Na veel wikken en wegen (Florida of Zuidwesten) gaan wij hoogstwaarschijnlijk voor het eerst dit jaar in September een rondreis maken in het mooie zuidwesten.
Nu zijn wij al meerdere malen in de USA geweest maar niet zozeer voor een rondreis. De planning is met ouders te gaan 63,62 en wij zelf, 39 en 32.
Ik zou heel graag advies willen hebben met de route die wij op de planning hebben tot nu toe. De KM mogen er zijn want we rijden met z'n 2 maar het moet wel te doen zijn. Begrijp dat dit een breed begrip is voor een ieder maar hopelijk kunnen jullie mij adviseren omdat ik de eer heb als reisleidster
We houden ook wel van shoppen en af en toe ergens genieten van een lekker zwembad is ook zeker welkom. De parken lijken mij ook een ervaring op zich en begrijp dat er in alle parken wel iets te doen is daar moet ik nog beetje induiken naar aanleiding van jullie advies
Hieronder een voorstel wat ik tot nu een beetje heb verzameld aan ideeen. Zoals jullie zien heb ik nog wel wat puntjes staan omdat ik even niet weet wat ik daar het best in kan vullen maar hopelijk kunnen jullie mij adviseren.
Dankjulliewel alvast!
1 Amsterdam - San Francisco
2 San Francisco
3 San Francisco -Yosemite National Park
4 Yosemite National Park
5 Yosemite National Park -Death Valley
6 Death Valley – Las Vegas
7 Las Vegas
8 Las Vegas
9 Las Vegas – Grand Canyon
10 Grand Canyon - Zyon
11 Zyon - Bryce