Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis PeterH: SF naar LV.
Reis PeterH: SF naar LV.
In 2017 willen wij graag weer naar Amerika, onze kinderen zijn dan 15 en 19.
Ik heb een eerste opzet van de route gemaakt, onze wens is om te beginnen in New York en te eindigen in Miami.
In 2012 hebben we ook een rondje zuidwest gedaan zie hiervoor onze blog http://www.hammink.blogspot.com.
Een aantal dingen hebben we dus al gezien, maar zou graag vanaf SF langs de kust naar LA willen rijden, schiet dus maar op de route en hoor graag wat de beste plekken om te bezoeken zijn.
Groetjes,
Peter
Ik heb een eerste opzet van de route gemaakt, onze wens is om te beginnen in New York en te eindigen in Miami.
In 2012 hebben we ook een rondje zuidwest gedaan zie hiervoor onze blog http://www.hammink.blogspot.com.
Een aantal dingen hebben we dus al gezien, maar zou graag vanaf SF langs de kust naar LA willen rijden, schiet dus maar op de route en hoor graag wat de beste plekken om te bezoeken zijn.
Groetjes,
Peter
- Bijlagen
-
Triangle 2017.pdf
- (129.52 KiB) 57 keer gedownload
Laatst gewijzigd door markro op 26 mar 2016, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar blog werkend gemaakt.
Reden: Link naar blog werkend gemaakt.
Re: SF naar LV
Je gaat van New York naar SF, om dan daar een ritje te doen en daarna nog terug naar Miami te gaan?
Wil je echt zo graag highway 1 doen? Je bent namelijk wel heel veel aan het reizen dan. Is het geen optie met de camper van New York naar Miami te rijden en gewoon heel het oosten te bezichtigen?
Bovendien weet ik niet of een camper wel de slimste optie is als je zoveel tijd in de steden zit.
Heb je een reden om 3 nachten in needles te zijn? Normaal gezien is dat gewoon een overnachtingsplek
Wil je echt zo graag highway 1 doen? Je bent namelijk wel heel veel aan het reizen dan. Is het geen optie met de camper van New York naar Miami te rijden en gewoon heel het oosten te bezichtigen?
Bovendien weet ik niet of een camper wel de slimste optie is als je zoveel tijd in de steden zit.
Heb je een reden om 3 nachten in needles te zijn? Normaal gezien is dat gewoon een overnachtingsplek
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom plaats je de route niet in je bericht?
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het is inderdaad wel makkelijker om je route gewoon uitgeschreven hier neer te zetten.
Is het ook een mogelijkheid om eerst NY en Miami te doen en dan de westkust? Nu verlies je een dag met de vlucht naar Miami en heb je daar maar 2 dagen. Dat is zonde. Ik zou overigens 1 dag Needles naar NY zetten. Als je de oostkust eerst doet en dan de westkust vind ik het qua route wel kunnen eigenlijk. Lekker rustig aan de westkust iig
Is het ook een mogelijkheid om eerst NY en Miami te doen en dan de westkust? Nu verlies je een dag met de vlucht naar Miami en heb je daar maar 2 dagen. Dat is zonde. Ik zou overigens 1 dag Needles naar NY zetten. Als je de oostkust eerst doet en dan de westkust vind ik het qua route wel kunnen eigenlijk. Lekker rustig aan de westkust iig
ik had mijn route als bijlage toegevoegd maar dat gaat blijkbaar niet goed, excuses.
Hierbij de tekst
Dag Van Naar
1 Amsterdam _ New York
2 New York
3 New York
4 New York_ San Francisco
5 San Francisco
6 San Francisco_Monterey
7 Monterey_Pismo Beach
8 Pismo Beach_ Santa Barbara
9 Santa Barbara
10 Santa Monica
11 Santa Monica
12 Santa Monica
13 Needles
14 Needles
15 Needles_Grand Canyon
16 Grand Canyon
17 Grand Canyon_Page
18 Page
19 Page_Zion
20 Zion
21 Zion_Las vegas
22 Las Vegas
23Las Vegas
24 Las Vegas_Miami
25 Miami
26 Miami
27 Miami
28 Miami Amsterdam
Hierbij de tekst
Dag Van Naar
1 Amsterdam _ New York
2 New York
3 New York
4 New York_ San Francisco
5 San Francisco
6 San Francisco_Monterey
7 Monterey_Pismo Beach
9 Santa Barbara
10 Santa Monica
11 Santa Monica
12 Santa Monica
13 Needles
14 Needles
15 Needles_Grand Canyon
16 Grand Canyon
17 Grand Canyon_Page
18 Page
19 Page_Zion
20 Zion
21 Zion_Las vegas
22 Las Vegas
23Las Vegas
24 Las Vegas_Miami
25 Miami
26 Miami
27 Miami
28 Miami Amsterdam
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou ook eerst het oosten doen, en dan het westen en vandaar terugvliegen naar huis. Waarom zoveel tijd in Needles?
Het lijkt er op of je veel dingen uit de vorige route weer doet, zo te zien ben je toen ook langs de kust gereden, en ook naar de GC etc geweest.
Willen jullie niet een ander deel van het westen doen?
Een tip voor je reisverslag: als je in de titel per dag je bestemming ook vermeldt heb je in je blogarchief die naam ook staan zodat de lezers makkelijker naar een bepaalde dag in je verslag kunnen gaan (zoals bijvoorbeeld in ons 2015-verslag) en ook in een keer de route kunnen zien.
Marianne
Het lijkt er op of je veel dingen uit de vorige route weer doet, zo te zien ben je toen ook langs de kust gereden, en ook naar de GC etc geweest.
Willen jullie niet een ander deel van het westen doen?
Een tip voor je reisverslag: als je in de titel per dag je bestemming ook vermeldt heb je in je blogarchief die naam ook staan zodat de lezers makkelijker naar een bepaalde dag in je verslag kunnen gaan (zoals bijvoorbeeld in ons 2015-verslag) en ook in een keer de route kunnen zien.
Marianne
Hallo Marianne,
Bedankt voor je reactie.
Eerst NY en dan eindigen met Miami is een wens van mijn vrouw.
We hebben de vorige keer de kustroute juist niet gereden en willen dit nu wel graag doen,
Klopt dat een aantal dingen hetzelfde zijn, denk dat we Grand Canyon niet gaan doen maar dan naar Sedona gaan.
De vorige keer hebben we eigenlijk niks in Zion gezien, willen we dit keer wel doen.
Bedankt voor je reactie.
Eerst NY en dan eindigen met Miami is een wens van mijn vrouw.
We hebben de vorige keer de kustroute juist niet gereden en willen dit nu wel graag doen,
Klopt dat een aantal dingen hetzelfde zijn, denk dat we Grand Canyon niet gaan doen maar dan naar Sedona gaan.
De vorige keer hebben we eigenlijk niks in Zion gezien, willen we dit keer wel doen.
Re: Reis PeterH: SF naar LV.
In Needles willen we graag 2 dagen vertoeven in de Pirate Bay Resort
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ben je al eens eerder in NY geweest? Ik zou toch echt ergens een dag daarbij verplaatsen.
Misschien als Needles zo'n must is een dag rond Pismo Beach, Santa Barbara, Santa Monica schrappen? Ik neem overigens aan dat je het pirate cove resort bedoelt
Als je het verder niet erg vind een complete dag te verliezen om naar Miami te gaan voor die paar dagen dan kan het allemaal best. Op die vlucht na is de vakantie prima te doen als ik het zo zie
Misschien als Needles zo'n must is een dag rond Pismo Beach, Santa Barbara, Santa Monica schrappen? Ik neem overigens aan dat je het pirate cove resort bedoelt

Als je het verder niet erg vind een complete dag te verliezen om naar Miami te gaan voor die paar dagen dan kan het allemaal best. Op die vlucht na is de vakantie prima te doen als ik het zo zie
Paul,
Bedankt voor je reactie.
We zijn nog nooit in New York geweest, waarschijnlijk gaan we Miami laten vallen en kunnen we die extra dagen gaan verdelen.
Ik bedoel inderdaad Pirate Cove Resort
Ik heb de route aangevuld met wat bezienswaardigheden, tips zijn dus weer welkom.
Groetjes, Peter
1 Amsterdam _ New York
2 New York
3 New York
4 New York_ San Francisco Camper ophalen
5 San Francisco Pier 39 etc.
6 San Francisco_Monterey
7 Monterey_Pismo Beach 17 miles drive
9 Santa Barbara
10 Santa Monica Walk of fame, Hollywood etc.
11 Santa Monica Universal Studio’s
12 Santa Monica_Needles Fietsen naar Venice beach
13 Needles
14 Needles
15 Needles_Grand Canyon
16 Grand Canyon
17 Grand Canyon_Page The wave (gaan we proberen)
18 Page
19 Page_Zion
20 Zion Emerald Pool trail of Narrows
21 Zion_Las vegas
22 Las Vegas
23Las Vegas
24 Las Vegas_Miami
25 Miami
26 Miami
27 Miami
28 Miami Amsterdam
Bedankt voor je reactie.
We zijn nog nooit in New York geweest, waarschijnlijk gaan we Miami laten vallen en kunnen we die extra dagen gaan verdelen.
Ik bedoel inderdaad Pirate Cove Resort

Ik heb de route aangevuld met wat bezienswaardigheden, tips zijn dus weer welkom.
Groetjes, Peter
1 Amsterdam _ New York
2 New York
3 New York
4 New York_ San Francisco Camper ophalen
5 San Francisco Pier 39 etc.
6 San Francisco_Monterey
7 Monterey_Pismo Beach 17 miles drive
9 Santa Barbara
10 Santa Monica Walk of fame, Hollywood etc.
11 Santa Monica Universal Studio’s
12 Santa Monica_Needles Fietsen naar Venice beach
13 Needles
14 Needles
15 Needles_Grand Canyon
16 Grand Canyon
17 Grand Canyon_Page The wave (gaan we proberen)
18 Page
19 Page_Zion
20 Zion Emerald Pool trail of Narrows
21 Zion_Las vegas
22 Las Vegas
23Las Vegas
24 Las Vegas_Miami
25 Miami
26 Miami
27 Miami
28 Miami Amsterdam
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is duidelijker als je het helemaal in een van - naar vorm uitschrijft, nu is nog niet helemaal duidelijk wanneer je een rijdag hebt. Wanneer rij je bijvoorbeeld naar Santa Monica, op dag 9 of dag 10?
Ik weet niet of Needles interessant is; het is daar echt heel heet in de zomer. Wat zou je daar willen doen?
In Zion kun je gemakkelijk zowel de Emerald Pool als de Narrows doen. En vergeet niet de Canyon Overlook Trail; die kun je doen op weg van Page naar Zion.
Wat zijn je plannen bij de Grand Canyon?
Als ik je kaartje zie van de vorige vakantie ben je toch al langs de kust gereden? Niet dat het niet leuk is om het nog een keer te doen natuurlijk.
Maar ik zie wel erg veel dezelfde dingen als in je vorige reis.
Ik zou zeker meer tijd uittrekken voor New York, 2 dagen is wel heel erg kort.
Ik weet niet hoe laat je aan zou kunnen komen in SF, maar het lijk me krap om dan nog de camper op te gaan halen. Als je toch een dag in SF blijft, waarom dan niet lekker in een hotel zitten en de camper ophalen als je naar Monterey rijdt?
Marianne
Ik weet niet of Needles interessant is; het is daar echt heel heet in de zomer. Wat zou je daar willen doen?
In Zion kun je gemakkelijk zowel de Emerald Pool als de Narrows doen. En vergeet niet de Canyon Overlook Trail; die kun je doen op weg van Page naar Zion.
Wat zijn je plannen bij de Grand Canyon?
Als ik je kaartje zie van de vorige vakantie ben je toch al langs de kust gereden? Niet dat het niet leuk is om het nog een keer te doen natuurlijk.

Ik zou zeker meer tijd uittrekken voor New York, 2 dagen is wel heel erg kort.
Ik weet niet hoe laat je aan zou kunnen komen in SF, maar het lijk me krap om dan nog de camper op te gaan halen. Als je toch een dag in SF blijft, waarom dan niet lekker in een hotel zitten en de camper ophalen als je naar Monterey rijdt?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3518 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-