Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Kingman naar Grand Canyon
Van Kingman naar Grand Canyon
Hoi,
Wij gaan van Joshua tree, naar Oatman en overnachten in Kingman. Volgende dag rijden we naar de Grand canyon, maar onderweg willen we nog bij de plaatsjes langs de route 66 stoppen. Welke plaatsjes zijn leuk?
Zijn er ook nog waar 'route 66' op de weg is geschreven? Lijkt me mooi om te fotograveren...
Wij gaan van Joshua tree, naar Oatman en overnachten in Kingman. Volgende dag rijden we naar de Grand canyon, maar onderweg willen we nog bij de plaatsjes langs de route 66 stoppen. Welke plaatsjes zijn leuk?
Zijn er ook nog waar 'route 66' op de weg is geschreven? Lijkt me mooi om te fotograveren...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Van Kingman naar Grand Canyon
Ik zou je willen adviseren om soms ook de zoekfunctie rechtsboven te gebruiken. Vorige week nog een heel topic in het zuidwest algemeen forumdeel over hetzelfde geweest namelijk. Zie: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=60936
Als antwoord: in Kingman zelf staat er voor het route66 museum een op de weg, maar verder zul je meer tekens zien op de dag dat je van joshua tree (als je via amboy-essex rijd) naar Kingman gaat. Het stuk tussen Kingman en Williams vond ik persoonlijk op Seligman na niet bijzonder.
Als antwoord: in Kingman zelf staat er voor het route66 museum een op de weg, maar verder zul je meer tekens zien op de dag dat je van joshua tree (als je via amboy-essex rijd) naar Kingman gaat. Het stuk tussen Kingman en Williams vond ik persoonlijk op Seligman na niet bijzonder.
Oké sorry even niet aangedacht.
Ik ga eens zoeken.
Maar Selighman is dus de moeite waard!

Ik ga eens zoeken.
Maar Selighman is dus de moeite waard!

Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 20 aug 2015, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je had ook al een topic lopen over dit deel van de route. Het is handiger om alles wat bij elkaar te houden.
Marianne
Marianne
Ja Marianne, zal er de volgende keer aan denken. Mijn excuses
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is meer dat het ook handig is voor jezelf om alles bij elkaar te hebben.
Je hebt in dit topic ook wat tips gekregen, kijk daar ook nog eens naar.
Marianne

Je hebt in dit topic ook wat tips gekregen, kijk daar ook nog eens naar.
Marianne
Hackberry visitor center and museum tussen Kingman en Seligman via R66 is zeker de moeite waard.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 963 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 24 Reacties