Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis robreflo: reisplan deze zomer.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Reis robreflo: reisplan deze zomer.

Bericht door Marcopstal »

Je hoeft niet om 15 uur op de luchthaven te zijn, en Avis is vlakbij. De wagen inleveren kost je een kwartiertje. Vaak zet ik eerst iedereen met bagage af aan de luchthaven en breng dan alleen de wagen binnen, dan moeten we niet met alles op de shuttle bus. Maar dat is naar keuze natuurlijk. In principe heb je voldoende tijd als je om 16 uur op de luchthaven bent, een beetje meer marge mag natuurlijk. Als je omstreeks 15 uur bij Avis bent ben je in ieder geval ruim op tijd.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
robreflo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door robreflo »

idd goed iedee om niet te sleuren met die bagage!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb er de laatste keer (wel in Denver) toch meer dan 1,5u over gedaan voor ik van het verhuurbedrijf bij de gate stond vanwege allerlei problemen. Ze konden oa mijn gegevens niet vinden bij het inchecken. Ik zou zeker 2,5u aanhouden gerekent van het autoverhuurbedrijf
robreflo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door robreflo »

2) in LA hou zeker rekening met heel veel verkeer in LA, google maps tijden zijn alle behalve representatief, doe gerust x5. Wij hebben ook on the fly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer