Update nr 4
Hallo Allemaal.
Ik ben in Floral City met als accomodatie de tipi. (kom ik zo op terug)
@ Vito leuk dat je me volgt! Idd is lazy days erg gaaf vooral om buiten op het terras te zitten aan het water en je zelf gevangen vis te eten !
Helaas was ik niet zo fortuinlijk dat ik daar dolfijnen heb gespot (helaas).
De weg van F Meijers naar boven is ronduit niks (of ik heb de verkeerde route genomen dat kan ook) een zee van verkeer en verkeerslichten . Ik reed eigenlijk van verkeerslicht naar verkeerslicht.
Wat wel super was was idd de tip van Hans B de tolbrug bij Tampa. Jemig wat is dat ding HOOG! het is echt een zeer bijzondere brug.
Ok over de Tipi"s Supergaaf! ze zijn behoorlijk hoog en best groot maar wat een zee van ruimte zit er binnen in zeg.
Ze zijn begin december opgezet door een stel wat vanuit de hectiek van NY wegwilde en hier een huis hebben gekocht. Hij (Oleg) komt oorspronkelijk uit de Oekraine en is al 25 jaar in de states en heeft in NY gewerkt als barkeeper. Zij (Alexandra roepnaam Sachsha komt uit Litouwen en is hier 17 jaar)
Het idee van de tipi's komt van haar en de aankleding binnen is ook van haar hand. Ze zijn gebouwd door de firma die ook de tipi's heeft gebouwd voor de film Dances with wolves. Je hebt alles daarin zelfs een kacheltje alleen geen tv (heb ik niet nodig) en je moet ongeveer 10 meter lopen naar een gedeelte van het huis wat speciaalvoor de gasten is en waar voorzieningen zijn zoals koffie, Thee etc (maar die heb je ook in de tipi.)ten
de 2 tipi's delen een badkamer. Er staat een leuk aangeklede eettafel waar je s'morgens een echt heel goed ontbijt kunt krijgen (geen kosten).
Het is eigenlijk meer een BenB danwel een zeer luxe manier van kamperen.
Gisteravond is er speciaal voor mij een russische maaltijd gekookt en die was heerlijk. Sacha is vegetarier en Oleg past zich daar maar bij aan

Het is echt een leuk stel en ze zijn super behupzaam (misschien wel te

) Komt natuurlijk ook omdat ze net zijn begonnen.
(*edit*) ze hebben 4 katten en zoals de meesten van jullie weten ben ik ook een kattenfanaatgek.
daar waar ik in de Everglades nog 29 graden had......welnu hier 12......en het begon gistermiddag te regenen en het heeft de hele nacht flink doorgeregend pas afgelopen morgen tegen een uur of 9 werd het droog maar de tempkomt niet boven de 14 graden.
Gelukkig wordt er voor morgen weer uitstekend weer met veel zon en goede temperaturen verwacht.
De omgeving hier is prachtig. Ik heb het ondanks het weer zo naar mijn zin hier dat ik een nacht heb bijgeboekt.
Ze hebben de eerste gast gehad begin januari.
Ik hoop echt voor dit stel dat hun tipi's goed gaan lopen want ik gun ze echt succes en het getuigd ook wel van lef om je leven in NY zo om te gooien en hier opnieuw te beginnen.
Oleg kwam net even binnen (in het ontbijtgedeelte waar ik aan tafel zit te typen) en zei dat morgen weer heet weer wordt verwacht en hij heeft me een stuk watermeloen gebracht.
Mijn Logboek kaarten en randy macnally roadmap liggen in mijn tipi en ik weet zo niet meer uuit mijn hoofd waar ik allemaal ben geweest in ieder geval in Crystal River en bij de Homahassa??? rivier waar de manatees heentrekken oom het koude zeewater te ontvluchten.
Die rivier zit bomvol vis! en kanjers ook . veel snook en gap. De snook lijk op zalm en de gap is een snoek
Vanavond ben ik even bij de wallmart geweest ongeveer 20 km hier vandaan in inver nog wat:)
Gisteravond ben ik na een supergezellig etentje met Oleg om 01.00 gaan slapen en ik was vanmorgen om 06.00 klaarwakker en ben er toen afgegaan.
Het kingsize bed in de tipi heeft een nieuwe volgens mij ikea matras en ligt echt heel goed.
In Miami heb ik becks bier gekocht en dat sleep ik nog steeds met me mee
Goed het waren 2 koude dagen. gelukkig morgen weer mooi.
(ik moet echt even met mijn foto's bezig want ik heb er inmiddels wel heel heel veel.)
Hier voor het huis staat een rij bomen en daar huizen haviken, eekhoorns en spechten in (Prachtig!)
OK ik heb het wel gehad voor vandaag.
Doei en take care en zoals gewoonlijk sorry voor typ en taalfouten ik heb dit in een keer door getyped op een veels te klein toetsenbord.
Harry.