Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AiRail Check-in Frankfurt
AiRail Check-in Frankfurt
Ook voor ons staat er een mooie reis in juli naar de USA op het programma. En met de trein is het vanuit waar we wonen een kleine moeite om naar Frankfurt te gaan met de trein. En qua kosten is treinen en vliegen vanaf daar goedkoper dan met de auto(en parkeren) vanaf andere luchthavens. Maar nu ziet mijn oog dat je in Frankfurt op het treinstation bij het vliegveld je koffers al kan inchecken. Dat klinkt best de moeite waard ipv sjouwen met alle koffers van het gezin.
Mijn vraag is natuurlijk, zijn er hier al mensen die ervaring hebben met deze Airail checkin. Ik hoor graag van jullie.
Mijn vraag is natuurlijk, zijn er hier al mensen die ervaring hebben met deze Airail checkin. Ik hoor graag van jullie.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: AiRail Check-in Frankfurt
Als je aankomt met de trein ga je naar boven, steekt de snelweg over en dan heb je meteen de incheckbalies. Wij vlogen met Lufthansa, dus ik weet niet of andere maatschappijen daar ook inchecken.
Het wijst zich vanzelf.
Het wijst zich vanzelf.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 8856 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!