Even googelen heeft me geleerd dat (als de weg open is), de mooiste route zou zijn via de M-50 en M-90 met langs deze weg de trail of the 100 Giants, of anders 'gewoon' de 178 en/of 155 naar Porterville of Visalia. Iemand bekend met deze routes en enig idee of dit (met name de M-50 en M-90) begin mei überhaupt aan te raden is?Van Las Vegas via Death Valley naar Sequoia NP is niet te doen op één dag neem ik aan, dus een leuke tip voor een overnachting tussen Death Valley en Sequoia NP is altijd welkom! Welke route (onderlangs) en pleisterplaatsen / overnachting zouden jullie adviseren van Death Valley naar Sequoia NP? Hoeft niet persé de snelste route te zijn, wel de mooiste.
Omdat Bodie wegvalt in dit rondje zijn we bovendien nog op zoek naar een leuke ghosttown / mining town op de route. Iemand tips? We zijn een paar jaar geleden in Jerome (voor de helft verlaten mijnstadje nabij Sedona) geweest en dat heeft toen erg mooie plaatjes opgeleverd.
Ghosttowns heb ik ook even opgezocht en dat zouden met het verleggen van onze route enkel Calico (wellicht te toeristisch?) en Rhyolite (Death Valley) kunnen zijn, maar die laatste dan enkel om wat foto's te schieten van de twee enig overgebleven gebouwen en weer gauw verder te rijden