Dankjewel Maropstal! Eerlijk? Omdat ik dat vorige keer had gedaan en we dat zo in de planning hadden gezet!Marcopstal schreef:Waarom zou je een helikoptervlucht doen vanuit Vegas ? ...

Maw niet bij stil gestaan! Gaan we zeker aanpassen omdat het dan A) een nieuwe ervaring is voor mij en B) het een mooier uitzicht is voor haar

Ik vrees alleen dat ik er nergens nog een dag ga afkrijgen. Al moeten we dat vanavond samen bespreken. Als dat zo is, en de tijd in Zion echt te kort is zullen we genoodzaakt zijn VOF te moeten laten vrees ik :sMarcopstal schreef:De tijd voor Zion lijkt mij te kort wanneer je het grootste deel van de dag nog in Bryce doorbrengt en de volgende dag ook Valley of Fire wil meepikken.
Plan was om omstreeks 08.00 SF te verlaten (het is ongeveer 4 uur rijden max langs de kust) en dan als extra nog wel de 17 Mile drive te doen. Monterey zouden we dan helaas overslaan. Ik kan het restaurant altijd nog annuleren, maar het is een van de top 10 (volgens lijstje X) restaurants met het mooiste view ter wereld. (en betaalbaar) :sMarcopstal schreef: Als je op woensdag 5/10 al om 13:30 een reservatie hebt in Sierra Mar, dan vraag ik me af hoe je dat gaat combineren met die "vele stops". Zonder één stop rijd je immers al makkelijk een 3 uur vanaf SF tot Sierra Mar. Voor de 17 mile Drive, Monterey en Point Lobos is er dan al geen tijd.
Gaan ook nog wat strandhoppen, shoppen, promenade wandelen, ....Marcopstal schreef:Ik vermoed dat je verwachting van Hollywood wat hoog gegrepen zijn als je er van uit gaat dat je daar een dag mee gaat vullen.

Dankjewel om ons verder te helpen! Weer enkele nieuwe zaken die de aandacht vragen! Thanx