Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Stephan&Monique: routeplanning zuidwesten juli-aug 2017.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Page-Monument Valley-GC:goede route

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben net een kamer bij de San Juan Inn geboekt in augustus. Plaats genoeg nog. Je moet niet alleen de boekingssites bekijken.

Marianne
Stephan&Monique
Amerika-newbie

Bericht door Stephan&Monique »

Boekt u alles rechtstreeks Marianne?
Heb de afgelopen weken wel al drie mails gestuurd naar Tipi Village maar geen antwoord gekregen. Zal maar eens gaan bellen, misschien beter..
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Het lijkt erop of Tipi Village niet meer bestaat. Hun site is niet meer in de lucht. Het gebeurt echter wel vaak dat er niet op e-mails wordt gereageerd

Wij boeken meestal rechtstreeks - vaak met AAA korting - tenzij het via een boekingssite goedkoper is.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Stephan&Monique: routeplanning zuidwesten juli-aug 2017.

Bericht door PSVwally »

Ik kom nog gewoon op de site hoor? http://www.monumentvalley-tipivillage.com
Ik lees alleen bv ook op tripadvisor dat er geen reacties komen, maar misschien eens bellen ipv mailen? Ik merk bij wel meer hotels dat er soms slecht op mails wordt gereageerd en dat bellen sneller en beter werkt.
Wat me verder wel opvalt is dat er ook op de facebookpagina al sinds oktober niets nieuws opstaat. Dus naar mijn mening zijn ze of (misschien tijdelijk) gesloten of houden ze een winterslaap :wink:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Hij doet het inderdaad weer, maar hij was echt een tijdje uit de lucht.

Marianne
Noedi
Amerika-ontdekker

Bericht door Noedi »

Ik heb gisteren gebeld naar Tipi Village. De eigenaar Robert Angle is erg ziek geweest en heeft daardoor niet kunnen reageren op alle mails. Hij is nu weer 'back in business' en doet zijn uiterste best alles weer op de rit te krijgen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer