Lufthansa en stoelreservering die continu verdwijnt

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7945
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Lufthansa en stoelreservering die continu verdwijnt

Bericht door Pete.Z »

Dat zouden mensen toch veel meer mee moeten laten wegen, niet alleen de allergoedkoopste vlucht zoeken, maar ook kijken of het een fatsoenlijke vlucht is qua uitvoerders, overstappen en noem maar op.
1N9R1D
Amerikafan
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 jan 2019, 16:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Lufthansa en stoelreservering die continu verdwijnt

Bericht door 1N9R1D »

@Coyote De zitplaatsen leken er in eerste instantie gewoon bij in te zitten. De korte vluchten moest ik betalen en de lange waren "included in fare". Dat bleek bij nader inzien toch niet helemaal het geval te zijn. Er zit een fout in hun systeem lijkt het. Ik kan ze bij Lufthansa nog steeds uitkiezen, maar blijven dan gratis en verdwijnen weer na een paar dagen.

Ik had ook liever weer met KLM oid gevlogen, maar die waren absurd veel duurder. Maar goed, het is wel een les dat ik de volgende keer iets verder kijk dan mijn neus lang is :lol:

@deurenkletser Nee, ik kende dit systeem helemaal niet. Ik kan op de site van Edelweiss ook helemaal niet inloggen met mijn Lufthansa/Swiss-gegevens. Vandaar dat ik daar niet meer gekeken heb. Ik zag van de week pas voor het eerst die mogelijkheid op de site van Edelweiss. Heb jij daar dan ook je stoelen vastgelegd? Omdat jij er wel in kunt loggen en ik niet. Hoe log jij daar in?
deurenkletser
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 okt 2023, 17:51
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Lufthansa en stoelreservering die continu verdwijnt

Bericht door deurenkletser »

@1N9R1D
Ik kan daar ook niet inloggen maar gewoon de betrokken vlucht selecteren en dan naar seat reservation gaan. Je boekt daar een losse stoelreservering en kan zien welke plaatsen vrij/ingenomen zijn.

Ik heb daar mijn stoelen niet vastgelegd. Ik bleef ze gewoon elke 3 dagen gratis vastleggen via Brussels Airlines totdat ze sinds eind februari ineens niet meer verdwenen zijn. Tot op vandaag zitten ze nog in de boeking en regelmatig kijk ik dus op flyedelweiss om te zien of mijn plaatsen nog aangekruist zijn. Dat is nu al bijna 6 weken zo. Betalen ga ik in ieder geval niet doen.
1N9R1D
Amerikafan
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 jan 2019, 16:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Lufthansa en stoelreservering die continu verdwijnt

Bericht door 1N9R1D »

@deurenkletser Mag ik je nog wat vragen?
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug van SwissAir, dat kan ik blijkbaar pas na mijn vlucht indienen :evil: . Dus heb nu toch maar via de site van Edelweiss zitplaatsen gereserveerd. Heb jij dat ook via hun site (Edelweiss) gedaan? En zie jij ze dan ook niet terug bij je boeking van Brussels Airlines?
deurenkletser
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 okt 2023, 17:51
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Lufthansa en stoelreservering die continu verdwijnt

Bericht door deurenkletser »

@1N9R1D

Wat een gedoe allemaal. Dat kan toch niet dat je zo lang moet wachten.

Nee ik heb, zoals hierboven staat, niet geboekt via edelweiss. Ik heb geluk dat ze sinds eind februari bij mij niet meer 'verdwenen' zijn toen ik ze via Brusselsairlines gratis heb geselecteerd. Ik check via de site van edelweiss of de stoelen die ik via Brusselsairlines heb gekozen nog steeds vast liggen daar en dat is tot op heden nog altijd zo. Ook in mijn boeking staan de gratis stoelen nu al bijna 2 maanden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer