
Dag 1 Denver - camper ophalen
Dag 2 Denver - Hot Springs
Dag 3 Hot Springs - Custer State Park - Keystone (avondceremonie MountRushmore)
Dag 4 Keystone - Sheridan
Keystone kan ook bv Custer zijn maar wij vonden dit een leuk plaatsje en het ligt het dichtst bij Mount Rushmore
Voor het laatste gedeelte:
Moab - Tussenovernachting bv Grand Lake (dit is een lange rit, misschien al een eerdere overnachting)
Tussenovernachting - Estes Park via de Trail Ridge Road (op deze manier rijdt hoef je hem maar 1 keer te rijden)
Estes Park RMNP
Estes - Denver via Peak to Peak Hwg en het plaatsje Nederland
Als je de route op deze manier opschrijft hou je volgens mij ook nog een dag over. Bijv. voor een overnachting in Cody en het Buffalo Bill Museum
De kosten voor de vliegtickets lijken mij heel schappelijk. Wij hebben er in 2015 meer voor betaald.
Dag 1 Denver - camper ophalen
Dag 2 Denver - Hot Springs
Dag 3 Hot Springs - Custer State Park - Keystone (avondceremonie MountRushmore)
Dag 4 Keystone - Sheridan
Keystone kan ook bv Custer zijn maar wij vonden dit een leuk plaatsje en het ligt het dichtst bij Mount Rushmore
Voor het laatste gedeelte:
Moab - Tussenovernachting bv Grand Lake (dit is een lange rit, misschien al een eerdere overnachting)
Tussenovernachting - Estes Park via de Trail Ridge Road (op deze manier rijdt hoef je hem maar 1 keer te rijden)
Estes Park RMNP
Estes - Denver via Peak to Peak Hwg en het plaatsje Nederland
Als je de route op deze manier opschrijft hou je volgens mij ook nog een dag over. Bijv. voor een overnachting in Cody en het Buffalo Bill Museum
De kosten voor de vliegtickets lijken mij heel schappelijk. Wij hebben er in 2015 meer voor betaald.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind de tijd voor South Dakota ook (veel) te kort zo.
En inderdaad: Rocky Mountain NP tussen Moab en Denver doen zodat je eerst aan de westkant kunt overnachten en dan aan de oostkant. Waarom wil je in Estes Park overnachten en niet in het park?
Misschien heb je iets aan ons 2017-verslag voor Yellowstone etc en RMNP etc.
Wat zijn de plannen in Idaho Falls? Je zou dat over kunnen slaan om een extra dag te winnen voor South Dakota.
Heb je al gekeken waar je in Yellowstone wilt kamperen? Je kunt nu al reserveren, dus misschien niet gek om je alvast te oriënteren. Dan kun je de reistijden ook beter inschatten. Vanaf Yellowstone naar Sheridan bijvoorbeeld is sowieso een behoorlijke rit, maar erg ook afhankelijk van waar je overnacht.
En hou je voldoende tijd over voor Yellowstone met alle activiteiten die je er gepland hebt?
Waarom voor Grand Teton niet in het park overnachten? Jackson is voor 1 nacht handig, maar hje moet zo wel heen en weer rijden.
Je kunt met een camper veel harder rijden dan 60 of 70 km, zeker op rechte, vlakke stukken.
Marianne
En inderdaad: Rocky Mountain NP tussen Moab en Denver doen zodat je eerst aan de westkant kunt overnachten en dan aan de oostkant. Waarom wil je in Estes Park overnachten en niet in het park?
Misschien heb je iets aan ons 2017-verslag voor Yellowstone etc en RMNP etc.
Wat zijn de plannen in Idaho Falls? Je zou dat over kunnen slaan om een extra dag te winnen voor South Dakota.
Heb je al gekeken waar je in Yellowstone wilt kamperen? Je kunt nu al reserveren, dus misschien niet gek om je alvast te oriënteren. Dan kun je de reistijden ook beter inschatten. Vanaf Yellowstone naar Sheridan bijvoorbeeld is sowieso een behoorlijke rit, maar erg ook afhankelijk van waar je overnacht.
En hou je voldoende tijd over voor Yellowstone met alle activiteiten die je er gepland hebt?
Waarom voor Grand Teton niet in het park overnachten? Jackson is voor 1 nacht handig, maar hje moet zo wel heen en weer rijden.
Je kunt met een camper veel harder rijden dan 60 of 70 km, zeker op rechte, vlakke stukken.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
We hebben vorig jaar Yellowstone, Grand Teton en Glacier bezocht met een uitstapje van 1 nacht in Cody. De rodeo daar was voor mijn tieners één van de hoogtepunten van de vakantie. Dus als je dat in kunt passen, is het zeker de moeite waard. Wat het aantal nachten in Yellowstone betreft: dat zijn er nooit teveel. Wij hadden er 8 en we waren er graag nog langer gebleven.
De tickets net geboekt voor € 2.513,= totaal voor 4 personen (2 volwassenen en 2 pubers van dan 14 en 16 jaar), bij schipholtickets. Paste binnen het budget en we zijn er dus blij mee
.
Retour AMS-DEN (18-7-2018 t/m 10-8-2018), heen overstap Dallas, terug overstap Londen Heathrow. Totale reistijd heen iets meer dan 15 uur, terug 12 uur.
Bedankt voor jullie tips, die ga ik eens bekijken en de route, waarschijnlijk dan weer omgooien
. Blijft gewoon leuk om elke keer jullie meningen te lezen en de route daarop aan te passen binnen onze wensen. Zo krijg ik ook steeds beter zicht op de reis en wat wel en niet kan.
Wordt dus vervolgd!

Retour AMS-DEN (18-7-2018 t/m 10-8-2018), heen overstap Dallas, terug overstap Londen Heathrow. Totale reistijd heen iets meer dan 15 uur, terug 12 uur.
Bedankt voor jullie tips, die ga ik eens bekijken en de route, waarschijnlijk dan weer omgooien

Wordt dus vervolgd!
Naar aanleiding van jullie reacties en tips, is het onderstaande schema ontstaan. Wat vinden jullie hiervan?
18-7-2018 1 Denver, vlucht schiphol 11.20, aankomst Denver 19.45 uur
19-7-2018 2 Denver - Cheyenne (camper ophalen na 13.00 uur)
20-7-2018 3 Cheyenne - Custer via Hot Springs (avond mount rushmore)
21-7-2018 4 Custer (windcave, custer state park, wildlife loop road)
22-7-2018 5 Custer - Sherdan (via Devils Tower)
23-7-2018 6 Sheridan - Cody
24-7-2018 7 Cody (rodeo)
25-7-2018 8 Cody - Yellowstone mammoth (via bear thooth pass)
26-7-2018 9 Yellow Stone (old faithfull)
27-7-2018 10 Yellow Stone (paardrijden)
28-7-2018 11 Yellow Stone (wyoming river trip, raften)
29-7-2018 12 Yellow Stone - Grand Teton
30-7-2018 13 Grand Teton - Salt Lake City of Ogden
31-7-2018 14 Ogden/Salt Lake City (shoppen)
1-8-2018 15 Salt lake City - Fruita (Capitol Reef)
2-8-2018 16 Fruita - moab (via goblin state park)
3-8-2018 17 Moab (arches national park)
4-8-2018 18 Moab (canyonland np, jeep of raften)
5-8-2018 19 Moab - Grand Junction
6-8-2018 20 Grand Junction - Grand Lake (RMNP)
7-8-2018 21 RMNP - Moraine Park/Estes (via trail ridge road)
8-8-2018 22 RMNP - Denver (Peak to Peak Hwg en Nederland)
9-8-2018 23 Denver (waterpark)
10-8-2018 24 Denver, shoppen en late terugvlucht (19.30 via LHT), aankomst A'dam 11-8-2018
Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden?
18-7-2018 1 Denver, vlucht schiphol 11.20, aankomst Denver 19.45 uur
19-7-2018 2 Denver - Cheyenne (camper ophalen na 13.00 uur)
20-7-2018 3 Cheyenne - Custer via Hot Springs (avond mount rushmore)
21-7-2018 4 Custer (windcave, custer state park, wildlife loop road)
22-7-2018 5 Custer - Sherdan (via Devils Tower)
23-7-2018 6 Sheridan - Cody
24-7-2018 7 Cody (rodeo)
25-7-2018 8 Cody - Yellowstone mammoth (via bear thooth pass)
26-7-2018 9 Yellow Stone (old faithfull)
27-7-2018 10 Yellow Stone (paardrijden)
28-7-2018 11 Yellow Stone (wyoming river trip, raften)
29-7-2018 12 Yellow Stone - Grand Teton
30-7-2018 13 Grand Teton - Salt Lake City of Ogden
31-7-2018 14 Ogden/Salt Lake City (shoppen)
1-8-2018 15 Salt lake City - Fruita (Capitol Reef)
2-8-2018 16 Fruita - moab (via goblin state park)
3-8-2018 17 Moab (arches national park)
4-8-2018 18 Moab (canyonland np, jeep of raften)
5-8-2018 19 Moab - Grand Junction
6-8-2018 20 Grand Junction - Grand Lake (RMNP)
7-8-2018 21 RMNP - Moraine Park/Estes (via trail ridge road)
8-8-2018 22 RMNP - Denver (Peak to Peak Hwg en Nederland)
9-8-2018 23 Denver (waterpark)
10-8-2018 24 Denver, shoppen en late terugvlucht (19.30 via LHT), aankomst A'dam 11-8-2018
Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Mooie route al heb ik toch nog 1 opmerking (sorry). De rodeo in Cody is in de avonduren. Daar heb je dus geen volle dag voor nodig. Sterker nog: je kunt 's middags als jullie dat willen nog een paar uurtjes naar het Buffalo Bill museum, vonden wij interessanter dan de rodeo (maar dat is persoonlijk) en 's avonds naar de rodeo. Of ga wat struinen in Cody. Leuk stadje.
I.p.v. de volle dag Cody zou ik een extra nacht in RMNP,(Grand Lake is nog niet het echte RM) aanbevelen. Dus 2 nachten Morraine Campground.
Het is een groot park met heel veel mooie wandelroutes o.a. rond Bear Lake. Ik zou zeggen gebruik die volle dag daarvoor. En dan kun je het op de dag als je de trail ridge rijdt lekker rustig aan doen.
Heb je al op de site www.ontdek-amerika.nl gekeken ?. Daar zie je wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
I.p.v. de volle dag Cody zou ik een extra nacht in RMNP,(Grand Lake is nog niet het echte RM) aanbevelen. Dus 2 nachten Morraine Campground.
Het is een groot park met heel veel mooie wandelroutes o.a. rond Bear Lake. Ik zou zeggen gebruik die volle dag daarvoor. En dan kun je het op de dag als je de trail ridge rijdt lekker rustig aan doen.
Heb je al op de site www.ontdek-amerika.nl gekeken ?. Daar zie je wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
2011: Zuidwesten
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Inderdaad een mooie route
. En voor RMNP zou een extra nacht ook niet misstaan. Ik zou echter heel goed na moeten denken of dat ten koste van Cody moet gaan. Ik vind het Buffalo Bill Center Of The West interessant genoeg voor een hele dag. In 2010 was ik al enkele uren kwijt met het lezen van het levensverhaal van Buffalo Bill, waardoor ik te weinig tijd had voor de vier andere museums. Ze sluiten n.l. om 18.00u.
Succes (bij het kiezen) en veel plezier bij de voorbereiding.

Succes (bij het kiezen) en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Alweer een hele tijd geleden dat ik actief was bij dit onderwerp. Heb echter niet stilgezeten en bezig met het maken ons roadbook. Nu zit ik een beetje met de lange reisdag(en) tussen de Black Hills en Cody. Ik heb al verschillende reisverslagen gelezen maar kan niet echt de knoop doorhakken.
Ik twijfel of we vanuit de Black HIlls (Beaver Lake Campground) meteen door moeten gaan naar Sheridan of dat we misschien via Deadwood en/ Devils Tower zullen reizen en de dag erna naar Cody via de Shell Falls en Bighorn NF?
Daarnaast is Sheridan op zich volgens mij niet zo spectaculair. Dus een andere plek slaapplek voor de route naar Cody zou ook nog een optie zijn.
Om een lang verhaal kort te maken:
- Als je vanuit de Black Hills (Beaver Lake CG in de buurt van Custer) naar Cody wilt (2 reisdagen met de camper), wat is dan je favoriete route en waar zou je overnachten?
Ik twijfel of we vanuit de Black HIlls (Beaver Lake Campground) meteen door moeten gaan naar Sheridan of dat we misschien via Deadwood en/ Devils Tower zullen reizen en de dag erna naar Cody via de Shell Falls en Bighorn NF?
Daarnaast is Sheridan op zich volgens mij niet zo spectaculair. Dus een andere plek slaapplek voor de route naar Cody zou ook nog een optie zijn.
Om een lang verhaal kort te maken:
- Als je vanuit de Black Hills (Beaver Lake CG in de buurt van Custer) naar Cody wilt (2 reisdagen met de camper), wat is dan je favoriete route en waar zou je overnachten?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden een stop in Sheridan. Niet omdat Sheridan nu zo bijzonder was (maar toch wel leuk en we hebebn er geweldig gegeten, zie ons 2004-verslag), maar omdat het mooi op de route lag. Wij reden via Devils Tower, en de dag erna via Shell Falls.
Ik zou kijken waar je een leuke camping hebt in die omgeving, verder is het toch echt een kwestie van even die afstand overbruggen.
Heb je al campings vastgelegd in Yellowstone?
Marianne
Ik zou kijken waar je een leuke camping hebt in die omgeving, verder is het toch echt een kwestie van even die afstand overbruggen.
Heb je al campings vastgelegd in Yellowstone?
Marianne
Ik zal jullie 2004 verslag er eens bij pakken en kijken of het restaurant waar jullie gegeten hebben nog bestaat. Lekker eten is namelijk een van onze favoriete bezigheden
Yep, alweer een hele tijd geleden (november 2017) hebben we in Yellowstone al de campings geboekt. De eerste bij Mammoth (Rocky Mountains RV Park) omdat we die dag erna willen gaan raften, deze ligt net buiten het NP.
Vervolgens hebben we Canyon Campground (1 dag) en Grand Village (2 dagen).
We vonden de laatste redelijk centraal liggen en kunnen daarna zo doorrijden naar Grand Teton.

Yep, alweer een hele tijd geleden (november 2017) hebben we in Yellowstone al de campings geboekt. De eerste bij Mammoth (Rocky Mountains RV Park) omdat we die dag erna willen gaan raften, deze ligt net buiten het NP.
Vervolgens hebben we Canyon Campground (1 dag) en Grand Village (2 dagen).
We vonden de laatste redelijk centraal liggen en kunnen daarna zo doorrijden naar Grand Teton.
Grand Teton kamperen
Het is bijna zover dat we gaan vertrekken voor ons rondje Denver. Nu heb ik de meeste campings geboekt omdat we midden in het hoogseizoen gaan (juli -aug). Een aantal niet omdat we graag nog iets flexibel willen zijn. Bijv. voor Grand Teton nog niet omdat we graag in het park willen verblijven. We komen de dag ervoor vanuit Yellowstone Grand Village dus dat is niet zo ver en gokken op een first come, first serve op een van de campings in Grand Teton. We reizen met een RV van 25ft.
Kan iemand advies geven bij welke camping we de meeste kans hebben en hoe laat we dan daar moeten zijn?
En als we niets kunnen vinden, de koa in Jackson en de Jackson Hole campground zijn al volgeboekt. Heeft er dan iemand alternatieven in de richting van Salt Lake City?
Wildkamperen mag volgens mij ook, alleen niet op prive terrein, dus in het park zal dat niet mogen neem ik aan?
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Kan iemand advies geven bij welke camping we de meeste kans hebben en hoe laat we dan daar moeten zijn?
En als we niets kunnen vinden, de koa in Jackson en de Jackson Hole campground zijn al volgeboekt. Heeft er dan iemand alternatieven in de richting van Salt Lake City?
Wildkamperen mag volgens mij ook, alleen niet op prive terrein, dus in het park zal dat niet mogen neem ik aan?
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Grand Teton kamperen
Ik zou zelf Colter Bay proberen, ligt mooi, en de eerste camping met voorzieningen waar je langs komt als je van Grant Village komt.
Ik neem aan dat je dit al hebt bekeken: https://www.nps.gov/grte/planyourvisit/camping.htm ?
Het lijkt er op of het dan wel zou moeten lukken. Wij zijn trouwens in 1991 in juni in GT geweest, en konden toen geen plek meer vinden op de camping. Maar nog wel in een cabin.
Je wilt niet op het RV park bij Colter Bay staan?
Wild kamperen in de parken is inderdaad verboden.
Marianne
Ik neem aan dat je dit al hebt bekeken: https://www.nps.gov/grte/planyourvisit/camping.htm ?
Het lijkt er op of het dan wel zou moeten lukken. Wij zijn trouwens in 1991 in juni in GT geweest, en konden toen geen plek meer vinden op de camping. Maar nog wel in een cabin.
Je wilt niet op het RV park bij Colter Bay staan?
Wild kamperen in de parken is inderdaad verboden.
Marianne
Deze site heb ik inderdaad bekeken.
Colter Bay is onze eerste keuze en of dat de campground of het RV park is, dat maakt ons niet zoveel uit. Alleen de campground is first come, first serve en het RV park is volgeboekt. Komende dagen nog maar eens regelmatig kijken, misschien komt er wel een annulering.
En anders.... vanuit Grant Village in Yellowstone is het niet zo heel ver rijden, dan maar gewoon al vroeg vertrekken en eerst een camping zoeken in Grand Tetton, daarna hebben we dan genoeg tijd om het moois daar nog te bekijken.
Iemand enig idee hoe laat je daar in het weekend dan moet zijn voor een plekje? We zijn er namelijk 28 juli en dat is echt midden in het hoogseizoen.
Colter Bay is onze eerste keuze en of dat de campground of het RV park is, dat maakt ons niet zoveel uit. Alleen de campground is first come, first serve en het RV park is volgeboekt. Komende dagen nog maar eens regelmatig kijken, misschien komt er wel een annulering.
En anders.... vanuit Grant Village in Yellowstone is het niet zo heel ver rijden, dan maar gewoon al vroeg vertrekken en eerst een camping zoeken in Grand Tetton, daarna hebben we dan genoeg tijd om het moois daar nog te bekijken.
Iemand enig idee hoe laat je daar in het weekend dan moet zijn voor een plekje? We zijn er namelijk 28 juli en dat is echt midden in het hoogseizoen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je had er niet bij gezegd dat je er in een weekend was.
Dan zal het ongetwijfeld drukker zijn. Ik weet dat het fcfs is, daarom had ik ook naar de site verwezen, want daar staat: "Fills in the afternoon, if at all. "
Ik zou zeker eerst de camping vastleggen, en dan het park bezoeken. De meeste bezienswaardigheden liggen rond of ten zuiden van Colter Bay dus dat is sowieso geen probleem.
Marianne

Ik zou zeker eerst de camping vastleggen, en dan het park bezoeken. De meeste bezienswaardigheden liggen rond of ten zuiden van Colter Bay dus dat is sowieso geen probleem.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij waren vorig jaar midden juli om 7:15 bij Signal Mountain. Daar was toen plek; je moet wel zelf vragen of kampeerders vertrekken en er zijn ook anderen die rond rijden op zoek naar een plekje. Overigens liep er toen we afsloegen vlak voor onze auto een zwarte beer de camping op.
Dat wordt dan vroeg opstaan die dag
. We gaan dan eerst een camping zoeken en vervolgens wat bezienswaardigheden kijken.
De 3 dagen erna rijden we van Grand Teton naar Capitol Reef. We zijn er nog niet helemaal uit wat we gaan doen. Wat langer in Grand Teton blijven en dan richting Salt Lake City en zo de weg rustig afleggen naar Capitol Reef. Of toch bij Salt Lake City naar het Great Salt Lake en daar een dag blijven? Of de weg in 2 dagen rijden en 1 dag extra in Capitol Reef?
Of zijn er nog andere dingen we in de buurt kunnen bekijken of misschien wel een andere weg van Grand Teton naar Capitol Reef???
Graag hoor ik jullie suggesties.

De 3 dagen erna rijden we van Grand Teton naar Capitol Reef. We zijn er nog niet helemaal uit wat we gaan doen. Wat langer in Grand Teton blijven en dan richting Salt Lake City en zo de weg rustig afleggen naar Capitol Reef. Of toch bij Salt Lake City naar het Great Salt Lake en daar een dag blijven? Of de weg in 2 dagen rijden en 1 dag extra in Capitol Reef?
Of zijn er nog andere dingen we in de buurt kunnen bekijken of misschien wel een andere weg van Grand Teton naar Capitol Reef???
Nog een tip voor de kids: onderweg van Grand Junction naar RMNP kom je door Glenwood Springs, daar zit Glenwood Caverns Adventure park. Niet groot, maar wel een paar leuke attracties, onze kids (paar jaar jonger) hebben zich daar prima vermaakt vorig jaar.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn een aantal keren een nacht in Capitol Reef geweest en dat is wel te doen maar eigenlijk zijn twee nachten daar ook wel heel lekker. Heb je daar al een camping vastgelegd? Het lijkt me heerlijk om twee nachten op Fruita te staan.Crool schreef: De 3 dagen erna rijden we van Grand Teton naar Capitol Reef. We zijn er nog niet helemaal uit wat we gaan doen. Wat langer in Grand Teton blijven en dan richting Salt Lake City en zo de weg rustig afleggen naar Capitol Reef. Of toch bij Salt Lake City naar het Great Salt Lake en daar een dag blijven? Of de weg in 2 dagen rijden en 1 dag extra in Capitol Reef?
Voor het stuk tussen Capitol Reef en Grand Teton kun je eens in ons 2015- en 2017- verslag kijken.
Marianne
Bedankt voor jullie reacties.
Na wat googlen en lezen (wat een mooie verslagen maak je toch altijd Marianne!) hebben we besloten om de reis rustig aan te doen. We gaan van Grand Teton naar Bear Lake om te relaxen en wat te zwemmen. De dag erna rijden we naar Salt Lake City en willen we overnachten op Antilope Island bij Great Salt Lake. Wij willen namelijk wel graag zwemmen (drijven) in dit zoute water.
Daarna rijden we naar Thousand Lakes RV Park (geboekt). We durven het niet aan om later op de dag naar Fruita te gaan om te kijken of daar nog plek is.
Op het einde van onze camperreis willen we nog wat in Denver (Waterworld) en de outlet in Castle Rock bezoeken. Heeft er nog iemand tips voor een camping in of nabij Denver?
Na wat googlen en lezen (wat een mooie verslagen maak je toch altijd Marianne!) hebben we besloten om de reis rustig aan te doen. We gaan van Grand Teton naar Bear Lake om te relaxen en wat te zwemmen. De dag erna rijden we naar Salt Lake City en willen we overnachten op Antilope Island bij Great Salt Lake. Wij willen namelijk wel graag zwemmen (drijven) in dit zoute water.
Daarna rijden we naar Thousand Lakes RV Park (geboekt). We durven het niet aan om later op de dag naar Fruita te gaan om te kijken of daar nog plek is.
Op het einde van onze camperreis willen we nog wat in Denver (Waterworld) en de outlet in Castle Rock bezoeken. Heeft er nog iemand tips voor een camping in of nabij Denver?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt Fruita tegenwoordig reserveren.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 324 Weergaves
-