Positieve ervaringen American Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 529
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Positieve ervaringen American Airlines

Bericht door ronenivonne »

Wij vliegen voor de 2de keer met American Airlines richting de US. Ik moet echt zeggen dat tot nog toe onze ervaring echt top is. Van de service tot de medewerkers kan ik niets slecht bedenken tot op heden.
De vorige vlucht van AMS - PHI - MIA is heel goed bevallen.
En gisteren hadden we een wijziging in overstap tijd met onze vlucht pas geboekt voor van de zomer. Ik contact opgenomen met hun via de AA app en middels de chat was het snel geregeld en hadden we weer de overstap tijd die we wilde. Daarbij ook nog een wijziging in bestemming kunnen krijgen. Onze eindbestemming gewijzigd van Tampa naar Orlando. Deze eindbestemming was bij de orginele boeking een stuk duurder en nu hoefde ik maar 12 dollar bij te betalen 😆

Al met al erg tevreden tot nog toe.

Mijn ervaringen wat dit betreft met KLM en Lufthansa zijn een stuk minder.
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1579
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Positieve ervaringen American Airlines

Bericht door d_vdploeg »

    Mijn ervaringen met KLM zijn op zich ook prima. Ik vind tot nu toe de grote maatschappijen uit de drie Allianties allemaal niet zoveel van elkaar verschillen. Het is voor ons eigenlijk altijd economy en dat verschilt niet zoveel. En allemaal is het eten niet te kanen :lol: Zolang ik redelijk zit (wij zijn niet zo lang) en het ding op tijd gaat is het prima. Gelukkig nog weinig tegengekomen qua omboekingen (klop,klop)

    We hebben 1x met AA gevlogen terug van MIA naar AMS via LHR, dat was prima, niks bijzonders. Alleen LHR was niet zo’n succes maar dat lag niet aan AA of BA.

    Aankomende zomer vliegen we opnieuw met AA via DFW naar San Antonio. In juni vliegen we voor het eerst met United. Waarom zijn jullie ervaringen met KLM en Lufthansa minder @ronenivonne?
    Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 04 apr 2024, 18:22, 2 keer totaal gewijzigd.
    2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
    2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
    2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
    2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
    2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
    Bully_Leo
    Amerika-ontdekker
    Berichten: 22
    Lid geworden op: 21 dec 2021, 17:36
    Aantal x V.S. bezocht: 8

    Re: Positieve ervaringen American Airlines

    Bericht door Bully_Leo »

    Wij hebben nu al meerdere malen met AA gevlogen en tot op heden prima ervaring. Voor oktober hebben wij weer bij AA geboekt. We hebben alleen mindere ervaringen met British Airways. In dezelfde klasse (Premium) vonden wij de verzorging door BA duidelijk minder ten opzichte van AA.
    Corv
    Amerikakenner
    Berichten: 661
    Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

    Re: Positieve ervaringen American Airlines

    Bericht door Corv »

    d_vdploeg schreef:
    04 apr 2024, 17:45
      En allemaal is het eten niet te kanen :lol:
      Ik snap eerlijk gezegd niet waarom men altijd klaagt over eten aan boord en vraag mij wel eens af wat men thuis dan eet. En niets houdt je tegen om je eigen eten mee te nemen volgens mij.
      Gebruikersavatar
      ronenivonne
      Amerikakenner
      Berichten: 529
      Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
      Aantal x V.S. bezocht: 13
      Locatie: Limburg

      Re: Positieve ervaringen American Airlines

      Bericht door ronenivonne »

      d_vdploeg schreef:
      04 apr 2024, 17:45
        Mijn ervaringen met KLM zijn op zich ook prima. Ik vind tot nu toe de grote maatschappijen uit de drie Allianties allemaal niet zoveel van elkaar verschillen. Het is voor ons eigenlijk altijd economy en dat verschilt niet zoveel. En allemaal is het eten niet te kanen :lol: Zolang ik redelijk zit (wij zijn niet zo lang) en het ding op tijd gaat is het prima. Gelukkig nog weinig tegengekomen qua omboekingen (klop,klop)

        We hebben 1x met AA gevlogen terug van MIA naar AMS via LHR, dat was prima, niks bijzonders. Alleen LHR was niet zo’n succes maar dat lag niet aan AA of BA.

        Aankomende zomer vliegen we opnieuw met AA via DFW naar San Antonio. In juni vliegen we voor het eerst met United. Waarom zijn jullie ervaringen met KLM en Lufthansa minder @ronenivonne?
        Misschien pech gehad maar met Lufthansa oa vertraging met een terugkoppeling die te wensen over liet en een buggy zoek. Het duurde toen ook heel lang voordat alles geregeld was met de buggy. Daardoor de trein gemist in Frankfurt.
        Met KLM oa een omboeking die slecht verliep en heel laat qua reacties op mail en of berichten. Verder vnd ik de prijzen bij KLM nu bijna absurd.

        Was wat voorbarig en met Delta Airlines zijn de ervaringen wel positief. Hier hadden we vorig weekend ook nog voor een leuke prijs kunnen boeken.
        2010: Rond reis Florida
        2011: Orlando
        2012: Florida en LA:
        2013: Orlando en West USA
        2014: Orlando en Zuid florida
        2015: New York - Boston - New York - Orlando
        2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
        2018: Orlando/ Davenport
        2019: Orlando/ Davenport
        d_vdploeg
        Amerika-expert
        Berichten: 1579
        Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
        Aantal x V.S. bezocht: 5

        Re: Positieve ervaringen American Airlines

        Bericht door d_vdploeg »

        @ronenivonne ik vind vliegen sowieso wel duur geworden. KLM is inderdaad schreeuwend duur, althans voor de periode waar we nu laatst voor gekeken hebben (juni 2024) ook voor augustus hebben we ze gemeden
        2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
        2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
        2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
        2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
        2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
        Gebruikersavatar
        ronenivonne
        Amerikakenner
        Berichten: 529
        Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
        Aantal x V.S. bezocht: 13
        Locatie: Limburg

        Re: Positieve ervaringen American Airlines

        Bericht door ronenivonne »

        Is idd ook heel duur geworden. Als je goed zoekt en de tijd ervoor neemt vind je zeker met een VPN nog wel enigzins leuke prijzen. Is ook een beetje sport voor mij. Niet alleen kijkend puur en alleen naar prijs maar ook naar gunstige overstaptijden.
        2010: Rond reis Florida
        2011: Orlando
        2012: Florida en LA:
        2013: Orlando en West USA
        2014: Orlando en Zuid florida
        2015: New York - Boston - New York - Orlando
        2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
        2018: Orlando/ Davenport
        2019: Orlando/ Davenport
        Gebruikersavatar
        ronenivonne
        Amerikakenner
        Berichten: 529
        Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
        Aantal x V.S. bezocht: 13
        Locatie: Limburg

        Re: Positieve ervaringen American Airlines

        Bericht door ronenivonne »

        Nog niet vermeld.

        We kregen 3 dagen na de boeking een melding van een vluchtwijzging. 40 min minder overstaptijd in Charlotte.
        Normaal was het nog meer als genoeg overstaptijd geweest, maar ik had deze extra tijd genomen voor een ruime en rustige overstap op Charlotte met onze 8 jarige dochter.
        Via de chat in de app contact opgenomen met AA en alles was zo geregeld. Zelfs de eindbestemming om kunnen zetten naar Orlando. Deze vlucht had ik in eerste instantie niet genomen omdat deze een stuk duurder was. Nu voor 12 dollar meer als de orgineel betaalde route en prijs kunnen omboeken met eindbestemming Orlando met weer een ruime overstap.

        Helemaal top
        2010: Rond reis Florida
        2011: Orlando
        2012: Florida en LA:
        2013: Orlando en West USA
        2014: Orlando en Zuid florida
        2015: New York - Boston - New York - Orlando
        2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
        2018: Orlando/ Davenport
        2019: Orlando/ Davenport
        d_vdploeg
        Amerika-expert
        Berichten: 1579
        Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
        Aantal x V.S. bezocht: 5

        Re: Positieve ervaringen American Airlines

        Bericht door d_vdploeg »

        Dat is netjes.. Maar goed vertragingen en andere narigheid kan met elke maatschappij gebeuren natuurlijk.. Gaat erom hoe ze het oplossen en ook hoe snel… Liefst heb ik zo min mogelijk contact en regel ik het liever zelf in de online omgeving van de airline.
        2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
        2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
        2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
        2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
        2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
        Plaats reactie
        • Vergelijkbare Onderwerpen
          Reacties
          Weergaves
          Laatste bericht
        AllesAmerika.com Forum : Disclaimer