In april 2016 gaan we 2 weken naar Las Vegas & omgeving. Dit wordt onze 5e reis naar Amerika, de 2e naar het zuidwesten. De vorige keer zijn we maar 1 volledige dag in Las Vegas geweest, dus daar willen we zeker een paar dagen heen.
De vliegtickets zijn al geboekt (goedkoop via tix.nl).
We hebben voor dag 1 tot en met dag 10 een midsize SUV Toyota RAV4 of gelijkwaardig gehuurd via cheaptickets.nl bij Alamo (ook echt goedkoop, goed zoeken loont

Ik heb al heel erg veel informatie opgezocht en gevonden via dit forum, op ontdek-Amerika.nl en andere websites. Maar ik heb nog wel jullie hulp nodig

Dit is onze planning:
- Dag 1 vr: Amsterdam - Londen
Dag 2 za: Londen - Las Vegas - Hurricane
Dag 3 zo: Hurricane --> Zion NP
Dag 4 ma: Hurricane --> Zion NP
Dag 5 di: Hurricane - Flagstaff --> bezoek Wupatki NM
Dag 6 wo: Flagstaff --> Sedona, Gold King mine, Watson LP
Dag 7 do: Flagstaff --> ?
Dag 8 vr: Flagstaff --> Meteor Crater, Little Painted Desert, Coal Mine Canyon
Dag 9 za: Flagstaff --> Grand Canyon
Dag 10 zo: Flagstaff - Las Vegas --> Hoover Dam
Dag 11 ma: Las Vegas --> bezoek Freemont Street
Dag 12 di: Las Vegas --> een van de shows ??
Dag 13 wo: Las Vegas --> ??
Dag 14 do: Las Vegas --> vertrek
Dag 15 vr: overstap in Londen, aankomst in Amsterdam
Dag 1 hebben we een overnachting op een van de luchthavenhotels in Londen, bewust zo gedaan anders was de overstaptijd de volgende dag maar 1:15 min geweest, iets te kort voor mijn gevoel. Daarna is het 'nog maar' 10 uur vliegen naar Las Vegas

Dag 2 In één keer door, ik weet het. Maar Hurricane is 2:20 min rijden, prima te doen dus.
Dag 3 Vandaag of morgen willen we, als het weer dat toe laat, Angels Landing gaan lopen. Vorige keer OP gelopen, geweldig!!
Dag 4 Ik heb mij er nog niet weer heel erg in verdiept, maar hebben jullie nog wandelingen die je aan raad? Na AL zijn vrij korte wandelingen handig denk ik

Dag 5 Een mooie tussenstop onderweg naar Flagstaff toch?
Dag 6 Is deze combinatie te doen op 1 dag? De reistijd (op google maps) is prima, maar is het ook te veel op 1 dag?
Dag 7 Nog niet ingevuld, nog een dag Sedona, of iets heel anders. Hebben jullie tips?
Dag 8 Meteor Crater, Little Painted Desert, Coal Mine Canyon. Dezelfde vraag als bij dag 6.
Dag 9 Al een keer bezocht, maar erg mooi en deze keer misschien met de motor.
Dag 10 We zijn al eerder op de Hoover dam geweest, maar willen de binnenkant nog zien. Er staat 10 dollar parkeren op de site. Ik meen mij te herinneren dat dat vorige keer (2013) gratis was. Weet iemand hoe dat zit. 15 dollar voor de tour vind ik trouwens goedkoop!
Dag 11 Daar kun je toch wel een hele dag doorbrengen?
Dag 12 We willen graag naar één van de shows. We dachten Chris Angel, maar ik zie dat de recensies (op deze site) niet zo goed zijn.
Dag 13 Nog een dagje lekker relaxen, slenteren in Las Vegas. Iemand nog tips? We verblijven overigens in het Flamingo hotel, heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt voor het meedenken!