Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Travelers Autobarn RV ervaringen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Bensiegel
Amerikafan

Travelers Autobarn RV ervaringen

Bericht door Bensiegel »

Ik zie best wel positieve reviews over deze firma, zitten in LA, San Francisco en Las Vegas.
Ze verhuren compacte campervans, voor een mooie prijs.

Als ik onderstaande camper bekijk, zie ik hem exclusief tax voor rond de $ 2000 voor 3 weken volgende zomer.: https://www.travellers-autobarnrv.com/c ... gLLF_D_BwE

We willen met ons gezin van 4 volgend jaar een roadtrip maken, en ik ben nu serieus de optie aan het bekijken om met een camper te gaan, neem normaal gesproken een auto + hotels.
Deze campervan is niet zo groot, en dus makkelijk te rijden, ook in de steden lijkt me.

Iemand ervaring met deze firma? En met een campervan die wat kleiner is dan de gemiddelde RV ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer