Marianne, je zegt zelf het 'kan', maar het 'kan' ook van niet. Als ik mag samenvatten (relevantie voor mijn vraag) is dat de route die we gaan doen haalbaar is, dat de verzekeringen bij de auto goed zijn, doch er enkele kritische opmerkingen zijn over de voorgestelde hotels. Met deze opmerkingen werd rekening gehouden en gevraagd aan de reisorganisatie om een afzonderlijke berekening te doen.Martin & Marianne schreef:Tja, ik weet ook niet precies wanneer jullie gaan, ik had op mijn vraag daarover geen antwoord gekregen. Als je eind april zou vertrekken ben je half mei in Yosemite en dan kan de pas wel open zijn. En het gaat niet alleen om de TIoga Pass maar ook om de Glacier Point road. Dus het leek me toch wel interessant om de optie om in SF te beginnen en te eindigen eens te bekijken.
Als alles al vast ligt houdt het op natuurlijk. Maar je had een hoop discussie kunnen vermijden door dat dan meteen aan te geven.![]()
Wat de Yavapai Lodge betreft: het is een mooie lodge, maar wij vonden de ligging toch wat minder handig, zeker als je ergens aan de rim wilt eten, of de shuttlebus aar Hermits Rest gaat nemen. Kijk eens in ons 2013-verslag voor de Yavapai Lodge en in mijn 2011-verslag voor de Maswik Lodge.
De Bright Angel Lodge ligt helemaal mooi, en is een stuk goedkooper.
Marianne
Bedankt voor je bijkomende visie op de hotels (Yavapai, Maswik Lodge). De hotels liggen nog niet vast, wij mogen van de reisorganisatie steeds aanpassingen doen. Zoals je ziet bepalen wij de reis zelf (Tin_cricket).
De vliegtickets en de huurauto zijn wel al geboekt