Heel voorzichtig ben ik me aan het oriënteren op een reis door het zuidwesten van Amerika. Een wens die ik al ontzettend lang heb en die maar eens moest uitkomen

. Onze kinderen zijn tegen die tijd (2017) 8 en 13 dus dat zou prima moeten kunnen. Mijn man heeft een jaar of 20 geleden een half jaar in Costa Mesa gewoon en in Irvine gewerkt dus het zou grappig zijn daar langs te gaan en onze dochter heeft een vriendinnetje in Santa Barbara, dus daar willen we sowieso een paar dagen heen. Daarnaast staan Los Angeles (Disney en Hollywood), San Francisco (Alcatraz) en de Grand Canyon sowieso op de wensenlijst. Ik denk dat we zo'n 3,5 week of 4 weken kunnen gaan en dat het huren van een auto het handigst is. Ik heb nog geen idee van de afstanden, maar we willen het rustig aan doen en eigenlijk idealiter niet meer dan 3-4 uur per dag rijden en waar mogelijk meerdere dagen op een plek blijven (af en toe 6 uur tijden ofzo is geen probleem). Voor mezelf heb ik nu deze plekken waar we zeker heen willen, maar ik kan nog niet goed inschatten of de afstanden haalbaar zijn en of ik er teveel of te weinig tijd voor heb ingeruimd en of we nog dingen missen..heel graag jullie advies dus

. Zoals het hier staat zijn het maar 22 dagen dus er is nog wel wat extra ruimte om te schuiven. Het hoeft ook niet perse een rondje te zijn, maar dit zijn wel de dingen die we willen zien/doen. Afhankelijk van ticketprijzen kunnen we ook in LV of LA starten denk ik.
1. San Francisco (3 dagen)
2. Yosemite (2 dagen)
3. Las Vegas (2 dagen)
4. Zion (2 dagen)
5. Bryce Canyon (2 dagen)
6. Grand Canyon (2 dagen) - is 4/5/6 niet veel natuur-rotsen-saai voor kids? Of is er veel te doen?
7. Los Angeles (4 dagen/Disney/Hollywood etc.)
8. Santa Barbara (3 dagen)
9. Monterey (2 dagen)
10. San Francisco - Amsterdam