Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis BabetteVDG: Phoenix-Los Angeles april/mei 2018
-
BabetteVDG
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Reis BabetteVDG: Phoenix-Los Angeles april/mei 2018
Goedemiddag,
Wij (2 volw. / 2 kinderen 16 en 12 jaar) willen volgend jaar in de meivakantie graag richting het Zuidwesten. Mijn man en ik zijn lang geleden al eens die kant op geweest, nu willen we graag met de kinderen. We zijn geen ontzettende wandelaars, maar vinden het leuk om de highlights te bezoeken en wat korte wandelingen te maken. Verder willen we voor de kinderen richting Los Angeles en/of San Diego voor Universal en/of San Diego Zoo.
We zitten te denken aan de volgende route:
Dag 1 Amsterdam-Phoenix
Dag 2 Phoenix-Grand Canyon
Dag 3 Grand Canyon-Page (Antelope Canyon / Horseshoe Bend)
Dag 4 Page-Monument Valley
Dag 5 Monument Valley-Moab (Deadhorse Point SP)
Dag 6 Moab (Arches)
Dag 7 Moab (Canyonlands)
Dag 8 Moab-Capitol Reef
Dag 9 Capitol Reef-Bryce
Dag 10 Bryce-Zion
Dag 11 Zion-Las Vegas
Dag 12 Las Vegas-San Diego
Dag 13 San Diego (San Diego Zoo)
Dag 14 San Diego-Los Angeles
Dag 15 Los Angeles (Universal)
Dag 16 Los Angeles-Amsterdam
Ik ben benieuwd wat jullie van deze route vinden. Misschien kunnen we toch beter San Diego laten vervallen en ergens anders wat langer blijven (of misschien Death Valley hiervoor in de plaats?). Maar wij vonden de San Diego Zoo wel erg leuk vorige keer...
Opmerkingen en suggesties zijn zeer welkom!
Groeten,
Babette
Wij (2 volw. / 2 kinderen 16 en 12 jaar) willen volgend jaar in de meivakantie graag richting het Zuidwesten. Mijn man en ik zijn lang geleden al eens die kant op geweest, nu willen we graag met de kinderen. We zijn geen ontzettende wandelaars, maar vinden het leuk om de highlights te bezoeken en wat korte wandelingen te maken. Verder willen we voor de kinderen richting Los Angeles en/of San Diego voor Universal en/of San Diego Zoo.
We zitten te denken aan de volgende route:
Dag 1 Amsterdam-Phoenix
Dag 6 Moab (Arches)
Dag 7 Moab (Canyonlands)
Dag 8 Moab-Capitol Reef
Dag 9 Capitol Reef-Bryce
Dag 10 Bryce-Zion
Dag 11 Zion-Las Vegas
Dag 12 Las Vegas-San Diego
Dag 13 San Diego (San Diego Zoo)
Dag 14 San Diego-Los Angeles
Dag 15 Los Angeles (Universal)
Ik ben benieuwd wat jullie van deze route vinden. Misschien kunnen we toch beter San Diego laten vervallen en ergens anders wat langer blijven (of misschien Death Valley hiervoor in de plaats?). Maar wij vonden de San Diego Zoo wel erg leuk vorige keer...
Opmerkingen en suggesties zijn zeer welkom!
Groeten,
Babette
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis BabetteVDG: Phoenix-Los Angeles april/mei 2018
Hallo Babette, welkom op het forum!
Ik vind je route tot dag 10 heel mooi, maar daarna is het wel aardig gehaast. Zowel in Zion als in Las Vegas zou een extra nacht wel mooi zijn. Het is ook mooi om via Valley of Fire te rijden, daar zou je dan ook tijd voor hebben.
Zelf zou ik San Diego laten vallen. Een overnachting in DV is mooi, dat geeft je ook meer tijd voor Las Vegas als je daar pas aan het eind van de middag naar toe rijdt.
Marianne
Ik vind je route tot dag 10 heel mooi, maar daarna is het wel aardig gehaast. Zowel in Zion als in Las Vegas zou een extra nacht wel mooi zijn. Het is ook mooi om via Valley of Fire te rijden, daar zou je dan ook tijd voor hebben.
Zelf zou ik San Diego laten vallen. Een overnachting in DV is mooi, dat geeft je ook meer tijd voor Las Vegas als je daar pas aan het eind van de middag naar toe rijdt.
Marianne
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Wil je perse een overnachting in Monument Valley?
Anders is de rit Page - Moab wel in 1 keer te doen.
Verder ben ik het eens met Marianne.
Zion + Las Vegas beide 1 dag extra.
Voor een dierentuin naar San Diego ..... dan zou ik liever wat meer natuur bekijken (lees wandelen gaan)
Anders is de rit Page - Moab wel in 1 keer te doen.
Verder ben ik het eens met Marianne.
Zion + Las Vegas beide 1 dag extra.
Voor een dierentuin naar San Diego ..... dan zou ik liever wat meer natuur bekijken (lees wandelen gaan)
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
BabetteVDG
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie snelle reacties en suggesties! Waarschijnlijk is het inderdaad beter om San Diego te laten vervallen. Voor Las Vegas vonden mijn man en ik vorige keer eigenlijk 1 nacht genoeg, maar i.c.m. Valley of Fire zou 2 nachten misschien wel goed zijn en de kinderen vinden het daar waarschijlijk ook wel leuk. Ik ga het eens in de groep gooien. Eerst maar eens kijken of we aan leuk geprijsde tickets kunnen komen.
-
BabetteVDG
- Amerika-ontdekker
Goedenavond,
Ik heb inmiddels tickets geboekt en zit nu aan de volgende route te denken. We hebben San Diego laten vervallen en nu een nacht extra in Zion en Las Vegas:
Dag 1 Amsterdam-Phoenix
Dag 6 Moab (Arches)
Dag 7 Moab (Canyonlands)
Dag 8 Moab-Capitol Reef
Dag 9 Capitol Reef-Bryce
Dag 10 Bryce-Zion
Dag 11 Zion
Dag 12 Zion-Valley of Fire-Las Vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Las Vegas-Los Angeles
Dag 15 Los Angeles
We willen in Los Angeles waarschijnlijk naar Universal, ben alleen een beetje bang dat dat misschien tegenvalt vergeleken met Universal Orlando waar we vorig jaar geweest zijn...iemand ervaring met beide parken?
Verder willen we in Los Angeles graag naar Hollywood, Santa Monica en/of Venice Beach en het liefst ook nog de Warner Bros Studio tour doen. Denken jullie dat we daar nu genoeg tijd voor hebben? We vliegen de laatste dag pas om 21.30 uur dus hebben eigenlijk die hele dag ook nog.
Ik hoor graag weer jullie opmerkingen en suggesties!
Groeten,
Babette
Ik heb inmiddels tickets geboekt en zit nu aan de volgende route te denken. We hebben San Diego laten vervallen en nu een nacht extra in Zion en Las Vegas:
Dag 1 Amsterdam-Phoenix
Dag 6 Moab (Arches)
Dag 7 Moab (Canyonlands)
Dag 8 Moab-Capitol Reef
Dag 9 Capitol Reef-Bryce
Dag 10 Bryce-Zion
Dag 11 Zion
Dag 12 Zion-Valley of Fire-Las Vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Las Vegas-Los Angeles
Dag 15 Los Angeles
We willen in Los Angeles waarschijnlijk naar Universal, ben alleen een beetje bang dat dat misschien tegenvalt vergeleken met Universal Orlando waar we vorig jaar geweest zijn...iemand ervaring met beide parken?
Verder willen we in Los Angeles graag naar Hollywood, Santa Monica en/of Venice Beach en het liefst ook nog de Warner Bros Studio tour doen. Denken jullie dat we daar nu genoeg tijd voor hebben? We vliegen de laatste dag pas om 21.30 uur dus hebben eigenlijk die hele dag ook nog.
Ik hoor graag weer jullie opmerkingen en suggesties!
Groeten,
Babette
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2598 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem