Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis anjaschreurs: camperreis LA - SF met 4 pubers

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
anjaschreurs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis anjaschreurs: camperreis LA - SF met 4 pubers

Bericht door anjaschreurs »

Hallo allemaal,

Ik ben weer aan het surfen op dit forum en zag mezelf staan, en las alle tips en reacties van jullie door van vorig jaar.
Wij hebben dankzij al jullie tips en trics zo'n ontzettend gave reis vorig jaar gehad. Ongelofelijk.
De planning die we hadden, was idd overvol, en de eerste dagen waren ook best druk. Toch hebben we praktisch alles gedaan.
Het enige wat gigantisch in de soep liep, was het terug brengen van de camper na het verhuurbedrijf in SF.
Het was ontzettend druk op de weg daar na toe, en daarna kwamen we te laat aan. Onze shuttle na het hotel was al weg, en daardoor waren we later in de stad.
Blijft SF voor in de toekomst nog een mooi doel. Daar had ik graag een dagje langer willen blijven.
Nu surf ik weer op dit forum rond, voor een rondreis van 13 dagen door Florida.
Amerika heeft ons echt te pakken. :)

Nogmaals bedankt voor de adviezen in deze reis, en ik kijk alweer uit naar ons volgende tripje.
Marianne had gelijk. Voor Amerika zijn die pubers altijd wel te porren. :)

Groetjes Anja
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer