Wij vertrekken op dinsdag 1 augustus richting Las Vegas. Op 15 augustus zijn we ook in Grand Teton en van 16 tem 20 augustus ook in Yellowstone .
Wij pikken de zonsverduistering mee in de omgeving van Riverton.
2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
P.S.
Wel opvallend dat iemand die altijd schrijft dat rijden in het donker jammer is omdat je weinig ziet, nu voor een zonsverduistering naar Amerika gaat.
Ik heb al genoten van het verslag van de eerste reisdag. Zo leuk geschreven dat ik het voor mijn ogen zag gebeuren (o.a. de oudste dochter die haar haar nog wil wassen, de ongerustheid over de portefeuille in de bagage enz.). Het wordt weer genieten de komende weken, zowel voor jullie als voor ons.
Het kustgedeelte zit er op. Nu naar Sequoia NP en Yosemite. In twee tentjes. Voorlopig even geen verslag daarvan. Dat volgt later wel. Vooralsnog zal dit: https://martinenmarianne2017.blogspot.c ... onica.html
dus even de laatste pagina blijven.
We plaatsen hier wel een update als er weer een nieuwe pagina volgt.
Jeetje jullie hebben wel een "rough start" gehad zoals ze dat zeggen!
Maar zo te zien nu helemaal geinstalleerd en hebben jullie het reuze naar jullie zin. Veel plezier!
2025: St. Louis, MO & AZ - CA
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Als trouwe lezer en grote fan van jullie blog zag ik al een tijdje geleden, dat jullie weer een reis aan het plannen waren. Toch had ik op een of andere manier niet door, dat jullie al vertrokken zijn en heb ik het begin van jullie verslag dus gemist. Nu ben ik echter weer helemaal up-to-date en ik heb weer volop genoten van jullie avonturen en vooral ook van jullie grappige, een beetje ironische manier van schrijven. Ik verheug me al weer op de volgende aflevering! Bedankt, dat we ook deze keer weer met jullie mee mogen genieten en natuurlijk een goede reis en heel veel plezier verder!
swissdutchie schreef:... en ik heb weer volop genoten van jullie avonturen en vooral ook van jullie grappige, een beetje ironische manier van schrijven. Ik verheug me al weer op de volgende aflevering!
Hier sluit ik me graag bij aan! Ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie verslag.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Inmiddels zitten we in Lone Pine bij te komen van een inspannende wandeling in het Bristlecone Pines Forest. Martin heeft nog energie gevonden om twee dagen toe te voegen aan het verslag. Het is nu bijgewerkt tot 4 augustus.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.