Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AiRail Check-in Frankfurt

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Pascal76
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

AiRail Check-in Frankfurt

Bericht door Pascal76 »

Ook voor ons staat er een mooie reis in juli naar de USA op het programma. En met de trein is het vanuit waar we wonen een kleine moeite om naar Frankfurt te gaan met de trein. En qua kosten is treinen en vliegen vanaf daar goedkoper dan met de auto(en parkeren) vanaf andere luchthavens. Maar nu ziet mijn oog dat je in Frankfurt op het treinstation bij het vliegveld je koffers al kan inchecken. Dat klinkt best de moeite waard ipv sjouwen met alle koffers van het gezin.
Mijn vraag is natuurlijk, zijn er hier al mensen die ervaring hebben met deze Airail checkin. Ik hoor graag van jullie.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: AiRail Check-in Frankfurt

Bericht door Harry »

Als je aankomt met de trein ga je naar boven, steekt de snelweg over en dan heb je meteen de incheckbalies. Wij vlogen met Lufthansa, dus ik weet niet of andere maatschappijen daar ook inchecken.
Het wijst zich vanzelf.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer