Camper parkeren LA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
groenedolfijn
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2023, 18:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Camper parkeren LA

Bericht door groenedolfijn »

Wij gaan komend voorjaar naar Amerika en maken daar een rondreis met een huurcamper. Nu willen we graag 1 dag LA in om een paar dingen te bekijken: Hollywood sign (Lake Hollywood park) en City Hall en wellicht Beverly hills en Mulholland drive. Nu begrijp ik al dat dit met een camper geen goed idee is dus willen we voor 1 dag een auto huren. We komen de dag ervoor vanuit Santa Barbara en willen in de avond richting Joshua tree park rijden. Nu dacht ik wellicht de camper bij vliegveld Burbank te parkeren en daar een auto te huren maar begrijp dat daar geen campers meer op de parkeerterreinen geparkeerd mogen worden. Een andere optie die ik zag zou een auto huren bij Sixt in Los Angeles Studio City zijn.

Weet iemand of het mogelijk is om een camper voor een dag te parkeren in de buurt van een autoverhuur bedrijf West Los Angeles / in de buurt van Hollywood? Betaalde parkeerplaats of evt op straat?

Andere ideeen zijn ook meer dan welkom overigens: ik loop enigszins vast op dit stuk. Ik heb ook al naar openbaar vervoer gekeken (leek ook niet ideaal) of een Uber maar dat is toch wel anders, zeker met vijf mensen.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Camper parkeren LA

Bericht door Martin & Marianne »

Je hebt dus 1 nacht in LA? En je wilt de auto huren voor de dag dat je ook nog naar Joshua Tree rijdt? Het is dan wel veel gedoe lijkt me want je wilt toch wel ruim voor het donker wordt in JT wilt aankomen, dus dan moet je al op tijd vanuit LA vertrekken.
Weet je al waar je overnacht in LA? Het staat me bij dat er campings zijn waar ze tours aanbieden, is dat niet iets?

Je kunt ook naar Santa Monica en daar bij de pier parkeren. Misschien fietsen huren en dan via een route met wat highlights door LA naar Joshua tree.

Marianne
Corv
Amerikakenner
Berichten: 661
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Camper parkeren LA

Bericht door Corv »

Eventueel overnachten bij Hollywood RV park, en een auto huren bij Enterprise rent a car. Is 5 km ofzo. Hollywood RV park moet je wel zeer ruim van tevoren reserveren.
groenedolfijn
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2023, 18:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Camper parkeren LA

Bericht door groenedolfijn »

Martin & Marianne schreef:
04 dec 2023, 12:54
Je hebt dus 1 nacht in LA? En je wilt de auto huren voor de dag dat je ook nog naar Joshua Tree rijdt? Het is dan wel veel gedoe lijkt me want je wilt toch wel ruim voor het donker wordt in JT wilt aankomen, dus dan moet je al op tijd vanuit LA vertrekken.
Weet je al waar je overnacht in LA? Het staat me bij dat er campings zijn waar ze tours aanbieden, is dat niet iets?

Je kunt ook naar Santa Monica en daar bij de pier parkeren. Misschien fietsen huren en dan via een route met wat highlights door LA naar Joshua tree.

Marianne
Hoi Marianne,

Dank voor je reactie! Ja, inderdaad 1 dag in LA: we komen vooral voor de natuurparken naar Amerika maar ik wil heel graag eens op een sky scraper staan en het Hollywood sign zien. Eigenlijk hoef ik verder LA niet in, dus dacht dat dit wel zou passen.

Ik vind het idee om op Santa Monica pier te parkeren en dan te fietsen eigenlijk een enorm goed idee! Ik had al gezien dat we daar op de parkeerplaats met de camper konden parkeren.
groenedolfijn
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2023, 18:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Camper parkeren LA

Bericht door groenedolfijn »

Corv schreef:
04 dec 2023, 14:11
Eventueel overnachten bij Hollywood RV park, en een auto huren bij Enterprise rent a car. Is 5 km ofzo. Hollywood RV park moet je wel zeer ruim van tevoren reserveren.
Dank! ik ga vanavond met man overleggen wat we gaan doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer