Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Whopperke: San Francisco - Los Angeles: Tips en advies
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Reis Whopperke: San Francisco - Los Angeles: Tips en advies
Houd er rekening mee dat je in Oatman best voor 17 uur komt, later is er veel minder aan.
Je hebt denk ik toch geen 2 tours in MV ?
De helivlucht vanaf Vegas, tja, het is ongetwijfeld ook een ervaring, maar niet boven de "echte" Grand Canyon.
Je hebt denk ik toch geen 2 tours in MV ?
De helivlucht vanaf Vegas, tja, het is ongetwijfeld ook een ervaring, maar niet boven de "echte" Grand Canyon.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Desert View hebben we inmiddels geschrapt.
Ryan komen we langs naar Bad Water. Op zich geen bezienswaardigheid, maar ons neefje heet zo, dus we willen kijken of we een plaatsnaambord kunnen vinden.
De rit van DV naar Yosemite is lang, maar nu niks meer aan te doen dan het beste ervan maken. We vertrekken op tijd zodat we toch nog het een en ander kunnen bekijken. We mogen ook beide rijden, dus we kunnen de lasten verdelen.
Ryan komen we langs naar Bad Water. Op zich geen bezienswaardigheid, maar ons neefje heet zo, dus we willen kijken of we een plaatsnaambord kunnen vinden.
De rit van DV naar Yosemite is lang, maar nu niks meer aan te doen dan het beste ervan maken. We vertrekken op tijd zodat we toch nog het een en ander kunnen bekijken. We mogen ook beide rijden, dus we kunnen de lasten verdelen.
-
- Amerika-ontdekker
Marcopstal bedankt voor de tip... We verwachten ook wel voor die tijd daar te zijn. We gaan vroeg vanuit LA vertrekken. Hopelijk kunnen we dan voor de spits de stad uit zijn.
We hebben maar 1 tour geboekt in MV hoor.
En wat betreft de helicoptervlucht... Wat je niet weet mis je ook niet... Als we ooit nog een keertje terugkeren naar dit deel van USA dan zullen we wellicht vanaf GC een vlucht gaan maken en dan kunnen we zelf de vergelijking ook maken.
We hebben maar 1 tour geboekt in MV hoor.
En wat betreft de helicoptervlucht... Wat je niet weet mis je ook niet... Als we ooit nog een keertje terugkeren naar dit deel van USA dan zullen we wellicht vanaf GC een vlucht gaan maken en dan kunnen we zelf de vergelijking ook maken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Bespaar je de moeite. Geen plaatsnaam bord en het is een privé weg (ook nog grotendeels onverhard) naar dit gehucht. Je mag er dus niet eens heen rijden. Sterker nog...er worden slechts zelden nog mensen uitgenodigd om er wel heen te gaan, terwijl dit vroeger een booming mijngehucht was.Desert View hebben we inmiddels geschrapt.
http://www.panamintcity.com/ryan/ryantown.html
Ik neem aan dat je Dantes View ipv Desert View bedoelt? De eerste is een highlight van death valley, de andere de weg die door GC national Park loopt

Aangezien je tijd op veel plekken echt zeer beperkt is zou ik misschien ook Valley of Fire (hoe mooi ook) overslaan en daardoor iets meer tijd voor Vegas nemen. Hou er ook rekening mee (welke dag heb je de tour in Monument Valley geboekt? ) dat het in MV een uur later is dan bij de Grand Canyon. En in Page weer een uur vroeger en dan verlies je weer een uur als je naar Zion gaat.
-
- Amerika-ontdekker
Dat wordt een foto op afstand van Ryan dan... Bedankt voor de info!
Desert View is iets wat op de weg van LV naar DV ligt, maar zoals ik al zei, dat gaan we skippen. Dantes View willen we wel bekijken.
Aan de overnachtingen kunnen we niks meer aanpassen. Maar 3 volledige dagen LV lijkt ons ook wel voldoende.
Bij SF heb ik de Jelly Beans Factory gevonden. Daar willen we ook een kijkje gaan nemen.
Qua tijdverschil, dat hebben we met grote letters genoteerd!
Desert View is iets wat op de weg van LV naar DV ligt, maar zoals ik al zei, dat gaan we skippen. Dantes View willen we wel bekijken.
Aan de overnachtingen kunnen we niks meer aanpassen. Maar 3 volledige dagen LV lijkt ons ook wel voldoende.
Bij SF heb ik de Jelly Beans Factory gevonden. Daar willen we ook een kijkje gaan nemen.
Qua tijdverschil, dat hebben we met grote letters genoteerd!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1652 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 6 Reacties