Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wanneer inchecken voor 2e deel vlucht na overstap?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Dagmarvangeffen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Wanneer inchecken voor 2e deel vlucht na overstap?

Bericht door Dagmarvangeffen »

Over 3 weken is het zover, dan vertrekken we naar Las Vegas! We vliegen vanaf Brussel met een tussenstop in Londen. We vliegen beide vluchten met British Airways.
Als we kunnen inchecken 24 uur voor vertrek vlucht in Brussel, check je dan ook gelijk in voor de vlucht vanaf Londen?

Dit zou betekenen dat we eerder kunnen inchecken tov 24 uur voor vertrek van de vlucht vanaf Londen.
Ik wil dit graag weten omdat dit volgens mij onze kans zou vergroten dat er op de vlucht van Londen naar Las Vegas nog stoelen naast elkaar (min 2x2) beschikbaar zijn voor ons gezin (met 2 kinderen van net 12 en bijna 14 jaar (1 dag later jarig 😄).
Ik kan de knoop maar niet doorhakken of we bijna € 300 gaan neerleggen voor stoelreservering of niet...
mtl
Amerika-expert

Re: Wanneer inchecken voor 2e deel vlucht na overstap?

Bericht door mtl »

In principe krijg je alle instapkaarten voor de gehele reis.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Er is een compleet topic voor dit soort vragen.. :wink:

Je theorie klopt, jullie kunnen 24 uur vooraf inchecken voor de gehele reis. Dus, je hebt een streepje voor op de passagiers die alleen vanaf Londen naar Vegas vliegen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Dagmarvangeffen »

Bedankt voor jullie reacties! Dan ga ik geen stoelen reserveren en neem ik de gok om bij inchecken te kijken wat beschikbaar is.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

En dan niet aan anderen gaan vragen om te ruilen van plek als je niet naast elkaar zit graag. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer