Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Elianne: mei/juni 2016 LV-Denver-LV
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Reis Elianne: mei/juni 2016 LV-Denver-LV
Hallo allemaal,
Mag ik onze in elkaar geknutselde route aan jullie voorleggen ?
Ik heb namelijk nog wat aarzelingen.
16/5 Amsterdam-Londen-Las Vegas
17/5 LV
18/5 LV
19/5 LV-Grand Canyon
20/5 Grand Canyon - Durango ( of Cortez ? )
21/5 Durango
22/5 Durango
23/5 Durango
24/5 Durango
25/5 Durango-Gunnison
26/5 Gunnsion-Colorado Springs
27/5 CS - Denver
28/5 Denver
29/5 Denver of door naar Estes Park ?
30/5 Denver
31/5 Denver-Grand Junction
1/6 Grand Junction-Moab
2/6 Moab
3/6 Moab
4/6 Moab-Page
5/6 Page
6/6 Page - Zion NP
7/6 Zion
8/6 Zion-Las Vegas
9/6 Las Vegas-Londen-Amsterdam
Tijdens de 5 nachten Durango ( of Cortez, is dat een leuker plaatsje om te overnachten ? ) willen we Mesa Verde, Aztec Ruins, Durango-Silverton Railway, Canyons of the Ancients en de Million Dollar Highway bezoeken. Is dat te doen ? De 4 nachten in Denver kunnen er ook 2 Denver en 2 Estes Park worden als dat wenselijker is. Tijdens het Memorial Day weekend zijn we daar, en veel zal afhangen van het weer.
Onze tickets zijn al geboekt, dus dat is niet te wijzigen maar we staan open voor allerlei suggesties qua route.
Oh ja, en dit is voor ons de 3e keer in dit gebied, dus we slaan bewust het stuk Capitol Reef en Bryce NP over.
Alvast heel erg bedankt, groetjes
Elianne
Mag ik onze in elkaar geknutselde route aan jullie voorleggen ?
Ik heb namelijk nog wat aarzelingen.
16/5 Amsterdam-Londen-Las Vegas
17/5 LV
18/5 LV
19/5 LV-Grand Canyon
20/5 Grand Canyon - Durango ( of Cortez ? )
21/5 Durango
22/5 Durango
23/5 Durango
24/5 Durango
25/5 Durango-Gunnison
26/5 Gunnsion-Colorado Springs
27/5 CS - Denver
28/5 Denver
29/5 Denver of door naar Estes Park ?
30/5 Denver
31/5 Denver-Grand Junction
1/6 Grand Junction-Moab
2/6 Moab
3/6 Moab
4/6 Moab-Page
5/6 Page
6/6 Page - Zion NP
7/6 Zion
8/6 Zion-Las Vegas
9/6 Las Vegas-Londen-Amsterdam
Tijdens de 5 nachten Durango ( of Cortez, is dat een leuker plaatsje om te overnachten ? ) willen we Mesa Verde, Aztec Ruins, Durango-Silverton Railway, Canyons of the Ancients en de Million Dollar Highway bezoeken. Is dat te doen ? De 4 nachten in Denver kunnen er ook 2 Denver en 2 Estes Park worden als dat wenselijker is. Tijdens het Memorial Day weekend zijn we daar, en veel zal afhangen van het weer.
Onze tickets zijn al geboekt, dus dat is niet te wijzigen maar we staan open voor allerlei suggesties qua route.
Oh ja, en dit is voor ons de 3e keer in dit gebied, dus we slaan bewust het stuk Capitol Reef en Bryce NP over.
Alvast heel erg bedankt, groetjes
Elianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis mei/juni 2016 LV-Denver-LV
Waarschijnlijk zal het in RMNP heel erg druk zijn en grote kans dat de Trail Ridge road daar ook nog afgesloten zal zijn.
Re: Reis Elianne: mei/juni 2016 LV-Denver-LV
Ik zou altijd Durango kiezen boven Cortez maar nog leuker om een nacht in de far View Lodge in Mesa verde NP te zitten. Million dollar hw rijdt je al naar Silverton en Ouray en je kan die dag ook nog Black Canyon of the Gunnison NP bezoeken.
Estes Park is wel aardig maar inmiddels te veel van die T shirt shops. Het is maar helemaal de vraag of Trail Ridge Rd open zal zijn. En tussen Moab en Page kan je een mooie detour maken via Natural Bridges NM, Moki Dugway en Gooseneck SP en natuurlijk Monument valley.
Yeehaw
Estes Park is wel aardig maar inmiddels te veel van die T shirt shops. Het is maar helemaal de vraag of Trail Ridge Rd open zal zijn. En tussen Moab en Page kan je een mooie detour maken via Natural Bridges NM, Moki Dugway en Gooseneck SP en natuurlijk Monument valley.
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind de tijd voor Durango nogal ruim. De Grand Canyon heb je al eerder bezocht neem ik aan? Je zou ook tussen Page en Zion een bezoek kunnen brengen aan de North rim.
Mei/juni is een mooie tijd voor Great Sand Dunes NP, misschien is dat nog toe te voegen, wellicht in plaats van een nacht Denver/RMNP?
In 2013 hebben wij deels dezelfde route gereden in ongeveer dezelfde periode. Misschien heb je iets aan ons reisverslag.
Marianne
Mei/juni is een mooie tijd voor Great Sand Dunes NP, misschien is dat nog toe te voegen, wellicht in plaats van een nacht Denver/RMNP?
In 2013 hebben wij deels dezelfde route gereden in ongeveer dezelfde periode. Misschien heb je iets aan ons reisverslag.
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hallo allemaal,
We hebben speciaal 5 nachten zuidwesthoek Colorado genomen omdat mijn man het prettig vindt wat meer nachten ter plaatse te verblijven en niet elke nacht in een andere plaats.
Ik denk dat het Durango wordt ipv Cortez.
Voor wat betreft RMNP weet ik dat het weer niet zo gunstig kan zijn in die periode, überhaupt in Colorado half/eind mei kan het nog sneeuwen geloof ik maar we hebben afgelopen 14 mei op Boulder Mountain Utah in een enorme sneeuwbui gereden met -2C. Was ook wel eens leuk.
Great Sand Dunes gaat erin. Grand Canyon gaan we doen omdat we een helikopter tocht willen maken. Voor de North Rim ga ik nog even puzzelen.
erg bedankt voor jullie meedenken en suggesties.
Groetjes.
We hebben speciaal 5 nachten zuidwesthoek Colorado genomen omdat mijn man het prettig vindt wat meer nachten ter plaatse te verblijven en niet elke nacht in een andere plaats.
Ik denk dat het Durango wordt ipv Cortez.
Voor wat betreft RMNP weet ik dat het weer niet zo gunstig kan zijn in die periode, überhaupt in Colorado half/eind mei kan het nog sneeuwen geloof ik maar we hebben afgelopen 14 mei op Boulder Mountain Utah in een enorme sneeuwbui gereden met -2C. Was ook wel eens leuk.
Great Sand Dunes gaat erin. Grand Canyon gaan we doen omdat we een helikopter tocht willen maken. Voor de North Rim ga ik nog even puzzelen.
erg bedankt voor jullie meedenken en suggesties.
Groetjes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1129 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-